Of bordermaker...quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:44 schreef Bengeltje het volgende:
Maken jullie die zwarte randen er zelf omheen, of is daar een programma voor?
Ik vind het wel een handig tooltje, maar die USM functie moeten ze er toch een keer uitslopen..Na het borderen kan je namelijk de foto weer door de PS2 trekken vanwege het USM verklooien door Bordermakerquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:28 schreef Robertje het volgende:
[..]
Of bordermaker...
http://docsdb.semantica.nl/bordermaker/
Hebben jullie daar nou een beetje een standaard instelling of een vuistregel voor voor dat unsharp mask? Ik ben nog enigzins nieuw in het fotograferen en het bewerken en dat USM blijft toch een lastig iets vind ik.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:35 schreef Toeps het volgende:
Ja, je moet er gewoon een Action van maken. Ik heb er eentje die ze resized voor mijn log, ze unsharp maskt en er een randje van maakt.
in de regel zijn de waarden 100 - 1 - 1 wel okeequote:Op dinsdag 18 april 2006 15:44 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Hebben jullie daar nou een beetje een standaard instelling of een vuistregel voor voor dat unsharp mask? Ik ben nog enigzins nieuw in het fotograferen en het bewerken en dat USM blijft toch een lastig iets vind ik.
Ik gebruik 1 maal sharpen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:44 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Hebben jullie daar nou een beetje een standaard instelling of een vuistregel voor voor dat unsharp mask? Ik ben nog enigzins nieuw in het fotograferen en het bewerken en dat USM blijft toch een lastig iets vind ik.
Ik persoonlijk zou hem nog verder croppen, zodat je zo min mogelijk huid om je oog ziet. Verder is die reflectie in je oog gewoon über-tofquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:13 schreef Badabingea het volgende:
Nou mofo's hier is die dan gecrop't:
http://xs77.xs.to/pics/06162/oogg.JPG
Jou booskijk uil is ook supah tofquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:17 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Ik persoonlijk zou hem nog verder croppen, zodat je zo min mogelijk huid om je oog ziet. Verder is die reflectie in je oog gewoon über-tof.
Thanks!quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:18 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Jou booskijk uil is ook supah tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |