quote:Op zondag 2 april 2006 14:11 schreef JAM het volgende:
Zo, dat is ook weer geregeld.
Ja, da's ongeveer net zo iets als met de oerknal:quote:Op zondag 2 april 2006 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien is zijn hoofd ontploft, hij had er al last van.
Dat is dus niet waar he broer, jij jokkebrok...quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:37 schreef broer het volgende:
O, heb ik AE ooit mp3'tjes gestuurd?
Grappig. Dat zou ik tegenwoordig nóóóóit meer doen.
1 april!quote:Op zondag 2 april 2006 22:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
Dat is dus niet waar he broer, jij jokkebrok...
Vanwege de dubbele krantenwijk die ik doe (Brabants Dagblad)quote:Op dinsdag 4 april 2006 04:43 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom ben jij altijd rond deze tijd wakker, AR?
Erik, doe jezelf een plezier en doe iets aan die ondertitel van je; en daarbij het bezorgt me echt kromme tenen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier zijn newbs best welkom, tenminste, dat hoop ik.
Af en toe ben ik zo.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:45 schreef Claudia_x het volgende:
Je laat over je heen lopen, Erik.
Het is mooi geweest.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:45 schreef Claudia_x het volgende:
Je laat over je heen lopen, Erik.
Voortdurend terechtgewezen? Ja?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:48 schreef Claudia_x het volgende:
Je wordt voortdurend terechtgewezen en je accepteert dat zomaar! Waar is de angry young man in je?
Ik ben je nu aan het terechtwijzen en je doet niets!quote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
'Ron, doe mij een plezier en steek die kromme tenen in je reet!'
Is ook een optie, he...
Heb ik ook vaakquote:Op woensdag 5 april 2006 14:45 schreef Tha_Erik het volgende:
En ja, ik haalde sig en ondertitel door elkaar![]()
Echte mannen schilderen met vissen.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:11 schreef k_man het volgende:
Of met kwasten?
Dit vind ik dan wel een fascinerend stukje.quote:De Deense kunstenaar Marco Evaristti kreeg onlangs ook al eens last met de dierenbescherming toen hij een mixer, gevuld met goudvissen exposeerde. Bezoekers mochten op de knop drukken om het keukenapparaat te activeren. In enkele dagen tijd hadden al zeven bezoekers de vissen vermalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |