Gelijk hebben ze!quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:35 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee!
Maarre, ze zitten me hier te pesten met chocolade. Ze geven namelijk niks aan mij
Dus ik ga ze even terug pesten.
Doei
gmtaquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Men is uren op bezoek voor 1 zo'n hondje?![]()
Ze zijn er al bijna 2 uur jaquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Men is uren op bezoek voor 1 zo'n hondje?![]()
quote:
Zoiets jaquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
En inderdaad niet nee
Misschien krijgen ze wel een een presentatie over de hele stamboom, vakantiefoto's van alle voorouders bekijken onder het genot van een roze koek enzo![]()
de Randstad manier is advertentie zien, bellen, gelijk ernaartoe, er 1 uit het nest grijpen, niet zeiken over de prijs, geen koetjes en kalfjes geouwehoer, dokken en weer pleitequote:Op zaterdag 1 april 2006 16:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
En inderdaad niet nee
Misschien krijgen ze wel een een presentatie over de hele stamboom, vakantiefoto's van alle voorouders bekijken onder het genot van een roze koek enzo![]()
Kut voor jouquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zoiets jaTis geen illegale handel hier he
die mensen willen waar voor hun geld
Inderdaadquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
de Randstad manier is advertentie zien, bellen, gelijk ernaartoe, er 1 uit het nest grijpen, niet zeiken over de prijs, geen koetjes en kalfjes geouwehoer, dokken en weer pleite![]()
Ik heb de chocolade te pakken gekregen hoorquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze!
Wat een pestkoppen!
Ja daarom zei ik het ookquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:46 schreef BoJo het volgende:
ik heb wel zin in zo'n glace cakeje eigenlijk... das echt lang geleden dat ik die heb gegeten![]()
Alexquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Hallo lieve kijkbuiskindertjes, wat fijn dat julie weer kijken
Ja dat zijn de hondjes zonder stamboom en dat soort dingenquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
de Randstad manier is advertentie zien, bellen, gelijk ernaartoe, er 1 uit het nest grijpen, niet zeiken over de prijs, geen koetjes en kalfjes geouwehoer, dokken en weer pleite![]()
Je hebt ze gewoon verleidquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:47 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb de chocolade te pakken gekregen hoor![]()
don't underestimate the power of the sjoemquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:47 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb de chocolade te pakken gekregen hoor![]()
Nee, ik ben het maar.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:48 schreef Hugster het volgende:
Ik hoor m'n broertje net binnenkomen!![]()
![]()
![]()
Wordt nog leuk
we wachten op het verslagquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:48 schreef Hugster het volgende:
Ik hoor m'n broertje net binnenkomen!![]()
![]()
![]()
Wordt nog leuk
Nee dat kan niet, want m'n moeder gooide de deur open en schreeuwde keihard "GIELIEEEEEEEEE!!!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik ben het maar.
*staat nu met zn iBook in Maarssen*
auto van zijn pa? Rijke ouders? Goeie baan?quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:50 schreef BaraCuda het volgende:
Die kerel met die 850R was pas 20Hoe kan dat nou weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |