abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36701109
quote:
Op donderdag 6 april 2006 10:25 schreef bermuda17 het volgende:
exen is zowiezo een rotwoord.. 1 van de belangrijkste oorzaken van ruzie's in een relatie..
Exen van vrienden neuken is niet zo'n goed idee als je het mij vraagt. :S
Het is verre van een goed idee, en toch zijn er mensen die het doen..
  donderdag 6 april 2006 @ 11:21:58 #52
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_36701960
NOT done..

verder geen commentaar erop
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
  donderdag 6 april 2006 @ 19:38:27 #53
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_36717609
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 19:49 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hm. Ga je daarna ook in hun broekspijpen hangen en grommen?
Tooooo cute!
Grommen is voor mietjes, ik bijt meteen
pi_36746312
Ik zie dit heel zwart-wit. Je gedraagt je als een vriend. Dus als je vriend(in) nog gevoelens heeft voor zijn/haar ex: Afblijven. Anders raakt je vriend(in) gekwetst en dat doen vrienden niet. En als je het niet (zeker) weet, dan vraag je dat. D'r valt genoeg te neuken op deze aardbol, dus waarom zou je een vriend(in) onnodig pijn doen?
Assumption is the mother of all fuckups.
pi_37329990
quote:
Op maandag 3 april 2006 15:29 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

je doet niks fout zolang het maar niet stiekem gaat...
is dat zo? ik heb het volgende: mijn aller beste vriend en ik hebben een paar keer een trio gedaan met mijn vriendin. Dit was mijn vriendin haar grote wens. Het beviel erg goed, zodat we zelfs meerder malen een trio hebben gedaan. Ttotdat mijn vriend en mijn vriendin gevoelens voor elkaar kregen. Ze heeft het uitgemaakt met me en ze is er met hem vandoor. (dezelfde dag dat ze het met mij uitmaakt is ze met hem verder gegaan) Ze hebben het niet stiekem gedaan, maar ik voel me zo zwaar genaait...

dit is me dus duur komen te staan denk ik. ik ben m'n vriendin kwijt en m'n beste vriend denk ik, want ik kan er niet meer leven dat hij dit gedaan heeft denk ik...

tuurlijk waardeer ik het wel dat ze eerlijk geweest zijn, maar m'n beste vriend had dit gewoon niet moeten doen. We kennen elkaar zo door en door, maar dus toch niet goed genoeg kennelijk. Ik had dit nooit verwacht.
Ik zal dus ook nooit meer een trio doen met m'n eigen vriendin...
Je kan niemand 100% vertrouwen
pi_37330057
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 18:37 schreef LadyXochi het volgende:
Ik zie dit heel zwart-wit. Je gedraagt je als een vriend. Dus als je vriend(in) nog gevoelens heeft voor zijn/haar ex: Afblijven. Anders raakt je vriend(in) gekwetst en dat doen vrienden niet. En als je het niet (zeker) weet, dan vraag je dat. D'r valt genoeg te neuken op deze aardbol, dus waarom zou je een vriend(in) onnodig pijn doen?
hier ben ik het helemaal mee eens... eerst erover praten en dan pas (het) doen.
pi_37331602
quote:
Op woensdag 26 april 2006 23:24 schreef Mark123 het volgende:

[..]

is dat zo? ik heb het volgende: mijn aller beste vriend en ik hebben een paar keer een trio gedaan met mijn vriendin. Dit was mijn vriendin haar grote wens. Het beviel erg goed, zodat we zelfs meerder malen een trio hebben gedaan. Ttotdat mijn vriend en mijn vriendin gevoelens voor elkaar kregen. Ze heeft het uitgemaakt met me en ze is er met hem vandoor. (dezelfde dag dat ze het met mij uitmaakt is ze met hem verder gegaan) Ze hebben het niet stiekem gedaan, maar ik voel me zo zwaar genaait...

dit is me dus duur komen te staan denk ik. ik ben m'n vriendin kwijt en m'n beste vriend denk ik, want ik kan er niet meer leven dat hij dit gedaan heeft denk ik...

tuurlijk waardeer ik het wel dat ze eerlijk geweest zijn, maar m'n beste vriend had dit gewoon niet moeten doen. We kennen elkaar zo door en door, maar dus toch niet goed genoeg kennelijk. Ik had dit nooit verwacht.
Volgens mij hadden we het niet over een trio.. maar over een ex?

Overigens wel kut voor je..
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  donderdag 27 april 2006 @ 00:19:07 #58
8369 speknek
Another day another slay
pi_37331737
Puike vriendengroep.

Voor de rest natuurlijk wat electricity zei.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_37552593
quote:
Op donderdag 27 april 2006 00:19 schreef speknek het volgende:
Puike vriendengroep.
hoop dat jij een betere hebt
  vrijdag 5 mei 2006 @ 08:10:19 #60
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_37567032
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 19:12 schreef Mark123 het volgende:

[..]

hoop dat jij een betere hebt
ze hebben jou toch niet nu alsnog uitgenodigd voor weer een trio..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 5 mei 2006 @ 10:55:44 #61
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_37569932
quote:
Op zondag 2 april 2006 20:54 schreef Aurelium het volgende:
Wat een incest club zeg
Zeker een urkse vrienden groep
pi_37570042
quote:

[..]

you're killing me mate...
pi_37570480
quote:

[..]

Ik doe sowieso niet een trio als ik een relatie heb. En wel juist vanwege de mogelijkheid dat er gevoelens kunnen ontstaan tussen mijn partner en die derde persoon. En ook omdat ik daar te onzeker voor ben. Wat als die derde mijn partner beter kan bevredigen dan ik? Misschien gaat ie later dan wel achter mijn rug om met haar verder. Of zoals bij Mark, verlaat ie mij voor haar.
Trio'tje als ik single ben, prima (been there, done that), maar niet als er echt gevoelens in het spel zijn.
Assumption is the mother of all fuckups.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')