Hoyzer vervangt hem.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:04 schreef borisz het volgende:
De Santis gaat niet fluiten hij wordt verdacht in het omkoopschandaal
Toch is Hauge normaalgesproken geen slechte scheidsrechter, maar vanavond floot hij inderdaad dramatisch.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:41 schreef Trancelocator het volgende:
Hauge, wat een fout van de natuur zeg!
quote:* Peter Prendergast, de scheidsrechter
uit Jamaica die in 2002 de treffer van
Marc Wilmots tegen Brazilië afkeurde,
zal er niet bij zijn op het WK. De ref
heeft een knieblessure opgelopen en zal
het trainingskamp verlaten. Ook zijn
2 assistenten moeten naar huis. Het is
nog onduidelijk of hij vervangen wordt.
GVD een kut journalist, dan weet je al wel weer hoe hij over Italie zal denken en dus fluitenquote:
Vaak doen ze dat inderdaad. Vandaar mijn tip De Bleeckere.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:18 schreef melker het volgende:
Ik dacht ooit eens gehoord te hebben dat van zodra een land zich plaats voor de kwartfinale op het WK, een scheidsrechter niet meer in actie kan komen op dit WK. Kan iemand dit bevestigen?
Indien dit zo is, dan is de kans dat Poulat of Graham Poll de finale mogen fluiten toch wel al veel kleiner.
Ik heb om die reden De Bleeckere gegokt in de WK poolquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vaak doen ze dat inderdaad. Vandaar mijn tip De Bleeckere.
nopequote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:56 schreef Steve.Porter het volgende:
geen nederlandse arbiters?
jazeker. Enkel dat buitenspel van het tweede doelpunt van Costa Rica was een beetje slordig. Maargoed, had toch weinig uitgemaakt uiteindelijkquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:59 schreef borisz het volgende:
[..]
nope
die argentijn floot in ieder geval goed vandaag![]()
Klopt en die Japanner was ook niet slecht, behalve dan een wellicht onterecht afgekeurd doelpunt van Polen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:07 schreef Hankster het volgende:
[..]
jazeker. Enkel dat buitenspel van het tweede doelpunt van Costa Rica was een beetje slordig. Maargoed, had toch weinig uitgemaakt uiteindelijk
Ik zou niet weten welke Nederlander die niet te oud is de kwaliteiten heeft om op het WK te fluiten.quote:
De Nederlandse scheidsrechters zijn van een bedroevend niveau, het is al erg genoeg dat een aantal van hen europese wedstrijden mag fluitenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten welke Nederlander die niet te oud is de kwaliteiten heeft om op het WK te fluiten.
Dat is ook weer wat overdreven, maar op dit moment is er niemand geschikt voor een WK. Alhoewel dat natuurlijk ook geldt voor scheidsrechters uit C-landen die wel aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:21 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
De Nederlandse scheidsrechters zijn van een bedroevend niveau, het is al erg genoeg dat een aantal van hen europese wedstrijden mag fluiten![]()
Dat was de fout van de grens, kon hij nooit zien.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:07 schreef Hankster het volgende:
[..]
jazeker. Enkel dat buitenspel van het tweede doelpunt van Costa Rica was een beetje slordig. Maargoed, had toch weinig uitgemaakt uiteindelijk
De Belgische televisie liet het wel goed zien, het was geen buitenspel. Onterecht afgekeurd dus.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:30 schreef DIGGER het volgende:
Die afgekeurde 'goal' van de Poln heb ik trouwens nog niet goed terug gezien, want dat was volgens mij geen buitenspel.
Helaas heeft de Poolse TV geen rechten dus kan ik het daar niet nakijken, terwijl de rest van de wereld er niet om zal malen natuurlijk.
Maar tot nu toe vind ik zowel de arbitrage als ook de regie (veel camera's, goede standpunten, herhalingen als het kan, geen overdreven hoeveelheid (onnodige) close-ups etc.) van hoog niveau.
quote:Op maandag 12 juni 2006 09:04 schreef pfaf het volgende:
Ik vond Merk niet bijster sterk. Geen kapitale fouten, maar hij floot de wedstrijd wel kapot.
Wat je zegt. Van partijdigheid zou ik niet rap iemand beschuldigen, daarvoor hangt hun eigen positie er teveel van af, van onkunde wel. Hij had de wedstrijd nooit echt in de hand en maakte een paar overhaaste en merkwaardige (quote:Op maandag 12 juni 2006 09:04 schreef pfaf het volgende:
Ik vond Merk niet bijster sterk. Geen kapitale fouten, maar hij floot de wedstrijd wel kapot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |