Missie geslaagd.quote:Op zondag 2 april 2006 18:08 schreef stinkie het volgende:
Die fietsers beginnen nu onderling et bekvechten of het wel of niet leuk is
quote:Op zondag 2 april 2006 13:00 schreef ondeugend het volgende:
Vorig jaar augustus mijn theorie, half feb mijn BV en afgelopen 30 maart mijn laatste.
Ik heb van te voren aangekondigd dat jullie het vanzelf zouden horen. Voor ik mijn trotse smiley's deed plaatsten dacht ik er nog serieus over om maar gewoon eens op motor op een meet te verschijnen.Maar ik was te trots wel eigenlijk.... kon het niet meer voor me houden.
![]()
kloptquote:Ik zal met geen een motor kunnen lezen en schrijven in het begin, fazer of geen fazer. Het is precies zoals jij zegt en zoals jij ook aangaf iedere keer als je een andere deed kopen. Ik wil gewoon wat andere opties ophouden dan een fazer. En ik wil er niet gauw flauw van zijn ( jij kent dat gevoel toch? ) en hem weer verkopen voor een andere uitdaging. Het liefst houd ik hem een paar jaartjes.
OPbanner was toch een 1 april grapquote:Op zondag 2 april 2006 18:11 schreef worldpimber het volgende:
Ff knuppel in het hoenderhok![]()
Opbanner ziet er leuk, fris en fruitig zomerachtig uit.Maar er staan 2 oude OP foto's in en 5 foto's in van eenzame motoren waarvan 4 niet eens een meet hebben gezien en 2 die hier niet eens actief posten. Misschien dat de uitwerking wat geoptimaliseerd kan
![]()
tssss alleen omdat ik met een andere fiets gemeet heb moet de Alp eruitquote:Op zondag 2 april 2006 18:11 schreef worldpimber het volgende:
Opbanner ziet er leuk, fris en fruitig zomerachtig uit.Maar er staan 2 oude OP foto's in en 5 foto's in van eenzame motoren waarvan 4 niet eens een meet hebben gezien en 2 die hier niet eens actief posten. Misschien dat de uitwerking wat geoptimaliseerd kan
![]()
Een randje op het FokMC zomer mag ook wel,das duidelijker
Maar volgens mij heb je ook niet eens zoveel meetfoto's op je PC staan dus das duidelijk![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 18:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Missie geslaagd.![]()
Vergeet niet wat ik over MSN tegen je zei.![]()
Die meets met mijn motor komen nog welquote:Op zondag 2 april 2006 18:11 schreef worldpimber het volgende:
![]()
Maar volgens mij heb je ook niet eens zoveel meetfoto's op je PC staan dus das duidelijk![]()
Nee, omdat er niet veel foto's zijn van je motoren en omdat je niet veel heb gemeet.:+quote:Op zondag 2 april 2006 18:14 schreef stinkie het volgende:
tssss alleen omdat ik met een andere fiets gemeet heb moet de Alp eruit
Ohquote:Op zondag 2 april 2006 18:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
OPbanner was toch een 1 april grap
Doe je tegenwoordig marketing en communicatie ofzo?quote:
Ik heb geen meet foto's op mijn com staanquote:Op zondag 2 april 2006 18:11 schreef worldpimber het volgende:
![]()
Daar ging ik wel van uit jaquote:Op zondag 2 april 2006 18:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
OPbanner was toch een 1 april grap
quote:
Communicatief ben ik al verloren.quote:Op zondag 2 april 2006 18:21 schreef hollander172 het volgende:
Doe je tegenwoordig marketing en communicatie ofzo?![]()
Ik plemb wel deze week alles op mijn server en geef je het adres.quote:Op zondag 2 april 2006 18:26 schreef ikookhier het volgende:
Ik heb geen meet foto's op mijn com staan![]()
ik wil best een nieuwe maken![]()
Is goedquote:Op zondag 2 april 2006 18:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Communicatief ben ik al verloren.
[..]
Ik plemb wel deze week alles op mijn server en geef je het adres.![]()
This is your chance to break trough
[/marketing]
Even alle negatieve aandacht en communicatie optellen van de afgelopen jaren en je bent een toppertje.quote:
Dan vind ik deze toch een stuk beter bij d'r passen.quote:Op zondag 2 april 2006 18:35 schreef hicham het volgende:
Ondeugend
Dat je bij voorbaat een zwarte motor wilt slaat nergens op, dus overweeg dit ff
quote:Op zondag 2 april 2006 18:34 schreef hollander172 het volgende:
Even alle negatieve aandacht en communicatie optellen van de afgelopen jaren en je bent een toppertje.![]()
Valt mee shouf shouf, ken je ook nog op een andere manier.quote:Op zondag 2 april 2006 18:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]Jij hebt wel een erg slecht beeld over mij.
Tegenwoordig ben ik een nette user hoor, rellen vind ik niets meer.Ook niet op MF. En hier op Fok post ik niet eens meer onder mijn exrel account.
Alhoewel ik het wel zonde vind om mijn aanleg voor een goede rel te laten varen.
Ze heeft ongeveer 5.000 euro te bestedenquote:Op zondag 2 april 2006 18:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan vind ik deze toch een stuk beter bij d'r passen.
En hij is zwart.![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 18:35 schreef hicham het volgende:
Ondeugend
Dat je bij voorbaat een zwarte motor wilt slaat nergens op, dus overweeg dit ff
I know.quote:
Het is maar 6 mille.quote:Alhoewel ze ook wel in natura kan betalen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |