quote:Op woensdag 5 april 2006 01:49 schreef k_i_m het volgende:
Wat een fijne gedachte om mijn bed mee in te duiken.
Nu je het zegt, ik had eigenlijk m'n vuilnis buiten moeten zetten.quote:
Een van mijn buren zet iedere 14 dagen mijn bak langs de weg, zonder dat daar ooit afspraken over zijn gemaakt.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik had eigenlijk m'n vuilnis buiten moeten zetten.
"Nah, dat kan ook volgende week wel", zei hij nu al 2 maanden op rij
Gaat je prullenbak nog dicht?quote:Op woensdag 5 april 2006 01:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik had eigenlijk m'n vuilnis buiten moeten zetten.
"Nah, dat kan ook volgende week wel", zei hij nu al 2 maanden op rij
Is dat iets waar ik je voor moet feliciteren of niet?quote:Op donderdag 6 april 2006 00:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
ik ben vandaag oom geworden (voor het eerst).
Ik dacht dat je alleen jongere broers en zussen had, IR.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
ik ben vandaag oom geworden
Ja, zoiets is erg leuk.quote:Op donderdag 6 april 2006 01:05 schreef Lamon het volgende:
Is dat iets waar ik je voor moet feliciteren of niet?
Ik heb geen broers of zussen, dus ik weet niet of zoiets nou leuk is..
Als je toppers met twee p's had geschreven, had ik je geloofd.quote:Op donderdag 6 april 2006 01:04 schreef Arcee het volgende:
Wat post jij toch altijd netjes, broer. Jij bent toch wel een van dé interpunctietopppers van Fok!
Ik bedoel maar.quote:Op donderdag 6 april 2006 01:06 schreef broer het volgende:
Als je toppers met twee p's had geschreven, had ik je geloofd.
HA! Een spelfout van Arcee. Vereeuwigd in de archieven.quote:Op donderdag 6 april 2006 01:06 schreef broer het volgende:
Als je toppers met twee p's had geschreven, had ik je geloofd.
Alleen als hij er vanaf nu voor zorgt dat hij nooit meer naar familiefeestjes gaat...quote:Op donderdag 6 april 2006 01:05 schreef Lamon het volgende:
Nou, het is hoogstens een tikfout hoor.quote:Op donderdag 6 april 2006 01:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
HA! Een spelfout van Arcee. Vereeuwigd in de archieven.
Is toch erg waardevol, nietwaar?quote:Op donderdag 6 april 2006 01:08 schreef Lamon het volgende:
Maakt niet uit. Het was een goede reden om de rest van zijn post niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 6 april 2006 01:09 schreef Tijn het volgende:
Nou, het is hoogstens een tikfout hoor.
Fok!basisregel: verbeter iemand nooit binnen de 5 minuten gratis edittijd.quote:Op donderdag 6 april 2006 01:08 schreef Lamon het volgende:
Kijk nu! Is het weer die tijd van het jaar?quote:Op donderdag 6 april 2006 01:10 schreef ElizabethR het volgende:
Ppproficiat!
Elies!quote:Op donderdag 6 april 2006 01:10 schreef ElizabethR het volgende:
Ppproficiat!
Hij vond het vooruitzicht rampzalig, dus dat kan alleen maar meevallen.quote:Op donderdag 6 april 2006 01:05 schreef Lamon het volgende:
quote:Op donderdag 6 april 2006 01:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Fok!basisregel: verbeter iemand nooit binnen de 5 minuten gratis edittijd.
Excuses. Ik was wanhopig.quote:Op donderdag 6 april 2006 01:11 schreef Arcee het volgende:
Fok!basisregel: verbeter iemand nooit binnen de 5 minuten gratis edittijd.
Ga mijn lol nou niet bederven met logische conclusies.quote:Op donderdag 6 april 2006 01:09 schreef Tijn het volgende:
Nou, het is hoogstens een tikfout hoor.
Ik vind het gewoon nogal cru om iemand af te straffen voor het maken van een fout in de taal, terwijl het een fout in de uitvoering was.quote:Op donderdag 6 april 2006 01:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ga mijn lol nou niet bederven met logische conclusies.![]()
De door broer gemanipuleerde quote hebben we inderdaad nog, ja.quote:
Voor Arcee maak ik graag een uitzondering.quote:Op donderdag 6 april 2006 01:14 schreef Tijn het volgende:
Ik vind het gewoon nogal cru om iemand af te straffen voor het maken van een fout in de taal, terwijl het een fout in de uitvoering was.
Ja, hallo. Hoe vaak moet ik nog excuses maken?quote:Op donderdag 6 april 2006 01:14 schreef Tijn het volgende:
Ik vind het gewoon nogal cru om iemand af te straffen voor het maken van een fout in de taal, terwijl het een fout bij de uitvoering was.
Of een sensitieve 'p' op het keyboardquote:Op donderdag 6 april 2006 01:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon nogal cru om iemand af te straffen voor het maken van een fout in de taal, terwijl het een fout in de uitvoering was.
Lieve broer,quote:Op donderdag 6 april 2006 01:15 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, hallo. Hoe vaak moet ik nog excuses maken?
Jij weet wel beter waar de sensitieve p van een man zich bevindt, Elies.quote:Op donderdag 6 april 2006 01:15 schreef ElizabethR het volgende:
Of een sensitieve 'p' op het keyboard![]()
Leuk. Ik ben het onderwerp van een mini-bash van Arcee.quote:Op donderdag 6 april 2006 01:14 schreef Arcee het volgende:
Mooi, die ", ja". Zo zou broer dat ook doen.
Ja hoor, maar daar typt hij niet meequote:Op donderdag 6 april 2006 01:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jij weet wel beter waar de sensitieve p van een man zich bevindt, Elies.
Je hebt gelijk! Zullen we het ergens anders over hebben dan maar?quote:
Ik ook niet, Lamon. Het is m'n halfzus (dus die zag ik toch al niet zo vaak), en ik zit al maanden in het buitenland dus heb niet zo meegeleefd. Maar m'n vader is wel heel erg blij nu hij opa is (denk ik).quote:Op donderdag 6 april 2006 01:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt is het natuurlijk wel super.quote:Op donderdag 6 april 2006 01:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar m'n vader is wel heel erg blij nu hij opa is (denk ik).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |