Ik weet nog steeds niet wat er goed aan is hoor.quote:
euh nog steeds ergens in Nieuw Zeelandquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:11 schreef Eilanden het volgende:
Iedereen ligt nog te slapen
Waar zit je nu Sien?
Doei en have funquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:25 schreef appelsientje het volgende:
Ik ga maar eens wat biertjes kopen hier...
doei doei en tot over 4 en halve week![]()
Alles bij elkaarquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Is dat een huizenjacht-beurs of gaat het meer over het inrichten van een woning?
dan staat de brug openquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik heb geen veters in m'n schoenen![]()
Komt van al die 1 april humorquote:
Ga je voor de winst? Of doe je gewoon puur voor de lol mee?quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:29 schreef Suijk het volgende:
Ik kom er net aan!
Vandaag nog even hardlopen, morgen een 10 km wedstrijdje.
Oke, succes alvast danquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:37 schreef Suijk het volgende:
Nou, winst is voor mij wat te hoog gegrepen. Ben maar een simpel amateurtje. Maar het is altijd wel leuk, hoop mensen, beetje harder gaan dan je eigenlijk kan en proberen je persoonlijk record te verbeteren.Dat is nu 47 minuten, dus we zullen zien.
Het was afSCHuwelijk maar ik ben wel geslaagdquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:10 schreef Eilanden het volgende:
Ga je dealers af om naar een auto te kijken SCH? Ik vind die autoverkopers wel zulke gladjanussen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |