Nee, vrije trap was nog niet genomen dacht ik. Bal was dus nog niet in het spel.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Had ie trouwens ook niet een penalty moeten geven toen hij geel aan Sagnol gaf?
Sja wat wil je, je staat wat te duwen en trekken met Zidane, Zidane krijgt de vrije trap tegen en die Zwitser een kaart. Dan kan je toch alleen maar denken dat die gast emmenthaler in z'n ogen heeft?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:11 schreef placebeau het volgende:
Eigenlijk was het best grappig dat sommige spelers er nog om konden lachen.
Ja, juist, die snap ik nog steeds niet.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:35 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Sja wat wil je, je staat wat te duwen en trekken met Zidane, Zidane krijgt de vrije trap tegen en die Zwitser een kaart. Dan kan je toch alleen maar denken dat die gast emmenthaler in z'n ogen heeft?
Nee.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:06 schreef Keano het volgende:
Is er al bekend wie Nederland gaat fluiten vrijdag?
\ik hoop het, belachelijk die rode kaart en strafschop. en ook die kneus die de hele tijd voor buitenspel vlagdequote:Op woensdag 14 juni 2006 16:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die joker van Oekraine - Spanje zien we ook niet meer terug dit WK lijkt me
gebeurt toch wel vaker dat een speler een gele kaart krijgt voor een overtreding die hij daarvoor maakte, maar omdat de scheids het voordeel gaf, het spel niet werd onderbroken ?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:35 schreef DIGGER het volgende:
Sja wat wil je, je staat wat te duwen en trekken met Zidane, Zidane krijgt de vrije trap tegen en die Zwitser een kaart. Dan kan je toch alleen maar denken dat die gast emmenthaler in z'n ogen heeft?
Tuurlijk wel. Hij heeft naar de normen van Blatter prima werk geleverd.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die joker van Oekraine - Spanje zien we ook niet meer terug dit WK lijkt me
zal ook wel een hoogvlieger zijnquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:35 schreef borisz het volgende:
Match 22
Netherlands-Côte d'Ivoire
16.06.2006
STUTTGART
Group C
Referee: RUIZ Oscar (COL)
Assistant Referee 1: TAMAYO Fernando (ECU)
Assistant Referee 2: NAVIA Jose (COL)
Fourth Official: RODRIGUEZ Marco (MEX)
Fifth Official: CAMARGO Jose Luis (MEX)
Inmiddels dus wel:quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:06 schreef Keano het volgende:
Is er al bekend wie Nederland gaat fluiten vrijdag?
Precies, ik vind de reacties dat alles zo slecht zou zijn zwaar overdreven.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:07 schreef DIGGER het volgende:
Na die Braziliaan van gisteren de 2e dramatische ref, deze Ivanov (en die bij Japan - Australie was ook al niet al te best)
Vond hem gisteren goed, terecht dat ie Allback geel gaf ook.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:57 schreef DIGGER het volgende:
Of Lubos Michel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |