Wauw, dat heb je goed onthouden dan.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:20 schreef wyccie het volgende:
Ow.... nog niet gehad.
Ha, AE, jij bent de moeder van Jip. Die heb ik hier 1 keer gezien.
Ja jij!quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mij?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zou graag met je willen ruilen, wyccie...
Daar ging ik ook niet van uit, maar 't is wel heel vervelend. De eigenaar van dit pand is een gore huisjesmelker dus no way dat hij die ruit gaat vervangen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik was het niet.
Ik zal mijn PR-man erop aanspreken.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb trouwens ( nog ) geen mail ontvangen, JAM.
Nou ja, de ruit zit er nog wel (soort van) in, er zit alleen een hele, hele grote ster in. Het is aardig dik glas.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu ja, sla er een dikke plank tegenaan. Dan is het euvel ( voorlopig ) toch verholpen?
Natuurlijk wel. Ik heb een ijzersterk geheugen voor kinderen van zes.quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:59 schreef ALTER-EGO het volgende:
Jip.... die herken jij niet meer terug...
Ja, zo erg vind ik 't ook eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, een ster. Ook dat heeft zo zijn charme.
Ik speel de optimist, he...
En altijd nét als je weg bent, hè?quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:09 schreef JAM het volgende:
Ik ben weer thuis. Iemand heeft de ruit in de voordeur ingeslagen toen ik weg was. Godverdomme.
Een snor!?quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Denk er een snor bij, broer!
Ja, daar wou ik het net over hebben. Ik eet namelijk bijna altijd buitende deur (zo ook vandaag), het kan dus zomaar tijdens het avondeten zijn gebeurd.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:18 schreef broer het volgende:
Tenzij je net toevallig die dag buiten de deur eet. Dan kan het weer wél, natuurlijk.
En anders heb je altijd nog een goed excuus om een biertje te vatten.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:17 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, zo erg vind ik 't ook eigenlijk niet..
Twaalf.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:16 schreef broer het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Ik heb een ijzersterk geheugen voor kinderen van zes.
Of acht.
Of twaalf.
Of zoiets...
Maar. Dus. IJzersterk.
Ik juich elke vorm van onwiligheid toe.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:20 schreef broer het volgende:
[..]
Een snor!?
Het gemiddelde kind gaat vooruit in de tijd, maar Jip is teruggegaan naar de jaren zeventig?
Een biertje te vatten? Is dat weer Brabants?quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
En anders heb je altijd nog een goed excuus om een biertje te vatten.
Niet dat je een goed excuus nodig hebt, natuurlijk...Maar het drinkt wellicht nog prettiger.
Maar dan was hij destijds toch acht, of zo. Had ik het tóch goed.quote:
Goed. En met jou?quote:Hoe gaat het met broerlief?
ik kom er zojuist achter dat ik iets van jou kwijt ben
JAMmetje!!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:23 schreef JAM het volgende:
[..]
Een biertje te vatten? Is dat weer Brabants?
Uhm... Ja!quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Is dat ook al Brabants? Nee toch, zeker?
Zoals je zei, je hebt een ijzersterk geheugen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:25 schreef broer het volgende:
[..]
Maar dan was hij destijds toch acht, of zo. Had ik het tóch goed.
[..]
Goed. En met jou?
En dat je iets kwijt bent: dat is vervelend. Gelukkig ben ik niks van mezelf kwijt...
Fijn om te horen. Heb je Fok! relatief definitief (behalve vannacht) achter je gelaten?quote:
Getver. Zonet was ik nog niet benieuwd. Nu wel.quote:Dat is mooi dat jij het niet kwijtbent dan... kun je het mij op de een of andere manier weer doen toekomen? (Do-tje is ook geinteresseerd).
Wat ben jij nog meer kwijt dan de gebruikelijke dingen, dan?quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik heb ook interesse...
Ik lees zo nu en dan nog wel wat op fok, maar posten doe ik inderdaad nog maar zelden... ben een beetje postmoe denk ik.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:33 schreef broer het volgende:
[..]
Fijn om te horen. Heb je Fok! relatief definitief (behalve vannacht) achter je gelaten?
[..]
Getver. Zonet was ik nog niet benieuwd. Nu wel.
Wat ben je kwijt?
Tot voor kort luisterde ik er ook nog steeds écht naar.... helaas ben ik ze recent verloren door een schijfcrash.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:37 schreef broer het volgende:
O, heb ik AE ooit mp3'tjes gestuurd?
Grappig. Dat zou ik tegenwoordig nóóóóit meer doen.
Snap ik wel. Heb er zelf ook last van. Behalve 's nachts. Dan is er verder niets te doen en dan kan ik het kennelijk toch niet laten...quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik lees zo nu en dan nog wel wat op fok, maar posten doe ik inderdaad nog maar zelden... ben een beetje postmoe denk ik.
Ik vermoedde al wel zoiets. Maar ik wist het niet zeker. Ik zal 's kijken wat ik nog heb. Waar moet het naartoe?quote:Goh. Dacht dat je wel zou weten waar ik het over had.
Never look back enzo... does it ring any bell?
Nu weet ik ook ineens weer waarom ik zo weinig post op fok... het leidt tot chronisch slaaptekort.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:39 schreef broer het volgende:
[..]
Snap ik wel. Heb er zelf ook last van. Behalve 's nachts. Dan is er verder niets te doen en dan kan ik het kennelijk toch niet laten...
[..]
Ik vermoedde al wel zoiets. Maar ik wist het niet zeker. Ik zal 's kijken wat ik nog heb. Waar moet het naartoe?
Dat verklaart een hoop, inderdaad!quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
AE is een beetje gek, broer. Dat scheelt.
Je kent mij broer, ik hou helemaal niet van oude sjit, maar die nummers zijn gewoon MOOI, vind ik dan he.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:40 schreef broer het volgende:
Het grappige is: ik heb die opnames onlangs nog beluisterd omdat ik ze naar iemand toe moest sturen. En het klinkt zó jaren negentig dat ik het bijna niet kan aanhoren. Ik snap dus ook niet zo goed dat je het nog steeds luisterde, AE.
Wat jammer.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:42 schreef broer het volgende:
Een snelle zoektocht wijst uit dat ik geen mp3'tjes heb. Ik zal binnenkort eens kijken wat ik allemaal nog op cd heb.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
Je kent mij broer, ik hou helemaal niet van oude sjit, maar die nummers zijn gewoon MOOI, vind ik dan he.
Dat is altijd leuk om te horen. En bovendien wil ik die nummers zelf ook weer eens horen. Je krijgt mail van me.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:45 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wat jammer.
Als je dat zou willen doen.... dan hou je die ene fan die je hebt, tevreden.
Dat is een stijlfiguur waarvan ik al jaren niet op de naam kan komen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik verdenk JAM ervan dat ie in een beertjes-pyjama slaapt.
Maar dat zou ik nooit hardop durven zeggen.
Ha! Heb ik je mooi te pakken!quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is een stijlfiguur waarvan ik al jaren niet op de naam kan komen.
Ik verdenk JAM ervan nog gewoon bij zijn moeder te wonen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:45 schreef Claudia_x het volgende:
Ik verdenk JAM er overigens van elke avond bij zijn moeder te eten.
O, jij leeft nog steeds in de jaren negentig?quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik beschouw mezelf als potentieel fan, broer.
Je bent nog steeds zo'n lieverd.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:48 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
Dat is altijd leuk om te horen. En bovendien wil ik die nummers zelf ook weer eens horen. Je krijgt mail van me.
Bedoel je in de zin van 'begrijpen'? Zo gebruik ik 'vatten' namelijk ook. Dus: nee. En: het staat in de Van Dale zonder referentie aan streek.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ha! Heb ik je mooi te pakken!
Is 'vatten' trouwens Brabants?
Dat weet jij vast wel.
Dat vraag je vast niet aan mij...quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:50 schreef Claudia_x het volgende:
Paraleipsis?
Nee, in de zin van 'grijpen'.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bedoel je in de zin van 'begrijpen'? Zo gebruik ik 'vatten' namelijk ook. Dus: nee. En: het staat in de Van Dale zonder referentie aan streek.
Dan zijn de jaren negentig dé ideale plek voor je. Zelden zó'n zoekende tijd meegemaakt.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik leef overal en nergens, broer.
Met of zonder mail... je bent evengoed een lieverd.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:52 schreef broer het volgende:
[..]
Wacht nou eerst maar eens af of je mail krijgt, of niet.
Vat·tenquote:Op zaterdag 1 april 2006 02:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, in de zin van 'grijpen'.
Als in: ik vat even een biertje.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
Met of zonder mail... je bent evengoed een lieverd.
Ik hoop dat je te veel gedronken hebt.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
Met of zonder mail... je bent evengoed een lieverd.
Ik dacht dat jij dat ook vond.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ik hoop dat je te veel gedronken hebt.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:58 schreef Claudia_x het volgende:
Het wordt steeds mooier:
2 (informeel) er eentje vatten
een borrel pakken
In tegenstelling tot Do2, drink ik geen druppel, dus dat kan het niet zijn.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik hoop dat je te veel gedronken hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |