4 ouweluiquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:08 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Misschien hadden ze zin in een zelfmoord.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo dit opslaat voor de volgende keer dat Bara loopt te miepen over zijn werk![]()
Kun je dat zien ja aan wat ze schrijft?quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:12 schreef Hugster het volgende:
Jullie hebben er ook geen gevoel voor eh
Het is toch overduidelijk dat Sjoem van beneden de rivieren is?
Ja.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kun je dat zien ja aan wat ze schrijft?
je bent niet alleenquote:
Nee zo bedoel ik dat nietquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo dit opslaat voor de volgende keer dat Bara loopt te miepen over zijn werk![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:15 schreef jozef444 het volgende:
[..]
je bent niet alleen![]()
ik gaf je 1 punt voor die opmerking maar t feit dat bara brabo + volvo rijder is tegen alfa rijder geeft m nog steeds the edge![]()
Allemaal toch niet? Jullie hebben vast ook onzekere meisjesquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
details details
Maar ze hebben hier allemaal een "Ik ben lekker" attitude
Jochiequote:Op zaterdag 1 april 2006 17:17 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb een ernstig ongeluk gehad en typ nu dankzij de spraakherkenning in m'n rolstoel
1 APRIL![]()
Het is niet zozeer verlegenheid, meer arrogantie.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:17 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Allemaal toch niet? Jullie hebben vast ook onzekere meisjes
Dat is dan jouw gebrek dat je zulke dingen niet kunt opmerken hoorquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat een kwats man
Als je der zou horen praten ok
arrogantiequote:Op zaterdag 1 april 2006 17:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het is niet zozeer verlegenheid, meer arrogantie.
Een belg kun je aan typgedrag wel herkennenquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat is dan jouw gebrek dat je zulke dingen niet kunt opmerken hoor
Maar dat heeft niet iedereen. Dat geloof ik nietquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het is niet zozeer verlegenheid, meer arrogantie.
Typegedrag?quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een belg kun je aan typgedrag wel herkennenmaar of iemand uit limburg komt?
Wat maakt bojo dan en alfisti amsterdammers dan?
Kun je een voorbeeldje noemen? Ben ik wel benieuwd naarquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Typegedrag?
Ik heb het over dingen concluderen naar aanleiding van iemands gedrag en de dingen die iemand zegt.
kom maar op baantjer vertel maar is hoe je der achter bent gekomenquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Typegedrag?
Ik heb het over dingen concluderen naar aanleiding van iemands gedrag en de dingen die iemand zegt.
Klopt, maar toch zijn er hier veel en veel meer van dat soort types.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:21 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Maar dat heeft niet iedereen. Dat geloof ik niet
De meisjes die arrogant zijn vallen alleen het meeste op.
En je hebt me vernederdquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:24 schreef BaraCuda het volgende:
Oh ja ik heb het met sjoem alleen nog maar over haar lenzen gehad
Oh, dat kan wel. Daar let ik eigenlijk niet meer opquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Klopt, maar toch zijn er hier veel en veel meer van dat soort types.
Je wilt echt niet weten hoe de breezahs van een middelbareschool klas hier zijn.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:24 schreef jozef444 het volgende:
[..]
kom maar op baantjer vertel maar is hoe je der achter bent gekomen
* BoJo heeft 51 mailtjes gestuurd naar sjoemquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:24 schreef BaraCuda het volgende:
Oh ja ik heb het met sjoem alleen nog maar over haar lenzen gehad
Geile sletjesquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Klopt, maar toch zijn er hier veel en veel meer van dat soort types.
Je wilt echt niet weten hoe de breezahs van een middelbareschool klas hier zijn.
Het was maar een geintjequote:Op zaterdag 1 april 2006 17:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
is dat zo?
Ik begin dement te worden![]()
Het is een bepaalde onschuldigheidquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:24 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Kun je een voorbeeldje noemen? Ben ik wel benieuwd naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |