De eerste reactie was er vooral eentje van shock en ongeloof. We namen contact op met de redactie van FOK!games over deze ontwikkeling, maar tot op heden hebben zij nog geen commentaar gegeven. Thomas Haenen, hoofdredacteur van grootste Nederlandstalige Nintendo DS website DS-Gamer.nl, kwam als getuige-expert met het volgende statement.quote:[23:27] <Kabouter> Thomper
[23:27] <Kabouter> Geef me een DS lite met Brain Age.
[23:32] <Thomper> Waarom Kabouter?
[23:33] <Kabouter> Omdat het me tof lijkt.
Ook Tomasso, hoofd van de verenigde organisatie Mac & Nintendo-combifans liet zijn mond roeren en bracht het volgende naar buiten.quote:Ik was natuurlijk geschokt toen ik het hoorde. Was dit een te vroege 1 april grap? Kabouter, de man die, als het mogelijk was, continu de liefde zou bedrijven met zijn PC en Sid Meier, wil een DS Lite? Met Brain Age, de simpelste der simpelgames? Inmiddels ben ik al iets van de schok bekomen, dankzij de aardige zusters van het Catharina Ziekenhuis, en ik zie nu onder ogen dat het tijd wordt om de hoofden bij elkaar te steken en snel te beginnen met sparen voor dit nobele doel. Haal Nintendo uit de put, en koop een Lite voor Kabouter!
Indien uw organizatie nog interessante statements heeft, neem zo spoedig mogelijk contact op en wij zorgen dat uw mening naar buiten komt.quote:Tomasso kwam ook met een reactie: "Kabouter is toch iemand die ik ken als iemand die handheld gamen altijd de rug heeft toegekeerd. Nu gaat eindelijk dan toch overstag, en terecht uiteraard. Uiteindelijk word je oud en wijs en krijg je oog voor meer dingen. Blijkbaar zijn bij hem opeens z'n ogen opengegaan en zag hij het licht. Dít is wat Nintendo bedoelde met ander soort publiek aantrekken met dit soort games. Nintendo, gefeliciteerd, jullie hebben zelfs Kabouter om weten te halen!"
Hoofdredactie idem.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:23 schreef Vagere_Hein het volgende:
"De eindredactie van FOK!games neemt dit nieuws voor kennisgeving aan."
Het is allemaal zo duidelijkquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Waar gaat dit over?
een inzamelactie om TS aan een DS te helpen?
Of wil Retuobak een DS, waar hij er altijd tegen was ofzo?
Ik wil een Porsche 911, maar ik haatte duitse auto's ga je nu ook voor mij geld inzamelen?quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:49 schreef Thomper het volgende:
[..]
Het is allemaal zo duidelijkRetuobak wil natuurlijk een DS, maar alleen als die voor hem gekocht wordt. Dat is een schok, want hij haatte altijd handhelds. En dus maar deze actie, zodat het geregeld wordt
Planes, Trains & Automobilesquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:52 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik wil een Porsche 911, maar ik haatte duitse auto's ga je nu ook voor mij geld inzamelen?
Nee, nooit.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:59 schreef Doc__Zenith het volgende:
Retuobak moet nog ontdekken dat ie ook best wel rood kan staan
Hij is wat druk jaquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:08 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
offtopic:
ik wordt een beetje gestoord van jouw avatar.![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:10 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Hij is wat druk ja
Maar Ken in 4D, it's a winner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Namen verwijderd, maar bedankt BMH voor de eerste donatiequote:Dear [Thomper],
[BMH] just sent you money with PayPal.
[BMH] is an Unverified buyer.
Payment Details
Amount: ¤0.10 EUR
Transaction ID: -
Note: Graphicswhore convertion money
nope, alles kan.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:33 schreef mordradead het volgende:
nu je het zegt... op paypal heb ik ook nog wel wat centen..... of moet je daar een minimaal transactiebedrag storten
Ik kom morgenavond langs om je schuld te innenquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:34 schreef Thomper het volgende:
[..]
Namen verwijderd, maar bedankt BMH voor de eerste donatie
Geen minimum transactiebedrag.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:33 schreef mordradead het volgende:
nu je het zegt... op paypal heb ik ook nog wel wat centen..... of moet je daar een minimaal transactiebedrag storten
Ik quote Thomper:quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:35 schreef peristilius het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met het geld als het bedrag niet gehaald wordt?
quote:dan gebruik ik het voor me eigen DSlite
Vertel er iets meer over. Is het te gebruiken voor The Lion King Musical?quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:32 schreef Vagere_Hein het volgende:
Ik heb wel een theaterbon in de aanbieding voor dit goede doel.
Ik stel voor dat jij (of ik, indien je geen geld hebt) naar die voorstelling gaat, en na afloop bij alle acteurs langsgaat voor een euro voor arme kindertjes in Kenia.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:32 schreef Vagere_Hein het volgende:
Ik heb wel een theaterbon in de aanbieding voor dit goede doel.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:35 schreef peristilius het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met het geld als het bedrag niet gehaald wordt?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:54 schreef Thomper het volgende:
Indien we het totaalbedrag niet halen binnen twee maanden krijgt u uw geld gewoon teruggestort!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |