maar wat is dotz voor iets?quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
nieuw, 17" incl Toyo Proxes banden, 800 eurie.![]()
zelfde als AEZ/ENZO/DEZENT en andere meukquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
maar wat is dotz voor iets?je wil natuurlijk geen prul op je auto.
Niks mis met AEZ hoorquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
zelfde als AEZ/ENZO/DEZENT en andere meuk![]()
ik heb helaas weinig keus![]()
met Dotz wel dan?quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:44 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Niks mis met AEZ hoor
[afbeelding]
onderhandelen!!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:47 schreef BaraCuda het volgende:
Er zijn puppykopers en die kerel heeft een 850 R estate![]()
mot je ff vragen "ruilen?"quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:47 schreef BaraCuda het volgende:
Er zijn puppykopers en die kerel heeft een 850 R estate![]()
nu ben ik helemaal niet in dat soort muziek. MAar zo wel Candy Dulfer als haar vader Hans zijn geweldig! Ben ze regelmatig op leuke feestjes tegen gekomen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:54 schreef Sjoem het volgende:
Alhoewel, ik ben daarna nog eens naar Candy Dulfer geweest, dat was wel oké.
wel een grote lip of niet?quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:39 schreef BoJo het volgende:
wat vinden jullie van deze velg? Dotz Daytona?
[afbeelding]
jep zit een rand. Maar niet zo'n joekel als die bij die duitse borbets. Ik vind een iets diepe rand wel mooi eigenlijk.quote:
u slaat den spijker op den koppequote:Op zaterdag 1 april 2006 15:56 schreef Hugster het volgende:
En Bo hoe Sta je in het clubblad?
Het verloren schaap is na z'n Jeep uitstapje weer terug op het nest?![]()
Nee een jonge gast zoals in alle T5's Of T5-R of R enquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
mot je ff vragen "ruilen?"![]()
enne is het een ouwe lul?![]()
![]()
zekerquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dacht ik al![]()
Leuk man!![]()
Goed bewaren, is ontzettend leuk voor later ook!
quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee een jonge gast zoals in alle T5's Of T5-R of R en![]()
Edit: maar wel een stuk volwassener dan anderen![]()
Je hebt toch wel even je eigen Vulva laten zien?quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee een jonge gast zoals in alle T5's Of T5-R of R en![]()
Edit: maar wel een stuk volwassener dan anderen![]()
Nee dat niet nee. Maar als je ze mooi vind dan moet je ze nemenquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
jep zit een rand. Maar niet zo'n joekel als die bij die duitse borbets. Ik vind een iets diepe rand wel mooi eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |