voedingsassistentquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:56 schreef jessie het volgende:
Mous wat voor baantje nu?
en mijn Jamesje danquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:24 schreef Lois het volgende:
Even ontopic gaat, heb nog geen lekkere man hier gezien:
Dat vind ik niet zo'n lekker ding........ *snel wegrent*quote:
Deze dan:quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:30 schreef Lois het volgende:
Dat vind ik niet zo'n lekker ding........ *snel wegrent*
Het is ANDY GARCIA mutsquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:32 schreef Spuuglokje het volgende:
James Blunt vind ik een enorme griezel, LadyS!![]()
Al Pacino daarentegen...![]()
Even in je opties (bovenaan in het scherm) sla redirect berichten over als ze geen error zijn op ja zetten en je bent er vanaf. Leuk he 1 aprilquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:33 schreef Suzanna het volgende:
'Wegens een per direct van kracht zijnde maatregel worden posts voortaan door de crew handmatig gecontroleerd voor plaatsing. Het kan daarom enige tijd duren voordat je post wordt geplaatst.'
Ik vind die mededelingen niet zo grappig, je wordt niet meer teruggestuurdvind het maar lastig!
dat maakt me juist nieuwsgierigquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:50 schreef _evenstar_ het volgende:
ik denk dat ik wijs mijn mond hou over wie ik nou mooie/ aantrekkelijke mannen vind![]()
Net als mijn andere jeugdidool:quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:27 schreef Spuuglokje het volgende:
Maar nu blijft ie eeuwig leuk natuurlijkMisschien was ie inmiddels zwaar afgegleden en lelijk oud geworden met kort haar of kalend of weet ik wat!
Nu is ie huilen met de pet...quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:27 schreef m@x het volgende:
Aaaaaaaaaargh Nuno, daar heb ik me een partij bij gezwijmeld
Je hebt smaak!quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:28 schreef m@x het volgende:
[..]
Net als mijn andere jeugdidool:
[afbeelding]
haha ik ook, vorig jaar nog 2 keer...quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:31 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Deze man heb ik heel wat keren live mogen bewonderen. Zijn haar is mooien zijn muziek ook
![]()
Héél vroegah vond ik die achterste heel leukquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:33 schreef Spuuglokje het volgende:
Moussy, Tears for Fears, die kerels zijn echt zo fout. Huuuuuh![]()
![]()
tssssssskquote:
Oh bah bah bah!quote:
Zo heb ik een aantal cd's vanquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:04 schreef poemojn het volgende:
en ik heb allemaal cd's van deze
[afbeelding]
maar dat is gewoon om z'n muziek
Ben blij dat ik niet de enige ben die hem geen lekker ding vind.quote:
van dat janksmoelwerkquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:07 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet de enige ben die hem geen lekker ding vind.
Ik ken alleen maar meiden die hysterisch zijn van hem, ook mijn eigen dochter
die dus mijn concert foto's jat
Dat vieze slierterige haarquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:07 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet de enige ben die hem geen lekker ding vind.
Ik ken alleen maar meiden die hysterisch zijn van hem, ook mijn eigen dochter
die dus mijn concert foto's jat
Ja bah.quote:
Djen heeft hitkrant psters van hem op haar kamerquote:
oke here it goesquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:13 schreef Igraine het volgende:
Ik vind Andy Garcia een beetje te glad....Die James Blunt vind ik echt niks, beetje engnekkie eigenlijk.
George Clooney is ok.
Ach evenstar, mijn smaak wijkt ook wel wat af van de mannen hier hoor geloof ik.
maar vertel, nu ben ik nieuwsgierig...![]()
Doe mij danquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:13 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja bah.
Overigens zie ik zulke dingen vaak gewoon helemaal niet. Ik zou hoogstens een minuutje extra voor de tv blijven staan maar voor de rest nee behalve Sawyer
[afbeelding]
![]()
Oeh jaquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:15 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Doe mij dan [afbeelding]
Pharell maar
Nee joh, zijn broeken zijn gewoon te grootquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:20 schreef beefcake het volgende:
Ik vind Pharell alleen een beetje te dun eigenlijk
Ze zijn van difrax, en de Prenatal zou ze moeten hebben, ik kon ze alleen nergens vinden en heb ze online ergens gekocht.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:21 schreef m@x het volgende:
even oftopic, maar hebben jullie enig idee waar ik een houdertje voor pakjes sap kan kopen? Kai knijpt continu de pakjes fijn en alles, maar dan ook alles kleeft momenteel
DA!quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:21 schreef m@x het volgende:
even oftopic, maar hebben jullie enig idee waar ik een houdertje voor pakjes sap kan kopen? Kai knijpt continu de pakjes fijn en alles, maar dan ook alles kleeft momenteel
Te grote broeken zijnquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:22 schreef m@x het volgende:
[..]
Nee joh, zijn broeken zijn gewoon te groot
Etos!quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:21 schreef m@x het volgende:
Hoe oud istie dan echt eigenlijk?quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:21 schreef Luchtbel het volgende:
Pharell lijkt wel zestien. ge-ne-ra-tie-kloof
Het is idd een arogante kwal geworden. Vroegah was het leuk en gezellig. Nu is het een kwal.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:24 schreef _evenstar_ het volgende:
ik vind dinand niet lelijk an sich, alleen hij komt zo over als een arrogante bal. In het allerbegin van Kane was die wel oke maar nu![]()
echt nietquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:24 schreef melonovy het volgende:
Vin Diesel is idd ook erg ... stoer, lekker breed. En Johnny Knoxville lekker stout
Evenstar die gast is ENG!
Zijn tegenspeler in Brokeback is leukerquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:34 schreef Jonnetje het volgende:
Oh oh oh oh.....
Heath Ledger
[afbeelding]
En die ik nog steeds op moet sturen toch?quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:51 schreef m@x het volgende:
Aaaaaaaaah, wat was ie daar nog klein zeg. Is dat een van de foto's die Anitra heeft gemaakt?
Kai's haar is ook niet altijd zo rood hoor. Grappig dat kindjes zo op elkaar kunnen lijken wanneer ze een bepaalde gezichtsuitdrukking hebben.
Hee wie vind jij nou een lekker ding?quote:Op zondag 2 april 2006 00:00 schreef bixister het volgende:
mooi ontopic plaatje, evenstar!die van kai dan he.
Beetje te jong voor jou hequote:Op zondag 2 april 2006 00:02 schreef bixister het volgende:
jouw jarig jobje bijvoorbeeld!gefeliciteerd!
Haha Bix, dat is precies wat ik zei! Misschien toch niet zo raar dus, of juist welquote:Op zondag 2 april 2006 00:05 schreef bixister het volgende:
nah en verder heb ik niet zo veel met die 'plaatjes van mannen' hier (of in 't algemeen), er komt wat meer bij kijken voor mij hoor. moet iemand eigenlijk op z'n minst spreken wil ik hem als lekker ding kunnen classificeren. beetje rare tic misschien.
Ah jij wil ze eerst een beetje doorgrondenquote:Op zondag 2 april 2006 00:05 schreef bixister het volgende:
nah en verder heb ik niet zo veel met die 'plaatjes van mannen' hier (of in 't algemeen), er komt wat meer bij kijken voor mij hoor. moet iemand eigenlijk op z'n minst spreken wil ik hem als lekker ding kunnen classificeren. beetje rare tic misschien.
Haha, had ik eigenlijk wel verwacht bij jou, dergelijke types...quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:14 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
oke here it goes![]()
[afbeelding]
die man heetf gewoon iets enorm sexy over zich![]()
[afbeelding]
en daar wil ik ook wle een beschuitje mee eten![]()
En terechtquote:Op zondag 2 april 2006 08:05 schreef m@x het volgende:
O, Sjak ik ben echt jaloers na jouw Michael Hutchence verhaal.
Ik dacht meteen: die ziet er heel erg ehhhhh christelijk uit.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:04 schreef poemojn het volgende:
en ik heb allemaal cd's van deze
[afbeelding]
maar dat is gewoon om z'n muziek
dirx drogistquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:21 schreef m@x het volgende:
ja, maar dan moet hij het wel daar vast blijven houden. Hier werkt het dus nietquote:Op zondag 2 april 2006 10:18 schreef Spekkiemonster het volgende:
MAX:
Als je van die pakjes de zijkantjes uitklapt, kan hij het pakje aan de flapjes vasthouden ...
hier werkt dat erg goed!
Wat netjes! Misschien is ie gewoon het hele weekend stappenquote:Op zondag 2 april 2006 11:43 schreef Brighteyes het volgende:
Het enige is dat ik de vinder van mijn mobiel steeds probeer te bellen.
Die was vrijdag uit mijn tas gegleden in de trein en die jongen belde 's avonds om te vertellen dat hij hem gevonden had.
Maar nu krijg ik hem niet meer te pakken. En ik mis mijn telefoon.![]()
Sean Conneryquote:Op zondag 2 april 2006 12:31 schreef dutchie het volgende:
En de stem is voor mij ook een verleidelijk iets.
Geloof me Dutsj, hij is echt wel oud geworden hoor. Een hele grote tegenvaller in het echt.quote:Op zondag 2 april 2006 12:31 schreef dutchie het volgende:
M@x! John Taylor, was ik zooooo verliefd op!Is nog steeds een lekker ding, zo'n type man die maar niet ouder lijkt te worden.
Ja maar hij heeft wel een sexy stemquote:Op zondag 2 april 2006 12:37 schreef dutchie het volgende:
Ja maar die is ook wel weer gelijk heel erg oud Tex.
Ooit eens twee minuten ofzo..quote:Op zondag 2 april 2006 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
Heb je nooit Expeditie Robinson gezien ET?
[afbeelding]
quote:Op zondag 2 april 2006 13:04 schreef E.T. het volgende:
Ooit eens twee minuten ofzo..
Is dat die halfbloed presenator?
Aanradertje dus om op te letten begrijp ikquote:Op zondag 2 april 2006 13:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Met die heerlijke donkere stem.
Hij doet ook veel voice over voor documentaires etc.
quote:Op zondag 2 april 2006 13:00 schreef Brighteyes het volgende:
Licht afwijkend van de andere mannen die ik erg apetijtelijk vind is Steve Harris, Eugene Young in The Practice
[afbeelding]
Ik heb gelukkig niet een voorkeur voor haarkleur, huidskleur of kleur ogen.quote:Op zondag 2 april 2006 13:19 schreef Igraine het volgende:
![]()
Maarja, misschien komt het omdat ik totaal niet op donkere (of getinte) mannen val...
Kijk, dat is nou pas een lekker ding.quote:
Hoezo gelukkig?quote:Op zondag 2 april 2006 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig niet een voorkeur voor haarkleur, huidskleur of kleur ogen.
Het is bij mij vaak meer een totaalplaatje.
Stem doet heel veel voor me en bij deze man is het zijn 'sterke' uitstraling. Echt zo eentje die je in je armen neemt en dan zegt 'Alles komt goed'.![]()
Hier sluit ik me helemaal bij aan. Ik persoonlijk vind het onzin als iemand zegt dat ze bv alleen op blauwe ogen vallen. Voor mij is het ook het totaalplaatje.quote:Op zondag 2 april 2006 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig niet een voorkeur voor haarkleur, huidskleur of kleur ogen.
Het is bij mij vaak meer een totaalplaatje.
Stem doet heel veel voor me en bij deze man is het zijn 'sterke' uitstraling. Echt zo eentje die je in je armen neemt en dan zegt 'Alles komt goed'.![]()
onzin?quote:Op zondag 2 april 2006 14:47 schreef bibi het volgende:
Ik persoonlijk vind het onzin als iemand zegt dat ze bv alleen op blauwe ogen vallen. Voor mij is het ook het totaalplaatje.
Prince IS seksquote:
En hij is toch ook maar 1,50 m? Dat vind ik persoonlijk dan weer niksquote:Op zondag 2 april 2006 15:46 schreef Belana het volgende:
Deze man is wel tegen de 50 he
Maar ik is ten eerste groot Prince fan en ik heb hem mogen aanschouwen vanaf 1,5 meter afstand en deze man heeft zo'n enorm charisma! Dat is onbeschrijflijk.
Ik ben dan wel geen snoopy, maar ook deze is aardig dubbelzinnig.quote:Op zondag 2 april 2006 15:54 schreef Belana het volgende:
ja, dat is waar, maar zijn uitstraling is minimaal 1.90 m
quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:14 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
oke here it goes![]()
[afbeelding]
die man heetf gewoon iets enorm sexy over zich![]()
[afbeelding]
en daar wil ik ook wle een beschuitje mee eten![]()
Ik heb een pot doppertjes en worteltjes van de Lidl moeten openen voor haar omdat ze de ronde worteltjes zo lekker vindt. Ze eet dus zelf alle worteltjes uit de pot en ik bleef achter met de doperwtenquote:Op zondag 2 april 2006 17:58 schreef bixister het volgende:
danosa, ik ben ook heel wat grijze haren en rimpels rijker dan een paar jaar terug.en nee sorry, heb 't wondermiddel nog niet gevonden.
eet jadey ze rauw, of gekookt en afgekoeld? ik vind zelf rauwe wortels ook veel lekkerder dan gekookte.
Lois en ik liggen zoooooo op 1 lijnquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:24 schreef Lois het volgende:
Even ontopic gaat, heb nog geen lekkere man hier gezien:
[afbeelding]
![]()
Na mijn Duran Duran-periode ben ik in volle vaart terecht gekomen in mijn Prince-fase. De stem, het charisma...quote:Op zondag 2 april 2006 15:46 schreef Belana het volgende:
[..]
Prince IS seks![]()
[afbeelding] [afbeelding]
Deze man is wel tegen de 50 he
Maar ik is ten eerste groot Prince fan en ik heb hem mogen aanschouwen vanaf 1,5 meter afstand en deze man heeft zo'n enorm charisma! Dat is onbeschrijflijk.
Ga je mond spoelen met water en zeep!quote:Op zondag 2 april 2006 19:36 schreef Suzziieee het volgende:
Nog wat lekkers....
Favorietje van mezelf
[afbeelding]
James Hetfield (Metallica)![]()
Nou, op 3121 valt veeeeeeeeel te swingenquote:Op zondag 2 april 2006 20:48 schreef dutchie het volgende:
Weet ik allemaal wel Belana en idd zo krijg je idd de roddels de wereld in. Ik ben gestopt met al zijn albums te kopen, maar als hij dan weer met een nieuw nummer komt dan kan ik niet stoppen met swingen. Die man hééft het gewoon tot in zijn haarpuntjes zitten die swing. En ik kan nog jaren teren op zijn oude materiaal.
Ik weet het. Gelukkig ben ik ouder en wijzer geworden. En ben nu met een geweldige niet foute man getrouwd.quote:Op zondag 2 april 2006 21:28 schreef m@x het volgende:
jij valt gewoon op foute mannen Sjak
Ja stuk beter,quote:Op zondag 2 april 2006 21:29 schreef Suzziieee het volgende:
[..]Zal ik doen hoor............
Deze beter dan?
[afbeelding]
ff pimpen met me vriendin dr megadeth foto's![]()
![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 21:37 schreef snoopy het volgende:
Nee joh Dutch! Die heeft een beetje Bert van Ernie wenkbrauwen
Nee dat ben ik niet op de foto,is mijn allerbeste vriendin.... ik was niet meegegaan,vind megadeth wel leuk,maar een heel concert was iets teveel van het goede.Toen kwam ze thuis met het meet en greet gebeuren...damn...toen ik dat hoorde..quote:Op zondag 2 april 2006 21:33 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ja stuk beter,![]()
Dus dat ben jij niet op die foto? Is die foto vorig jaar genomen?
dan lijkt ie niet op Bert van Erniequote:Op zondag 2 april 2006 21:42 schreef dutchie het volgende:
Snoop dat is niet waar!
En als ie ze epileert dan?
ja, dan heb ik er wrs. 2 want Peter gaat dan waarschijnlijk ook nietquote:Op zondag 2 april 2006 21:43 schreef m@x het volgende:
Als je niet kan mag ik je kaartje he LadyS?????????????
Haha, ik ben vorig jaar 2x in één week naar Megadeth geweest, geweldig!quote:Op zondag 2 april 2006 21:40 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Nee dat ben ik niet op de foto,is mijn allerbeste vriendin.... ik was niet meegegaan,vind megadeth wel leuk,maar een heel concert was iets teveel van het goede.Toen kwam ze thuis met het meet en greet gebeuren...damn...toen ik dat hoorde..Had ik wel een beetje spijt.
Volgende keer beter....![]()
hij kan zo lief kijkenquote:Op zondag 2 april 2006 21:45 schreef dutchie het volgende:
LadyS, jaaaaa dat is ook zo'n heerlijke foute man.
Ik heb wel een goede openingszin voor je mocht je toch gaan: "Axl, i'm your biggest fan!"
ikke ook hoorquote:
Dat wist ik! Jij bent toen toch ook meegeweest naar Lyon?quote:Op zondag 2 april 2006 21:12 schreef Vicky het volgende:
Damn wat een hoop lekkere mannen!!
My alltime favorite is toch:
[afbeelding]
* Vicky hoopt dat het bijna juni is... Concertje Rob!!!
quote:Op zondag 2 april 2006 21:46 schreef Igraine het volgende:
Oh ja, Axl!! Van vroeger dan he idd, nu niet meer *ieks*....
quote:Op zondag 2 april 2006 21:47 schreef LadyS het volgende:
[..]
ikke ook hoorIk mail/bel/msn/postduif jou als eerste als ik zeker weet dat ik niet ga
Ik heb de kaartjes wel al in huisquote:Op zondag 2 april 2006 21:49 schreef Jonnetje het volgende:
Dat van LadyS had ik dus afgelopen zomer met U2...
Wou zoooooooooo graag heen.. Maar ik was toen dus ook hoogzwanger.
quote:Op zondag 2 april 2006 21:46 schreef LadyS het volgende:
[..]
hij kan zo lief kijken![]()
![]()
Ik was zoooo verliefd op hem 15 jaar geleden![]()
Jaja.... ik weet er alles van...quote:Op zondag 2 april 2006 21:45 schreef Igraine het volgende:
[..]
Haha, ik ben vorig jaar 2x in één week naar Megadeth geweest, geweldig!
Ben niet naar meet & greet geweest, heb die tijd wel een beetje gehad maar is wel altijd leuk. Al is een aftershow-party leuker...![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 21:54 schreef Belana het volgende:
ik vind hem alleen leuk als legolaswant dan is ie stoer heeft ie lang haar
quote:
ja, vroeger meer dan nu, maar af en toen kom ik er wel eens, heet zij Debbie toevallig?quote:Op zondag 2 april 2006 21:55 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Jaja.... ik weet er alles van...Nou ja,ik ken de verhalen.Mijn vriendin heeft zo ongeveer onbeperkt toegang backstage.
Ze is half europa doorgegaan.... net een grouppie.Haha
Zit je ook wel eens op het megadeth forum op de megadeth site?
Dat vond ik nou ook, en dat terwijl ik normaliter niet van blond en lang haar houdquote:Op zondag 2 april 2006 21:54 schreef Belana het volgende:
ik vind hem alleen leuk als legolaswant dan is ie stoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |