quote:Op woensdag 5 april 2006 01:49 schreef k_i_m het volgende:
Wat een fijne gedachte om mijn bed mee in te duiken.
Nu je het zegt, ik had eigenlijk m'n vuilnis buiten moeten zetten.quote:
Een van mijn buren zet iedere 14 dagen mijn bak langs de weg, zonder dat daar ooit afspraken over zijn gemaakt.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik had eigenlijk m'n vuilnis buiten moeten zetten.
"Nah, dat kan ook volgende week wel", zei hij nu al 2 maanden op rij
Gaat je prullenbak nog dicht?quote:Op woensdag 5 april 2006 01:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik had eigenlijk m'n vuilnis buiten moeten zetten.
"Nah, dat kan ook volgende week wel", zei hij nu al 2 maanden op rij
Is dat iets waar ik je voor moet feliciteren of niet?quote:Op donderdag 6 april 2006 00:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
ik ben vandaag oom geworden (voor het eerst).
Ik dacht dat je alleen jongere broers en zussen had, IR.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
ik ben vandaag oom geworden
Ja, zoiets is erg leuk.quote:Op donderdag 6 april 2006 01:05 schreef Lamon het volgende:
Is dat iets waar ik je voor moet feliciteren of niet?
Ik heb geen broers of zussen, dus ik weet niet of zoiets nou leuk is..
Als je toppers met twee p's had geschreven, had ik je geloofd.quote:Op donderdag 6 april 2006 01:04 schreef Arcee het volgende:
Wat post jij toch altijd netjes, broer. Jij bent toch wel een van dé interpunctietopppers van Fok!
Ik bedoel maar.quote:Op donderdag 6 april 2006 01:06 schreef broer het volgende:
Als je toppers met twee p's had geschreven, had ik je geloofd.
HA! Een spelfout van Arcee. Vereeuwigd in de archieven.quote:Op donderdag 6 april 2006 01:06 schreef broer het volgende:
Als je toppers met twee p's had geschreven, had ik je geloofd.
Alleen als hij er vanaf nu voor zorgt dat hij nooit meer naar familiefeestjes gaat...quote:Op donderdag 6 april 2006 01:05 schreef Lamon het volgende:
Is dat iets waar ik je voor moet feliciteren of niet?
Ik heb geen broers of zussen, dus ik weet niet of zoiets nou leuk is..
Nou, het is hoogstens een tikfout hoor.quote:Op donderdag 6 april 2006 01:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
HA! Een spelfout van Arcee. Vereeuwigd in de archieven.
Is toch erg waardevol, nietwaar?quote:Op donderdag 6 april 2006 01:08 schreef Lamon het volgende:
HA! Een spelfout van Arcee. Vereeuwigd in de archieven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |