* Pietverdriet knuft Martijn_77quote:
* Martijn_77 knuffelt terugquote:Op zondag 2 april 2006 15:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
* Pietverdriet knuft Martijn_77
Ik streef geen politieke macht na, maar vind het lief dat je aan me denkt.
quote:Op zondag 2 april 2006 17:38 schreef du_ke het volgende:
Leuk topic. Zou wel met Sjors, RQ en mutant samen kunnen werken denk ik. dan mogen PV en Chewie erbij voor het rechtse element.
* Pietverdriet trekt martijn_77 in een donker hoekje en knuffelt nog lekker ff doorquote:Op zondag 2 april 2006 15:39 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
* Martijn_77 knuffelt terug
Ik steef ook geen politieke macht na maar ik zie dat we veel de zelfde mening hebben![]()
Financien: zakjapannertje (nooit meer rekenfouten!quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:23 schreef zakjapannertje het volgende:
Volkshuisvestiging: DaveM
Je brengt onze soort in diskrediet.quote:Op zondag 2 april 2006 19:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat isser SCH? Jaloers?
quote:Op zondag 2 april 2006 21:08 schreef Monidique het volgende:
Pracissor, jij mag mijn Minister van Religie worden.
+ Kaalhei.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:53 schreef LexRex het volgende:
Kennyman, Sickie, Steijn, Speth, KaAzKoP_. [afbeelding]
Héél lang.quote:Op zondag 2 april 2006 02:44 schreef Northside het volgende:
Floripas en Mc Carthy in mijn kabinet. Kijken hoe lang het duurt voor de eerste kabinets-liefdesbaby geboren wordt...
quote:Op zondag 2 april 2006 18:32 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet trekt martijn_77 in een donker hoekje en knuffelt nog lekker ff door
quote:
Lijkt mij een spetterende relatie worden, zoiets als een frituurpan die in de fik staat waar je een hoeveelheid water ingooid (Doe dit nooooooit thuis)quote:Op maandag 3 april 2006 09:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
Héél lang.
*Koopt vast kuisheidsgordel voor het geval dat*
Het lijkt me eerder als een kopje thee datr je in een stikstoftank gooit.quote:Op maandag 3 april 2006 10:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lijkt mij een spetterende relatie worden, zoiets als een frituurpan die in de fik staat waar je een hoeveelheid water ingooid (Doe dit nooooooit thuis)
Mooi effect is dat hequote:Op maandag 3 april 2006 10:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lijkt mij een spetterende relatie worden, zoiets als een frituurpan die in de fik staat waar je een hoeveelheid water ingooid (Doe dit nooooooit thuis)
VROM, V&W of Milieu wil ik wel doenquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:31 schreef Sidekick het volgende:
Ik zou voor een (groen)paars kabinet gaan.
Pool als minister van Justitie
Kozzmic op Binnenlandse Zaken
Parabola op Economische Zaken
Monidique op Buitenlandse Zaken
RM-rf op Financien
freako op Landbouw
zakjapannertje op Ontwikkelingssamenwerking
Schatje op Volksgezondheid
Floripas op Onderwijs
Plato1980 op Sociale Zaken
Dan zijn er nog vier vacatures open
Defensie