Ik haat dit soort vragenquote:Op zondag 2 april 2006 16:13 schreef methodmich het volgende:
Olé olé!
Noem eens 5 artiesten waarvan ik minimaal 5 cd's in bezit heb.
Hmm, dat was peaceman realiseer ik me nuquote:Op zondag 2 april 2006 16:24 schreef methodmich het volgende:
Oeh, dan heb je er al 4 goed BS. Alleen Jayhawks is fout.
quote:Op zondag 2 april 2006 16:44 schreef methodmich het volgende:
Neleos vult hem dan goed aan. Neleos +1
Mogelijkheden waren:
Als troost mag bigshadow een nieuwe vraag doen.
quote:Op zondag 2 april 2006 16:47 schreef ranja het volgende:ik dacht dat jij ook bij de kliek hoorde die z'n top 10 vol Radiohead gooit?
Ik moet zelf ook zo weg, dus ff een antwoordquote:had already been playing together for five years before the release of their debut EP in 1998. Starting out in the small town of Stokmarknes in the north of Norway, they began under the name Abbey's Adoption in 1993, and decided to move to Oslo in 1995 to concentrate on their music. Their breakthrough came with the New Depression EP in the spring of 1999.
Ma is een begin van de bandnaam inderdaadquote:Op zondag 2 april 2006 17:07 schreef Huizilopochtli het volgende:
Manogwat
quote:Op zondag 2 april 2006 17:13 schreef Huizilopochtli het volgende:
ray charles ?
GLO+1quote:Op zondag 2 april 2006 17:17 schreef GLO het volgende:
Curtis Mayfield
quote:And though the holes were rather small
They had to count them all,
Now they know how many holes it takes to fill the Albert Hall
Ik dacht al...quote:Op zondag 2 april 2006 17:40 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
A Day in the Life van de Fab Four natuurlijk.
Troost je. Dat overkomt de besten onder onsquote:Op zondag 2 april 2006 17:41 schreef MaJo het volgende:
DamnAlleen omdat ik een bedankje erbij typte ben ik te laat
Idlewild.quote:Op zondag 2 april 2006 17:47 schreef methodmich het volgende:
Wie zijn die ondersten, onder Outkast, ook al weer?
Zou best kunnen, maar da's niet wat ik zoek. Het is ook niet een directe overeenkomst die ik zoek. Of eigenlijk ook weer wel.... GLO had het over een album. Denk in die richting.quote:Op zondag 2 april 2006 17:54 schreef methodmich het volgende:
Dan hebben ze zeker allebei een liedje voor FIFA 2003 gemaakt?
Was mijn antwoord niet goed dan?quote:Op zondag 2 april 2006 17:55 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar da's niet wat ik zoek. Het is ook niet een directe overeenkomst die ik zoek. Of eigenlijk ook weer wel.... GLO had het over een album. Denk in die richting.
Ik zoek geen overeenkomst GLO. Meer een relatie tussen deze twee acts (hoewel die scheidslijn soms erg dun is...). Het heeft wel iets met een album te maken.quote:Op zondag 2 april 2006 18:10 schreef GLO het volgende:
[..]
Was mijn antwoord niet goed dan?
Misschien moet ik alleen tweedelige titel zeggen?
Nee. Geen samenwerking. Ook geen sampling etc.quote:Op zondag 2 april 2006 18:15 schreef MaJo het volgende:
Ze gaan samen een album opnemen?
Ook niet.quote:Op zondag 2 april 2006 18:17 schreef MaJo het volgende:
Ook niet samen touren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |