Jerry is zaterdag de hele dag boven gebleven, 's avonds had meneer eindelijk het lef om even te komen kijken en vooral te blazen! Zondagmorgen zat hij zowaar beneden!! Nog voordat het kleine grut beneden was en daar is hij een aardig tijdje gebleven. Dat ik een nieuwe muis voor hem had gekocht heeft vast wel geholpen
![]()
Het blazen is een heel stuk minder vandaag. Vlammetje komt steeds kijken, snuffelen en als ze te dichtbij komen ook eventjes blazen. Vooral van Jerry had ik meer problemen verwact, dus tot nu toe valt het me alles mee!
De kleintjes hebben al in de gordijnen gehangen en via de rugleuningen de eetkamerstoelen beklommen, om ze aan te leren dat ik dat geen goed idee vind staat de plantenspuit in de buurt en die is lekker effectief gelukkig!
Ze spelen en rennen en rollen met en over elkaar heen, het is zo'n lief stel
![]()
We zouden er eerst ééntje nemen als speelkameraadje voor Vlam, maar ik ben erg blij dat we ze nu allebei hebben. We denken dat Vlam vanzelf mee gaat spelen. Nu hebben ze ook veel aan elkaar als Vlam niet mee wil doen en zullen ze hem sneller met rust laten als hij dat wil als wanneer we er maar eentje bij hadden genomen.
[ Bericht 4% gewijzigd door Saffier op 02-04-2006 21:38:08 ]
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana