quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:51 schreef ItaloDancer het volgende:
Heb er ook maar weer eens één gemaakt.
[afbeelding]
maar hij is wel cool gewordenquote:Op zaterdag 8 april 2006 04:35 schreef Lyr het volgende:
Nou, over deze heb ik behoorlijk lang gedaan.![]()
[afbeelding]
Ergens geen chocola van kunnen maken
haha , mooi gemaaktquote:Op zaterdag 8 april 2006 04:35 schreef Lyr het volgende:
Nou, over deze heb ik behoorlijk lang gedaan.![]()
[afbeelding]
Ergens geen chocola van kunnen maken
quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:37 schreef KillerRabbit75 het volgende:
[afbeelding]
Iemand bij de neus nemen.
maak 'r eens .jpg's van, zelfs hier met 10mbit duurt het nog een minuut om jouw creaties te ladenquote:Op maandag 10 april 2006 16:25 schreef insanergy het volgende:
Mijn paint:
[afbeelding]
Een kat komt altijd op zijn pootjes terecht.
[afbeelding]
Iets van plan zijn
[afbeelding]
Er boven op komen
quote:Op maandag 10 april 2006 19:31 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
maak 'r eens .jpg's van, zelfs hier met 10mbit duurt het nog een minuut om jouw creaties te laden
...quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:51 schreef ItaloDancer het volgende:
Heb er ook maar weer eens één gemaakt.
[afbeelding]
Helaas.quote:
En jij vindt jezelf geen held met Paint?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:23 schreef SiemeN het volgende:
Deze vond ik toch wel oké, zelf:
[afbeelding]
Krokodillentranen huilen.
Het is meer dat ik er geen geduld voor heb.. en ik heb ze vele malen mooier gezien dan deze!quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:42 schreef Metalmeis het volgende:
[..]
En jij vindt jezelf geen held met Paint?![]()
door hem up te loaden, en dan de code voor het plaatje hier te posten ( [IMG])quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:52 schreef Meeg het volgende:
Hoe zet je zo'n paint-plaatje in dit topic..Kneus.. Maar toch de moed om het te vragen!
![]()
Plaatje uploaden bij bv. http://www.tinypic.com.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:52 schreef Meeg het volgende:
Hoe zet je zo'n paint-plaatje in dit topic..Kneus.. Maar toch de moed om het te vragen!
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |