Gelijk hebben ze!quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:35 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee!
Maarre, ze zitten me hier te pesten met chocolade. Ze geven namelijk niks aan mij
Dus ik ga ze even terug pesten.
Doei
gmtaquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Men is uren op bezoek voor 1 zo'n hondje?![]()
Ze zijn er al bijna 2 uur jaquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Men is uren op bezoek voor 1 zo'n hondje?![]()
quote:
Zoiets jaquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
En inderdaad niet nee
Misschien krijgen ze wel een een presentatie over de hele stamboom, vakantiefoto's van alle voorouders bekijken onder het genot van een roze koek enzo![]()
de Randstad manier is advertentie zien, bellen, gelijk ernaartoe, er 1 uit het nest grijpen, niet zeiken over de prijs, geen koetjes en kalfjes geouwehoer, dokken en weer pleitequote:Op zaterdag 1 april 2006 16:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
En inderdaad niet nee
Misschien krijgen ze wel een een presentatie over de hele stamboom, vakantiefoto's van alle voorouders bekijken onder het genot van een roze koek enzo![]()
Kut voor jouquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zoiets jaTis geen illegale handel hier he
die mensen willen waar voor hun geld
Inderdaadquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
de Randstad manier is advertentie zien, bellen, gelijk ernaartoe, er 1 uit het nest grijpen, niet zeiken over de prijs, geen koetjes en kalfjes geouwehoer, dokken en weer pleite![]()
Ik heb de chocolade te pakken gekregen hoorquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze!
Wat een pestkoppen!
Ja daarom zei ik het ookquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:46 schreef BoJo het volgende:
ik heb wel zin in zo'n glace cakeje eigenlijk... das echt lang geleden dat ik die heb gegeten![]()
Alexquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Hallo lieve kijkbuiskindertjes, wat fijn dat julie weer kijken
Ja dat zijn de hondjes zonder stamboom en dat soort dingenquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
de Randstad manier is advertentie zien, bellen, gelijk ernaartoe, er 1 uit het nest grijpen, niet zeiken over de prijs, geen koetjes en kalfjes geouwehoer, dokken en weer pleite![]()
Je hebt ze gewoon verleidquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:47 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb de chocolade te pakken gekregen hoor![]()
don't underestimate the power of the sjoemquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:47 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb de chocolade te pakken gekregen hoor![]()
Nee, ik ben het maar.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:48 schreef Hugster het volgende:
Ik hoor m'n broertje net binnenkomen!![]()
![]()
![]()
Wordt nog leuk
we wachten op het verslagquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:48 schreef Hugster het volgende:
Ik hoor m'n broertje net binnenkomen!![]()
![]()
![]()
Wordt nog leuk
Nee dat kan niet, want m'n moeder gooide de deur open en schreeuwde keihard "GIELIEEEEEEEEE!!!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik ben het maar.
*staat nu met zn iBook in Maarssen*
auto van zijn pa? Rijke ouders? Goeie baan?quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:50 schreef BaraCuda het volgende:
Die kerel met die 850R was pas 20Hoe kan dat nou weer
Een marinier? drugshandel dusquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
auto van zijn pa? Rijke ouders? Goeie baan?
Drugs dealer ga zo maar door en door
Ja ik had heul hard mn slechtse metal CD aan staanquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, want m'n moeder gooide de deur open en schreeuwde keihard "GIELIEEEEEEEEE!!!!![]()
![]()
"
door de hele straat...
Nee ik heb besloten om friezen te accepteren als mensenquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kutbrabo
Ik heb vandaag en gister een hond uitgaleten, vind je me daarom ineens lief?
friezenquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kutbrabo
Ik heb vandaag en gister een hond uitgaleten, vind je me daarom ineens lief?
Limburgquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:57 schreef BaraCuda het volgende:
Sjoem waar kom jij eigenlijk vandaan ?
Of moet ik dan gewoon bij je info kijken
quote:
Zuiden van nederlandquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:05 schreef jozef444 het volgende:
[..]dacht dat je van boven de rivieren kwam. Nu komt u in de cat. waar bonuspunten en chocolade te verdienen valt
![]()
Misschien hadden ze zin in een zelfmoord.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:01 schreef BaraCuda het volgende:
Net op het strand trouwens stel mensen die in ons vliegerveld liepen
strand is echt ENORM groot maar precies waar wij bezig waren moesten ze lopen de honden....
Die mensen hebben echt geen idee wat die lijnen met hun nekjes doen als die vlieger op volle snelheid langs blaast
En dan nog rustig schelpen staan rapen ook![]()
Friendsquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:54 schreef ook_gek het volgende:
goedemorgen.
Ik heb net de gehele box set binnen gekregen van Friends![]()
wat mijn grote vulva vriend zegt dusquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zuiden van nederland![]()
Randstad is allemaal veel te druk![]()
Drukte sucks![]()
Ik hoef gewoon niet op vakantiequote:Op zaterdag 1 april 2006 17:08 schreef BoJo het volgende:
ik ga liever van de drukte op vakantie naar de rust om dan weer lekker terug te keren naar de stad dan andersom![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |