Ik gun jou er eenquote:Op zondag 2 april 2006 11:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Tekenend dat de mensen die hier altijd zo over de inhoud van de politiek klagen, hier geen alternatief regeeraccoord neerzetten, maar wie ze de baantjes gunnen..
Garagedeur voor de bolide, hangardeur voor m'n ego.quote:Op zondag 2 april 2006 00:29 schreef SCH het volgende:
Nou, volgens mij rijden jullie beide in zo'n patserige bolide dus moet me wel een garagedeurtje wezen
* Pietverdriet knuft Martijn_77quote:
* Martijn_77 knuffelt terugquote:Op zondag 2 april 2006 15:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
* Pietverdriet knuft Martijn_77
Ik streef geen politieke macht na, maar vind het lief dat je aan me denkt.
quote:Op zondag 2 april 2006 17:38 schreef du_ke het volgende:
Leuk topic. Zou wel met Sjors, RQ en mutant samen kunnen werken denk ik. dan mogen PV en Chewie erbij voor het rechtse element.
* Pietverdriet trekt martijn_77 in een donker hoekje en knuffelt nog lekker ff doorquote:Op zondag 2 april 2006 15:39 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
* Martijn_77 knuffelt terug
Ik steef ook geen politieke macht na maar ik zie dat we veel de zelfde mening hebben![]()
Financien: zakjapannertje (nooit meer rekenfouten!quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:23 schreef zakjapannertje het volgende:
Volkshuisvestiging: DaveM
Je brengt onze soort in diskrediet.quote:Op zondag 2 april 2006 19:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat isser SCH? Jaloers?
quote:Op zondag 2 april 2006 21:08 schreef Monidique het volgende:
Pracissor, jij mag mijn Minister van Religie worden.
+ Kaalhei.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:53 schreef LexRex het volgende:
Kennyman, Sickie, Steijn, Speth, KaAzKoP_. [afbeelding]
Héél lang.quote:Op zondag 2 april 2006 02:44 schreef Northside het volgende:
Floripas en Mc Carthy in mijn kabinet. Kijken hoe lang het duurt voor de eerste kabinets-liefdesbaby geboren wordt...
quote:Op zondag 2 april 2006 18:32 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet trekt martijn_77 in een donker hoekje en knuffelt nog lekker ff door
quote:
Lijkt mij een spetterende relatie worden, zoiets als een frituurpan die in de fik staat waar je een hoeveelheid water ingooid (Doe dit nooooooit thuis)quote:Op maandag 3 april 2006 09:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
Héél lang.
*Koopt vast kuisheidsgordel voor het geval dat*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |