Komt het ook bij uitzending gemist te staan op de RNN7 site? Zo heb ik ook naar dat sportprogramma met John de Wolf gekeken.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:20 schreef Mindlight het volgende:
Die huldiging was fantastisch! Typisch excelsior dit, met 200 man de burgerzaal in op de Coolsingel, en daar een feestje bouwen. Enorm gelachen met van Dieren, wat een (leuke) idioot is dat!
mensen die RNN7 kunnen ontvangen, zeker even kijken
het vraagteken hoort achter de eerste zin en het punt achter de laatstequote:Op woensdag 5 april 2006 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt het ook bij uitzending gemist te staan op de RNN7 site. Zo heb ik ook naar dat sportprogramma met John de Wolf gekeken?
quote:Op woensdag 5 april 2006 22:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het vraagteken hoort achter de eerste zin en het punt achter de laatste
OKe,quote:Op woensdag 5 april 2006 22:43 schreef Mindlight het volgende:
Ik verwacht van wel, maar weet het niet zeker. Als ze gewoon weergeven hoe het was, geeft het in ieder geval de sfeer binnen de club goed aanEen superavond.
quote:Op donderdag 6 april 2006 00:07 schreef Cart_man het volgende:
Het was gezellig druk inderdaad.
[afbeelding]
Teletekstsupporters, wat een kutvolk is dat!quote:Op donderdag 6 april 2006 01:02 schreef Mindlight het volgende:
Ach er word door andere supporters van buiten excelsior vaak gezeken over het aantal supporters dat wij meenemen naar uitwedstrijden en dat er thuis op de tribunes zit, maar de mensen die er wel zijn, zijn er al vele jaren, en dan is een feest voor genodigden beter dan met honderden mensen te staan die je normaal nooit ziet.
Nu stonden we gezellig een beetje te zingen, hapje eten met de spelers, en een biertje erbij, voor mij had het niet anders gehoeven.
De bus die naar het stadhuis ging was precies gevuld met de mensen die altijd naar de uitwedstrijden gaan, perfect!
Vanavond op RNN7 denk je?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:20 schreef Mindlight het volgende:
Die huldiging was fantastisch! Typisch excelsior dit, met 200 man de burgerzaal in op de Coolsingel, en daar een feestje bouwen. Enorm gelachen met van Dieren, wat een (leuke) idioot is dat!
mensen die RNN7 kunnen ontvangen, zeker even kijken
Ik denk dat het morgen komt, volgens die site van hen is sport op ma-wo-vrquote:Op donderdag 6 april 2006 19:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vanavond op RNN7 denk je?
Maandag was ook al aardig, met beelden van de titel.
leef jij trouwens ook nog!?quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:51 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ik denk dat het morgen komt, volgens die site van hen is sport op ma-wo-vr
Doodgaan is OKquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:54 schreef Mindlight het volgende:
Yep, maar niet lang
quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:56 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Kampioen wordenCL winnen en dan sterven.
quote:
Vanavond maar eens kijken dan!quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:51 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ik denk dat het morgen komt, volgens die site van hen is sport op ma-wo-vr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |