quote:Op zondag 2 april 2006 09:14 schreef Bastard het volgende:
Ik ben uit de Mages guild gezet.. ik heb iemand bestolen ofzoTsja.. ik ben ook een dief
Maar dat is mooi kut, voor die dievengilde moet ik een opdracht doen waar een average key voor nodig is.Ik ben onlangs alweer uit de mage guild gekicked, dit keer omdat ik een mage per ongeluk had vermoord omdat ie in de weg stond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar die heb ik niet. En met mages kom ik dus niet verder voordat ik 20 planten heb.![]()
Gelukkig weet ik nu waar de bloemen te vinden zijn, scheelt mij weer heel wat tijd
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:23 schreef twi het volgende:
Ik heb ze ik heb ze
Redwort Flowers zijn te vinden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dragon Tongue's zijn te vinden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, hoeven mensen niet meer echt de hele map over te zoeken
Ok praatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
10, maar het is makkelijk te doen als je gewoon in de Imperial City een staf koopt die ongeveer 5600 kost.quote:
Ik heb ook Heavy Armor / Blade en Illusion... opzich geen verkeerde combinatie voor een spellsword. Alleen Sneak is wel wat vreemd.quote:Op zondag 2 april 2006 12:52 schreef MMaRsu het volgende:
Damn man, een vriend van me kwam gisteravond bij me met z'n 360, want hij snapte niet zoveel van Oblivion... Had die al iets van 6 uur gespeeld nog steeds geen lvl 2. Ik kijk dus naar z'n main skills heeft die allemaal fucking rare shit gekozen die niet bij elkaar past
! Bijvoorbeeld Heavy Armor / Blade / Sneak / Illusion
!
Vind je het gek dat die nog geen lvl 2 was
Bij de thieves guild mag je alleen niemand vermoorden als je met hun missie bezig bent. Ik heb ze samen gedaan en dat is geen probleem. Gaat zelfs best goed samen omdat sneaken bij allebei bekend is en je toffe +10 sneak armor krijgt bij de dark brotherhood die je bij de thieves guild ook goed kan gebruiken.quote:Op zondag 2 april 2006 03:54 schreef twi het volgende:
Gaan Thieves Guild en Dark Brotherhood wel samen? Bij de Thieves Guild mag je niemand vermoorden hoorde ik net in 't spel.
Maar doe niet eerst de db quests en dan de thieves guild, want als je verslaafd bent aan je target te vermoorden, wordt dat niet mogen doen een afknapperquote:Op zondag 2 april 2006 14:03 schreef washandje het volgende:
[..]
Bij de thieves guild mag je alleen niemand vermoorden als je met hun missie bezig bent. Ik heb ze samen gedaan en dat is geen probleem. Gaat zelfs best goed samen omdat sneaken bij allebei bekend is en je toffe +10 sneak armor krijgt bij de dark brotherhood die je bij de thieves guild ook goed kan gebruiken.
quote:Op zondag 2 april 2006 14:09 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Maar doe niet eerst de db quests en dan de thieves guild, want als je verslaafd bent aan je target te vermoorden, wordt dat niet mogen doen een afknapper![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Hehe die heb ik ook volgens mijquote:Op zondag 2 april 2006 14:48 schreef Gamedemon het volgende:
hehe ik heb een necklace of water walking geloot
Stats : ik kan op water lopen, nou weet ik hoe jezus dat flikte!quote:
Is goed te doen hoor, heb ik ookquote:Op zondag 2 april 2006 13:04 schreef MMaRsu het volgende:
Ja maar hij wil juist een dief zijn maar die ook sterk is
Die heb ik ook al een tijdje. Ik gebruik hem nooit eigenlijk omdat je paard niet over water kan lopen als je hem om hebt.quote:Op zondag 2 april 2006 14:48 schreef Gamedemon het volgende:
hehe ik heb een necklace of water walking geloot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |