Die had al dieprood moeten krijgen voor zijn eerste overtreding. Dat is de enige fout die je Ivanov echt kunt verwijten. Trekt hij daar rood loopt het misschien niet uit de hand.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:11 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Die rode kaart van Boulahrouz was niet terecht ofzo.![]()
Belg hè ?quote:Op maandag 26 juni 2006 03:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die had al dieprood moeten krijgen voor zijn eerste overtreding. Dat is de enige fout die je Ivanov echt kunt verwijten. Trekt hij daar rood loopt het misschien niet uit de hand.
quote:
Ja dat vermoeden had ik al helaas. Jammer.quote:Op maandag 26 juni 2006 04:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
![]()
goed, een uitschakeling op penalty's tegen Duitsland had nog mooier geweest, maar ik heb genoten vanavond ...![]()
![]()
Wie was Graham Poll ook al weer?quote:
Mwah.quote:Op maandag 26 juni 2006 03:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die had al dieprood moeten krijgen voor zijn eerste overtreding. Dat is de enige fout die je Ivanov echt kunt verwijten. Trekt hij daar rood loopt het misschien niet uit de hand.
Daar ben ik het wel mee eens. Na de charge van Boulahrouz op Cristiano Ronaldo was de toon gezet. Eerlijk is eerlijk, die actie had wel degelijk al met rood moeten worden bestraft. De Portugezen namen het recht maar in eigen handen nadat Ivanov daar slechts geel voor had getrokken. Ze zullen in de rust toch ook met de toestand van Ronaldo geconfronteerd zijn. Zo leuk als wij dat vonden om hem te zien lijden, zo goed heeft het bij hen gewerkt als een rode lap op een stier.quote:Op maandag 26 juni 2006 03:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Daar ging het al helemaal mis. Ik dacht dat het niet erger kon. Verkeerd gedacht...quote:Op maandag 26 juni 2006 08:23 schreef placebeau het volgende:
Het was eigenlijk sowieso schandalig dat die Ivanov nog een wedstrijd mocht fluiten. De wedstrijd Frankrijk-Zwitserland, waar hij ook de absolute hoofdrol opeiste, was al zo'n drama.
Het gaat idd niet echt om specifieke puntjes, de scheids had de wedstrijd gewoon niet in de hand, hij wist niet waar hij moest lopen, en de spelers profiteren daarvan.
Wij kennen het gevoel: wij hebben dat iedere keer als Belgisch samen met voetbal in één zin wordt gebruiktquote:Op maandag 26 juni 2006 04:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
![]()
goed, een uitschakeling op penalty's tegen Duitsland had nog mooier geweest, maar ik heb genoten vanavond ...![]()
![]()
maar ook in andere opzichten...Argentinie-Mexico bijvoorbeeld, vlak voortijd wordt er ten onrechte buitenspel afgefloten voor (ik dacht Messi), die had de bal breed gelegd waardoor een ander voor open goal had kunnen scoren...was de verlenging niet nodig geweest, hadden de argentijnen niet onnodig veel energie verspeeld op hun weg naar de titel.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:06 schreef watchers het volgende:
Zolang de Fifa echter vertikt de scheidsrechters meer hulpmiddelen te geven -een tweede scheidsrechter zoals bij hockey, een videoscheidsrechter zoals bij rugby, of gewoon hulpmiddelen voor het vaststellen van buitenspel of een doelpunt- zal het alleen nog maar erger worden.
Maar ja, met die hulpmiddelen wordt wedstrijden die gewenste kant op manipuleren natuurlijk ook weer een stukje moeilijker
quote:Op maandag 26 juni 2006 19:05 schreef AirRaid het volgende:
en dan vonden ze de nederlandse scheidsrechters niet goed genoeg
Zeker. Het blijft bijzonder vervelend dat dat soort zaken maar kunnen blijven voortbestaan. Heb je nog van die figuren die hulpmiddelen niet goed vinden omdat scheidsrechtersfouten zo charmant zouden zijn. Ja, net zo charmant als een bal die drie keer in een wedstrijd spontaan leegloopt of een doel waarvan de lat een paar keer omlaag valt. Tenslotte: als iemand het zo leuk vindt dat toevalligheden van buitenaf een rol spelen bij de uitslag, zal die dat ook wel allemaal erg kunnen waarderenquote:Op maandag 26 juni 2006 16:57 schreef Bjoro het volgende:
maar ook in andere opzichten...Argentinie-Mexico bijvoorbeeld, vlak voortijd wordt er ten onrechte buitenspel afgefloten voor (ik dacht Messi), die had de bal breed gelegd waardoor een ander voor open goal had kunnen scoren...was de verlenging niet nodig geweest, hadden de argentijnen niet onnodig veel energie verspeeld op hun weg naar de titel.
Kunnen geven is wat anders dan ook doen. Als je wilt kun je wel voldoende aan kaarten geven om na afloop niemand meer op het veld te hebben staan. Alleen weten goede scheidsrechters wel beter.quote:En over gisteren, als je alle overtredingen bekijkt, waren het bijna allemaal overtredingen waarvoor je een gele kaart had kunnen geven.
Geen idee, maar vreemd was het wel.quote:Wat mij alleen verbaasd.....die gele kaart voor Figo...waar kreeg hij die voor ?
Want als je zijn kopstoot wilt bestraffen kan dat namelijk alleen met rood....lijkt mij !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |