Oh, mag ik zelfs het Departement voor Middeleeuwse Zaken niet van jou?quote:Op maandag 3 april 2006 12:57 schreef McCarthy het volgende:
ik zie het met de meeste rechtse users wel zitten
de post monumentale standbeelden in het park is voor jou!quote:Op maandag 3 april 2006 13:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, mag ik zelfs het Departement voor Middeleeuwse Zaken niet van jou?
Macht! Mwoehahahahahaaaa!quote:Op maandag 3 april 2006 13:19 schreef McCarthy het volgende:
[..]
de post monumentale standbeelden in het park is voor jou!
uiteraard dien je dan wel overal standbeelden van de grote roerganger McCarthy te plaatsen.quote:Op maandag 3 april 2006 13:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Macht! Mwoehahahahahaaaa! [afbeelding]
Dan moet Lemmeb wel mijn gender accepteren en sorry zeggen tegen Overlord Vetinari.quote:Op maandag 3 april 2006 19:06 schreef sigme het volgende:
Dat van die ministerscoalitie weet ik niet zo; maar in het parlement zet ik HiZ; DS4; Argento; Multatuli; JdW; RQ; Pracissor; Sickie; LodewijkNapoleon; Floripas; KlowJow; Mutant01; zoalshetis; Lemmeb. Als een meerderheid daarvan het beleid steunt zit het goed genoeg.
Wat?! Voordat Lemmeb in het parlement mag of voordat jij erin wil? Over dat eerste heb je niks te zeggen (quote:Op maandag 3 april 2006 23:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dan moet Lemmeb wel mijn gender accepteren en sorry zeggen tegen Overlord Vetinari.
quote:Op maandag 3 april 2006 19:06 schreef sigme het volgende:
Dat van die ministerscoalitie weet ik niet zo; maar in het parlement zet ik HiZ; DS4; Argento; Multatuli; JdW; RQ; Pracissor; Sickie; LodewijkNapoleon; Floripas; KlowJow; Mutant01; zoalshetis; Lemmeb. Als een meerderheid daarvan het beleid steunt zit het goed genoeg.
quote:
quote:
Puh! Mwanatabu was al van mij.quote:Op dinsdag 4 april 2006 07:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat?! Voordat Lemmeb in het parlement mag of voordat jij erin wil? Over dat eerste heb je niks te zeggen ( [afbeelding] ), en voor dat tweede: als je je zetel niet bezet staat Mwantanabu hoog op de lijst.
Jij mag bij mij anders ook wel op justitie. Daar ben je alleszins redelijk in.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:26 schreef Argento het volgende:
Met een verkapte populariteitspoll waarin ik genoemd word, is natuurlijk niets mis!
Hier, vangen!quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:57 schreef Vhiper het volgende:
Geef mij "Vreemdelingenzaken en Integratie" maar![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |