Nee hoor, dit is heel normaal. De mijne vroeg het ook laatst. Toen ik vroeg hoe hij dit wist, peuterde hij ten antwoord een schaamhaar tussen mijn tanden vandaan.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:24 schreef Billy_Mack het volgende:
Beste mensen,
Ik heb gisteren nogal iets idioots meegemaakt bij mijn tandarts. Mijn tandarts staat in onze stad al redelijk bekend als een amicale/joviale man,maar het volgende slaat alles
![]()
Ik lig gisteren in de stoel bij mijn tandarts, hij doet gewoon een routinecontrole. So far so goodOpeens vraagt ie: 'heb je eigenlijk een vriendin?'
Op zich een normale vraag, dus ik antwoord ja.
![]()
"Heb je wel eens orale sex met haar?"![]()
![]()
!!!!!!!!
"Hoezo, mijnheer de tandarts?"
"Nou, ik zie dat het glazuur aan je voortanden wat dunner is dan de rest van je gebit, dit kan komen door orale sex, omdat de zuurgraad van de vrouw iemands glazuur kan aantasten"![]()
![]()
!!!!!!!!
Ik lag echt zo in de stoel, twijfelend of ik wel of niet moest lachen![]()
![]()
![]()
Ik heb maar 'ja' geantwoord, en daarop reageerde mijn tandarst met een vreemde grijns
Hierna ging hij gewoon weer verder met zijn werk, als of zijn vraag de normaalste zaak van de wereld wasWat een debiel zeg! Zou het een vervroegde 1 april grap van hem zijn geweest?
ps. dit is geen 1/4 grap mijnerzijds![]()
Sjit, je hebt me doorquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:38 schreef bonke het volgende:
[..]
verkapt " ik heb geen vriendin en ben dus jaloers post "
en dat is echt wel een zeldzaamheidquote:
Toffe vader!?quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:22 schreef Skazminko het volgende:
Mijn vader, ook een tandarts, vroeg ook of ik orale seks had met mijn vriendin.
Ja, hij zei dat ik het niet meer mocht doen, het was slecht voor mijn tanden enzo.quote:
Bron?quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:12 schreef HenkieVdV het volgende:
Onder tandartsen komt procentueel de meeste zelfmoord voor.
Proestquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:47 schreef EKG het volgende:
De mijne vroeg dat laatst ook.
Kzeg: "Hoezo, zit er soms nog een schaamhaar tussen m'n tanden?"
"Nee" zegt ie, "maar nog wel wat stront op je kin!"
![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is heel normaal. De mijne vroeg het ook laatst. Toen ik vroeg hoe hij dit wist, peuterde hij ten antwoord een schaamhaar tussen mijn tanden vandaan.
*correctquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:45 schreef Camplo het volgende:
Het is toch zo dat een tandarts soms kan zien dat je SOA's hebt?
Meen dat ooit gelezen/gehoord te hebben. Correct me if I'm wrong.
Ja, pH 14quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:54 schreef faberic het volgende:
In een vrouw is het toch juist basisch?
Garpje dus
Je moet ook goed je tanden poetsen voor je naar de tandarts gaat.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is heel normaal. De mijne vroeg het ook laatst. Toen ik vroeg hoe hij dit wist, peuterde hij ten antwoord een schaamhaar tussen mijn tanden vandaan.
huh? Scheert jouw vriendin haar doos niet dan?quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
ja avatar!!quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:51 schreef Goochie het volgende:
[..]
huh? Scheert jouw vriendin haar doos niet dan?![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |