Vijfde official..quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:43 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Inmiddels dus wel:
Match 22
Netherlands-Côte d'Ivoire
16.06.2006
STUTTGART
Group C
Referee: RUIZ Oscar (COL)
Assistant Referee 1: TAMAYO Fernando (ECU)
Assistant Referee 2: NAVIA Jose (COL)
Fourth Official: RODRIGUEZ Marco (MEX)
Fifth Official: CAMARGO Jose Luis (MEX)![]()
Ja, erg pietluttig.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:56 schreef zjroentje het volgende:
De Bleeckere was erg, erg matig zojuist.
Fluiten doet 'ie ook prima.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:06 schreef borisz het volgende:
merk moet weer zijn clienten gaan boren ofzo, hijs tandarts
Vooruitziende blik,quote:Op maandag 19 juni 2006 22:09 schreef Heero87 het volgende:
Spanje zal dadelijk wel een duwtje in de rug krijgen.
Late reactie, maar ik ergerde me ook rood, wit en blauw aan de beste man.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:56 schreef zjroentje het volgende:
De Bleeckere was erg, erg matig zojuist.
Want? Er was niks mis met de Spaanse goals en die pingel was gewoon een duidelijke pingel.quote:
Zeg of insinueer ik ergens dat dat niet zo was danquote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:40 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Want? Er was niks mis met de Spaanse goals en die pingel was gewoon een duidelijke pingel.
Vond dit probleem bij Merk echt irritant worden op een gegeven moment. De spelers hoefden nog maar naar elkaar te kijken of er werd alweer gefloten. Tis verdulle geen basketbal!quote:Op zondag 18 juni 2006 16:15 schreef mamapan het volgende:
Er wordt veel te veel en te vroeg gefloten, waardoor de snelheid uit het spel gehaald wordt en mijn kijkplezier een stuk minder wordt.
Eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zeg of insinueer ik ergens dat dat niet zo was dan.
baal jij ook zo dat Roelof gewoon thuis zitquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:27 schreef Chadi het volgende:
een groot toernooi waar de beste scheids ontbreekt
Bij Kro - Jap ook ja? Daar vond ik hem toch minder.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:38 schreef Heero87 het volgende:
Daarnet Togo toch een duidelijke penalty onthouden.
En De Bleeckere is niet bepaald mijn vriend, maar zijn prestaties in Argentinië - Ivoorkust en Kroatië - Japan vond ik toch zeer overtuigend.
Ik moet toegeven dat ik de wedstrijd niet met volle aandacht heb gevolgd (wat voor een wedstrijd was het ookquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bij Kro - Jap ook ja? Daar vond ik hem toch minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |