quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Moeten de smileys verboden worden?
» Ja!!
» Nee!!
» Rita Verdonk!!
[...]
maak je eigen FOK! poll zelf!

Misschien is een poll over het al dan niet gebruiken van Romeinse LETTERS in de OP ook een idee?quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:32 schreef belsen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Rita natuurlijk. [afbeelding]
[afbeelding]

een idee wel. een goed idee niet.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:37 schreef Gambolputty het volgende:
Misschien is een poll over het al dan niet gebruiken van Romeinse LETTERS in de OP ook een idee?![]()

bukgeit +1quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:10 schreef bukgeit het volgende:
Pleased To Meet You >< Pleased To Meet Me

Alsjeblieft zeg! Mag ik je danken?quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:25 schreef ranja het volgende:
Smiths - Please please please let me get what I want
Alanis Morisette - Thank you
Dido - Thank you
Scaffold - Thank you very much
Nicole - Merci, Danke, Thank you
Wiili Alberti - Juliana bedankt
Andre van Duin - Willi Alberti bedankt
Back to the planet - Please don't fight
Abba - Thank you for the music
Beatles - Please Mr Postman

Dat vreesde ik al. Zo eenvoudig zijn jouw vragen meestal niet. BTW, staat die powerpopvraag nou te roesten in de parkeergarage? Ik wil zo graag weten wie het zijn...quote:

OK dan. Had ik op kunnen komen, in principe. Maar ja. Kan ik hun album gewoon onder hun namen vinden, of opereren ze onder een duonaam?quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:32 schreef ranja het volgende:
Ja, die is al weggeroest. Het antwoord was (en is) Susanna Hoffs en Matthew Sweet.
Red Bird vs. Bird Red?quote:Wat betreft de huidige vraag, die is gokbaar als je 1 van beide kent.

Thanx. Maar ik ga nu Weekend Miljonairs kijken (lotto-loten gekocht...quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:36 schreef ranja het volgende:
Nee, het Giant Drag album heet Hearts and Unicorns. Daar zit het dus niet in.
(en zie toegevoegde link)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |