Maar dan wel met réchts, hè.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:11 schreef Pony-Lover het volgende:
het is nu wachten op de eerste SGPer die zegt dat hij z'n vriendin vrouw slaat, omdat het moet van God.
Floripas?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:17 schreef ethiraseth het volgende:
mijn "friend with benefits" (bij gebrek aan een "echte" partner) zit nogal tegenovergesteld dan ik. Zij is meer een semi-wereldvreemde hippie en ik heb het daar niet zo op. Dus we hebben het gewoon nooit over politiek, probleem opgelost.
![]()
Net zoals dat jullie alle 2 een 1-persoonsbed hebben, een eigen kamer, en niet over sport - film - muziek - ditjes en datjes etc. praten?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:17 schreef ethiraseth het volgende:
Dus we hebben het gewoon nooit over politiek, probleem opgelost.![]()
Precies. Als mijn man het beleid van Verdonk zou bejubelen, zou hij niet mijn man zijn want dan zou hij een visie hebben die zo haaks staat op de mijne.quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:51 schreef popolon het volgende:
Dat is belangrijk, heeft namelijk met meer dan alleen politieke voorkeur te maken. Ook met hoe je tegen bepaalde dingen in het leven aankijkt.
Dus als m'n vrouw republikein zou zijn was ze niet mijn vrouw.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 08:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Precies. Als mijn man het beleid van Verdonk zou bejubelen, zou hij niet mijn man zijn want dan zou hij een visie hebben die zo haaks staat op de mijne.
We zijn het eens.quote:Op zaterdag 1 april 2006 08:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Precies. Als mijn man het beleid van Verdonk zou bejubelen, zou hij niet mijn man zijn want dan zou hij een visie hebben die zo haaks staat op de mijne.
Tcoh werkt het waarschijnlijk niet. Je politieke keuze weerspiegelt toch ook vaak je levensinstelling. Met dat Groen Links-exje van me waren er gewoon constant conflicten over opmerkingen, hoe je sprak met je vrienden, hoe je op straat doet etc. Werkt niet. Huidige stemt VVD, net zoals ik dus.quote:Op zaterdag 1 april 2006 09:05 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
![]()
OT: Als mijn vrouw later echt links stemt, dus Groenlinks etc. kan ik daar op zich nog wel mee leven, alleen moet ze me niet heel de dag agressief lopen maken met opmerkingen als : die Halsema is zó goed joh.
![]()
Voor de rest maakt het me niet uit, liever goeie seks als goeie politieke gesprekken zeg ik altijd maar. Politieke discussies heb ik Fok! voor![]()
Hm, nee daar heb je waarschijnlijk gelijk in ja. Zou denk vooral niet werken tijdens het nieuws kijken of krant lezen ofzo. Mn huidige vrienden houdt niet zo van het nieuws, die is meer van de zinloze soapsquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:08 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Tcoh werkt het waarschijnlijk niet. Je politieke keuze weerspiegelt toch ook vaak je levensinstelling. Met dat Groen Links-exje van me waren er gewoon constant conflicten over opmerkingen, hoe je sprak met je vrienden, hoe je op straat doet etc. Werkt niet. Huidige stemt VVD, net zoals ik dus.
Gezellig met je Groen Links-vriendin naar de NMO kijken doet het meestal ook goed.quote:Op zaterdag 1 april 2006 09:14 schreef popolon het volgende:
Soaps en Verdonk, dat gaat inderdaad prima samen.
Groenlinks en knoop in je zakdoek ook hoor, ook voor mensen met verstandelijke beperkingenquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:14 schreef popolon het volgende:
Soaps en Verdonk, dat gaat inderdaad prima samen.
Geen ervaring mee, helaas.quote:Op zaterdag 1 april 2006 09:19 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Gezellig met je Groen Links-vriendin naar de NMO kijken doet het meestal ook goed.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:34 schreef Floripas het volgende:
Ik krijg meestal verkering met van die echte libertariers. Èchte, hè, veel toleranter op buitenlanders dan ik, voor volle marktwerking in werkelijk waar alles, dat werk. Dat levert vuurwerk op, hoor.
Maar nooit met een asociale hond. Altijd wel met iemand, wat z'n politieke kleur ook moge zijn, met enig inhoud en inlevingsgevoel.
Niks zo suf imo als iemand die het op alle punten met me eens is. Er moet idd gevlamd worden bij tijd en wijlen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:34 schreef Floripas het volgende:
Ik krijg meestal verkering met van die echte libertariers. Èchte, hè, veel toleranter op buitenlanders dan ik, voor volle marktwerking in werkelijk waar alles, dat werk. Dat levert vuurwerk op, hoor.
Maar nooit met een asociale hond. Altijd wel met iemand, wat z'n politieke kleur ook moge zijn, met enig inhoud en inlevingsgevoel.
Deed ik ook bij mijn ex, nu is die fanatieker dan ik.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:54 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik heb mijn vriendin geleerd dat alles de schuld is van links.![]()
Ben Elton!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Floripas, je zou "A blast from the past" van Ben Elton eens moeten lezen. Gaat over een Amerikaanse officier die een relatie krijgt met een van de vrouwen uit het vredeskamp voor de kruisraketbasis waar hij werkt.
Een geweldige zwarte comedie.
Nee, maar de serie die daarvan gemaakt is wel, en dead famous en high society heb ik wel gelezen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:10 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Ben Elton!!![]()
Heb je 'Stark' ook gelezen?
LOLquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:41 schreef Pool het volgende:
#
Kortom: links lullen en rechts vullen is okey.![]()
Nee, je bent absoluut mijn typ niet.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:47 schreef SCH het volgende:
Zou je met mij een relatie kunnen hebben dan piet, als het louter om de politiek gaat?
Er wordt hier iets gesmeed.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:47 schreef SCH het volgende:
Zou je met mij een relatie kunnen hebben dan piet, als het louter om de politiek gaat?
Met mij dan, mutatis mutandis?quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, je bent absoluut mijn typ niet.
Als er iemand op fok is die ik intressant genoeg vind ben jij dat, floripas, niet SCHquote:
Ik ben een meisjequote:Op zaterdag 1 april 2006 14:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als er iemand op fok is die ik intressant genoeg vind ben jij dat, floripas, niet SCH
![]()
Dat vroeg ik niet - ik vroeg: zou je met iemand met mijn politieke opvattingen manier van uiten een relatie kunnen hebben.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, je bent absoluut mijn typ niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |