Moet je even luisteren, zitten voorproefjes bijquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:42 schreef vlad het volgende:
[..]
nooit van gehoord. is ie goed?![]()
* vlad gaat deze maand en volgende maand waarschijnlijk naar een goed concert![]()
trekt m'n pc niet nu, maar zal zeker luisterenquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:43 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Moet je even luisteren, zitten voorproefjes bijEn in het topic staat welke mijn favorieten zijn
Die ken ik nietquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:45 schreef vlad het volgende:
[..]
trekt m'n pc niet nu, maar zal zeker luisteren![]()
ik ga naar katatonia+ novembre
![]()
goede muziekquote:
Oké, ik zal ze eens een keertje downloadenquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:47 schreef vlad het volgende:
[..]
goede muziek![]()
katatonia - gone![]()
of katatonia - O how I enjoy the light![]()
goeie nummers die je dan maar eens moet horen
zeker doenquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:50 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Oké, ik zal ze eens een keertje downloaden
Hmm nee, ik vind dat niet zo heel erg leukquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:51 schreef vlad het volgende:
[..]
zeker doen![]()
jij nog leuke concerten in de planning?
niet zo leuk? waarom nietquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:52 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Hmm nee, ik vind dat niet zo heel erg leuk
Omdat het altijd zo propvol zit. En daar heb ik een hekel aanquote:
goede reden. ik hou ook niet zo van die drukte. Sta meestal achteraan normaal. behalve bij de heideroosjes. ging altijd op het podium staan en dan stage divenquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:54 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Omdat het altijd zo propvol zit. En daar heb ik een hekel aan
Ik heb ooit eens bij Brainpower () vooraan gestaan en ik ben echt tegen de hekken aangedrukt. Ik dacht dat ik flauw ging vallen
Nooit meer
Alhoewel, ik ben daarna nog eens naar Candy Dulfer geweest, dat was wel oké.
Oh ja, ik ben naar Rockin Park geweest!quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:57 schreef vlad het volgende:
[..]
goede reden. ik hou ook niet zo van die drukte. Sta meestal achteraan normaal. behalve bij de heideroosjes. ging altijd op het podium staan en dan stage divenbij agnostic front stond ik achteraan en vorig jaar bij cradle of filth ook.
ga zelf liever naar festivals. Lowlands en dynamo geweest wat erg gezellig was en niet zo druk voor m'n gevoel![]()
ik stond een keer vooraan bij de deftones, toen er een meisje naast me flauwviel van de druktequote:Op zaterdag 1 april 2006 14:58 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben naar Rockin Park geweest!Dat was ook wel okay, behalve als mijn vrienden per se vooraan wilde staan
Daar was het weer zo pokkedruk.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:59 schreef Sjoem het volgende:
Ik ga even een spelletje doen nu (we zitten hier met zijn 3'en en de andere twee zijn al bezig)
Doei
200+ concerten geweest in mijn tijdquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:00 schreef vlad het volgende:
[..]
ik stond een keer vooraan bij de deftones, toen er een meisje naast me flauwviel van de drukteecht link joh, iedereen van dat groepje raakte in paniek omdat iedereen vooraan stond te springen enzo. hebben we met z'n allen een muurtje om haar heen gebouwd om ervoor te zorgen dat ze niet vertrapt zou worden. blijkt later dat een vriendin van haar wel in de verdrukking kwam omdat ze ook flauwgevallen was en niet binnen ons muurtje lag. ze is toen afgevoerd naar het ziekenhuis
![]()
kan linke soep zijn
moest wel ff opletten met terugrijden, lag nog best wat water op de wegquote:
quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:39 schreef BoJo het volgende:
wat vinden jullie van deze velg? Dotz Daytona?
[afbeelding]
beetje te openquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:39 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]
maar wat is dotz voor iets?quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
nieuw, 17" incl Toyo Proxes banden, 800 eurie.![]()
zelfde als AEZ/ENZO/DEZENT en andere meukquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
maar wat is dotz voor iets?je wil natuurlijk geen prul op je auto.
Niks mis met AEZ hoorquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
zelfde als AEZ/ENZO/DEZENT en andere meuk![]()
ik heb helaas weinig keus![]()
met Dotz wel dan?quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:44 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Niks mis met AEZ hoor
[afbeelding]
onderhandelen!!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:47 schreef BaraCuda het volgende:
Er zijn puppykopers en die kerel heeft een 850 R estate![]()
mot je ff vragen "ruilen?"quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:47 schreef BaraCuda het volgende:
Er zijn puppykopers en die kerel heeft een 850 R estate![]()
nu ben ik helemaal niet in dat soort muziek. MAar zo wel Candy Dulfer als haar vader Hans zijn geweldig! Ben ze regelmatig op leuke feestjes tegen gekomen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:54 schreef Sjoem het volgende:
Alhoewel, ik ben daarna nog eens naar Candy Dulfer geweest, dat was wel oké.
wel een grote lip of niet?quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:39 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]
jep zit een rand. Maar niet zo'n joekel als die bij die duitse borbets. Ik vind een iets diepe rand wel mooi eigenlijk.quote:
u slaat den spijker op den koppequote:Op zaterdag 1 april 2006 15:56 schreef Hugster het volgende:
En Bo hoe Sta je in het clubblad?
Het verloren schaap is na z'n Jeep uitstapje weer terug op het nest?![]()
Nee een jonge gast zoals in alle T5's Of T5-R of R enquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
mot je ff vragen "ruilen?"![]()
enne is het een ouwe lul?![]()
![]()
zekerquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dacht ik al![]()
Leuk man!![]()
Goed bewaren, is ontzettend leuk voor later ook!
quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee een jonge gast zoals in alle T5's Of T5-R of R en![]()
Edit: maar wel een stuk volwassener dan anderen![]()
Je hebt toch wel even je eigen Vulva laten zien?quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee een jonge gast zoals in alle T5's Of T5-R of R en![]()
Edit: maar wel een stuk volwassener dan anderen![]()
Nee dat niet nee. Maar als je ze mooi vind dan moet je ze nemenquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
jep zit een rand. Maar niet zo'n joekel als die bij die duitse borbets. Ik vind een iets diepe rand wel mooi eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |