ik ben geen slijmerdquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:34 schreef Sjoem het volgende:
Echt niet irritant?
Ik vond hem érg irritant.
Alstublieftquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, klopt, bedankt dat je hem even dicht hebt gedaan
graag gedaanquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, klopt, bedankt dat je hem even dicht hebt gedaan
Check je mail maarquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:34 schreef Sjoem het volgende:
Echt niet irritant?
Ik vond hem érg irritant.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:36 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nouuu, oké, voor deze keer ben je er geen
hartstikke, al dat gezeik de hele tijd dat mis ik nog wel t meestquote:
Maaassssjooohl!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:36 schreef t0n het volgende:
Gasten... en dame... fijn weekend, ik gaat er vandoor. latuur
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:36 schreef t0n het volgende:
Gasten... en dame... fijn weekend, ik gaat er vandoor. latuur
kijk vor de gein eens op pagina 2 van mn Active topicsquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:38 schreef vlad het volgende:
de ene mod die de ander in het gareel moet houden![]()
want een lekker forum is dit toch ook![]()
![]()
In de ponsjooowhquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daar ga ik je hand omhhog en naar bendene bewegen
Ik heb weer zitten fotosjoppenquote:
Ik zei het meer omdat ik al regelmatig compleet zinloze aandachttrekkerij cards krijgquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:38 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Toppunt van blijheidEn heb je nog steeds een hekel aan e-cards?
ik heb geen zin IE op te startenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb weer zitten fotosjoppen![]()
[afbeelding]
En Hermsletquote:
Ahh, heb je fans?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik zei het meer omdat ik al regelmatig compleet zinloze aandachttrekkerij cards krijg
Is ie homo?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:45 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.neopets.com/search.phtml?selected_type=pet&string=Timberpoes
In je ponsjowquote:
De echte timber neukt wel eens met andere mannen ja, maar het liefst met Sandra haar kussen, hoezo?quote:
Ja wat een sjans had ik in dat dingquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja hendig sjiek dat ik dat ding bij me had![]()
Hij stond je zo leuk
groentenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:48 schreef Sjoem het volgende:
Nu ga ik er weer vandoor.
Waarschijnlijk tot morgen ofzo![]()
Linkin Park met Jay-Zquote:
Martine Bijlquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
groenten
Let op, met een n 'eh![]()
![]()
![]()
![]()
!!!1!1
dan zeg ik good luck tooskequote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Martine Bijl zag er 20 jaar geleden trouwens exact zo uit als Tooske nu
Graflelijk dusquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Martine Bijl zag er 20 jaar geleden trouwens exact zo uit als Tooske nu
ik moest aan bara denken.quote:Ja! babes, chiks, geile wijven![]()
Nee, kneus. Zo krijg je dus niemand als je zo pauperig over dames praat. Daar houden ze niet van. Ze willen versierd worden met lieve woorden, humor en je moet beschikken over een bepaalde assertiviteit en zelfvertrouwen..
Sandra draait mn ballen er af als ik dat zou zeggen andersquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:58 schreef Fugie het volgende:
[..]
als je ze geile slet noemt vinden ze dat helemala niet erg hoor
Nee, ik was wat TTT's van de weblog aan het uitcheckenquote:
undercover modquote:
ah dus jij bent de expert om ons te vertellen of dat nou veel pijn doetquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sandra draait mn ballen er af als ik dat zou zeggen anders
Je hebt ze er zeker tussen zittenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sandra draait mn ballen er af als ik dat zou zeggen anders
2de nummerquote:
Geen commentaarquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:01 schreef jozef444 het volgende:
[..]
ah dus jij bent de expert om ons te vertellen of dat nou veel pijn doet
quote:Op maandag 5 april 2004 14:35 schreef Croupouque het volgende:
My First Dildo.
Omdat die van je moeder te groot is.
Excl.batterijen.
Zo te horen een potje stevige cock&ball torture daarquote:
en goed en rechtvaardigquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jou slotjes zijn altijd zo onverwacht
damn jullie gaan snelquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:23 schreef Fugie het volgende:
die verstappen komt toch uit limboland, beetje limbo'er zou er niet over moeten nadenken!
True, truequote:
Okay, ik weet nu weer even genoeg over jullie sexuele doen en laten. Het is wel weer even genoegquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zoeen heeft Sandra ook, en das bepaald niet haar eerste![]()
TO MUCH INFOquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
Okay, ik weet nu weer even genoeg over jullie sexuele doen en laten. Het is wel weer even genoeg
quote:
Je zei zn achternaam !!1!111quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
hebben we weer ff een GMTA'tje te pakken Kooistra
Hij mag datquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:13 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb een broek aan, en ben richting mn ouders
Niet te hard z'n doen eh ze zijn oudquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:13 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb een broek aan, en ben richting mn ouders
welke bevalt haar het beste?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
klikquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:29 schreef vlad het volgende:
[..]
welke bevalt haar het beste?![]()
moet nog een cadeau voor kim hebben![]()
![]()
![]()
quote:
Of zo'n pak aanschaffen wat ik vanmiddag liet zienquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:47 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
goed, zal me voortaan wel weer stil houden![]()
zal ze dat kunnen waarderen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Of zo'n pak aanschaffen wat ik vanmiddag liet zien
Tuurlijkquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:54 schreef vlad het volgende:
[..]
zal ze dat kunnen waarderen?![]()
ik loop al genoeg voor lul zoals ik ben![]()
Ach, het is gratis en de 2 films heb ik al gezien heb ze op HD-DVD nlquote:
niet te vergelijken, hequote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:18 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ach, het is gratis en de 2 films heb ik al gezien heb ze op HD-DVD nl
volgens mij heb ik hem al gesloopt, hij maakt iets meer herriequote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:25 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Bo [afbeelding]
Hoe's de PowerBall?
quote:
Dat gebeurt altijd. Staat nogal wat kracht op het plastic binnenwerk dus dat ding gaat meer speling krijgen = meer herrie makenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
volgens mij heb ik hem al gesloopt, hij maakt iets meer herrie![]()
neequote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:46 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat gebeurt altijd. Staat nogal wat kracht op het plastic binnenwerk dus dat ding gaat meer speling krijgen = meer herrie maken
Krijg je 'm al aan de gang zonder touwtje?
Ga krasloten halen dan gekquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
vandaag zowaar zelfs geluk![]()
nee gebeurd niet vaak![]()
ik draag ze altijd bij me.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:42 schreef jozef444 het volgende:
[..]
men eerste is volgens mij een jaar geleden overledende tweede doet t nog steeds
![]()
Blijven proberen, m'n jong ... blijven proberen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee
en met links hou ik hem nog niet eens draaiend![]()
ik ben rechts en heb 13 jaar getennist met rechts... heb totaal geen coordinatie met linksquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:49 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Blijven proberen, m'n jong ... blijven proberen.
Als ik het nu probeer na een hele lange tijd niet gedaan te hebben kom ik aan 11500 rpm.
Geen idee met links.
Ik ben rechts en heb 14 jaar geschaakt met rechtsquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben rechts en heb 13 jaar getennist met rechts... heb totaal geen coordinatie met links![]()
juist.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat zijn ÜberBalls en niet veilig om aan te raken voor mannen, lijkt me.
bij Apple gaan zeuren om een gratis MacBook proquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Morgen pas![]()
En dan is ook m'n pa jarig
keiharde eurie vriendquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja maar daar speel je zeker voor biscuitjes?
deja vu?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:18 schreef BaraCuda het volgende:
Staat er op een offerte 2x 8 uur installatiewat doen ze sturen ze me er alleen heen
![]()
Ja we dachten dat dat wel mogelijk moest zijn
Maandag bel ik de baas dat ik zo niet langer doorga met die tifusplanning van ons
Wat een kut prutsersquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:18 schreef BaraCuda het volgende:
Staat er op een offerte 2x 8 uur installatiewat doen ze sturen ze me er alleen heen
![]()
Ja we dachten dat dat wel mogelijk moest zijn
Maandag bel ik de baas dat ik zo niet langer doorga met die tifusplanning van ons
Mja zo gaat het 3 dagen per week ongeveer, ben het kotsbeu dat ik 1x per week normaal op tijd thuis benquote:
Ten eerste, Phuket, en ten tweede ¤555 --> Giro 555.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:20 schreef M5 het volgende:
[..]
ben ik niet wakker of is er gewoon niets bijzonders aan die poster?
pfff is dat allesquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ten eerste, Phuket, en ten tweede ¤555 --> Giro 555.
Die klant keek ook zo naar buiten naar me bus ben je alleenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat een kut prutsers
Wij hadden hele goede projectmanagers die donders goed wisten hoeveel werk een bepaald iets kost.
kan het me niet voorstellen...dat laatste hequote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja zo gaat het 3 dagen per week ongeveer, ben het kotsbeu dat ik 1x per week normaal op tijd thuis benOpzich begint het werk me redelijk te bevallen maar die tijden
Stel he:') stel dat ik een vriendin haddan had ik elke avond ruzie...
dat kan dus niet he.
De ruzie of de vriendinquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
kan het me niet voorstellen...dat laatste he![]()
Met de zweep over die werkvoorbereiders van jullie!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die klant keek ook zo naar buiten naar me bus ben je alleen![]()
Heb me weer ouderwets uit de naad gewerkt![]()
Ik persoonlijk kan niet tegen een klant zeggen ja het komt niet af, ze dwingen gewoon vanaf de zaak eigenlijk dat het af komt de fagots...
Vervolgends vergeten ze de helft mee te geven en snappen ze op de zaak niet waarom m'n bus zo fucking vol zit met zooi... Ja omdat jullie het altijd vergeten stelletje idiots!
Die A380 kun je ook wel op je buik schrijven voor dit jaarquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:30 schreef Hugster het volgende:
Ik zou als reisorganisatie PR matig m'n potentiële klanten zo min mogelijk aan de Tsunami terug willen laten denken eigenlijk.
Je vliegt wel met een Airbus 380
Nog niet af?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:40 schreef M5 het volgende:
[..]
Die A380 kun je ook wel op je buik schrijven voor dit jaar
Wel af, maar nog niet gecerificeerd. Pas ergens in het laatste kwartaal van dit jaar wordt de eerste bij Singapore afgeleverd als het volgens plan verloopt. D'r vliegen er al wel een paar rond met testvluchten (stuk of 4 a 5 dacht ik)quote:
quote:Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Fri Mar 31 2006 om 19:58:39 UTC+0200)
Download : 1086.5 KByte/sec
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:59 schreef ook_gek het volgende:
ze hebben mijn internet verbinding verhoogt vandaag...
[..]
![]()
ik zit nu met 900KB/sec een live set binne te halen jhaquote:
Je hoeft niet bang te zijn dat je op plek 1 staat hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:40 schreef Hugster het volgende:
Ik wil mijn dagstats niet onder ogen komen
Weet ik, maar het is kansloos zatquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hoeft niet bang te zijn dat je op plek 1 staat hoor
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
aangezien dit mn 431e post van vandaag is bijvoorbeeldde 500 moet lukken vandaag
*zet muziekje op om in het wat luisetr je nu topic te kunen postopkrikken*
ik louter baggerquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb vandaag louter kwaliteitposts gezet
en niet alleen vandaagquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je bent ongetwijfeld lekker ve rSjoewe heen gegaan vandaag
ik volg je nietquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
'louter';( stom woord
Net als 'thuis' thuis vind ik echt een woord voor geestelijk gehandicaptenmaar ja, die wonen dan weer in een tehuis, en dat mag dan weer geen thuis zijn
je praat te vaak Nederlandsquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik volg je niet
Ik vind er niets vreemd aan
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wil de verhalen over de meets in de kelder van herman zn ouders neit weten
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
[[url=http://www.fantasysupplies.co.uk/products/3413570100[1].jpg]afbeelding[/url]]
Lukt hem nietquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zal Meneer Vink vragen of hij de volgedne keer je dildomasker binneste buiten om doet
Als hij niet naar mij luisterd, wel naar mn bijlquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Lukt hem niet
En alsof hij gehoor zou geven aan de verzoeken van zo'n vreemde Fries
Ik weet zelfs niet eens wat een vrinrator isquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze kennen het verschil tussen een dildo en een vrinrator iet eens
Moet je eerst een paar uur in de trein om naar Nederland te komen, dan zijn wij allang weer op de vluchtquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als hij niet naar mij luisterd, wel naar mn bijl
VIBRATORquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik weet zelfs niet eens wat een vrinrator is [afbeelding]
Ha! Ik ga 8 april met de Arosa naar het zuiden afreizenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Moet je eerst een paar uur in de trein om naar Nederland te komen, dan zijn wij allang weer op de vlucht
LOL, die is wel goedquote:
WTF moet ik met een dildo en/of Viboquote:
mooi zo, was ook afgelopen week weinig on-linequote:
Ah, je legt het causale verband zelf al.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mooi zo, was ook afgelopen week weinig on-line
ook_gek is overeden door een tram en ligt in het ziekenhuis, Mukie is uit de crew gekickt, en Tjabbo is opgenomen in een kliniek voor alcohholverlsaafden.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:16 schreef PeuRac het volgende:
heb ik trouwens nog wat gemist deze week?
Daar komt alleen maar zooi uit, er gaat niks inquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat dacht je van in je reet steken?
business as usual dusquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ook_gek is overeden door een tram en ligt in het ziekenhuis, Mukie is uit de crew gekickt, en Tjabbo is opgenomen in een kliniek voor alcohholverlsaafden.
zelfs geen breinaalden?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar komt alleen maar zooi uit, er gaat niks in![]()
ik heb nog wel een klein beetje zelfkennisquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, je legt het causale verband zelf al.
deed hij nog verdomd snelquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, je legt het causale verband zelf al.
De laatste keer dat ik breinaalden aangeraakt heb, was toen ik op de basisschool verplicht tijdens handenarbeid een klein zakje moest naaienquote:
Of hij doet zich voor als een vrouwelijke Schumacher fan met een Peugeot 206 natuurlijkquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:19 schreef Hugster het volgende:
We horen wel ontzettend weinig van Tjabbo, die moet big bucks aan het maken zijn
ik naai wel vaker met mn zakjequote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik breinaalden aangeraakt heb, was toen ik op de basisschool verplicht tijdens handenarbeid een klein zakje moest naaien
Ja of hij heeft een brun-out omdat hij ineens wel wat moest doenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:19 schreef Hugster het volgende:
We horen wel ontzettend weinig van Tjabbo, die moet big bucks aan het maken zijn
hiep hoi voor huurhuizenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:21 schreef Hugster het volgende:
Ik een paar maanden geleden om schijt door de verstopte bocht van de WC te frutten.
Je snapt dus ook dat het nooit is afgekomenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik naai wel vaker met mn zakje
en je hebt ongetwijfeld een onvoldoende gekregen, als je een breinaald hebt gebruikt om te naaien trouwens
Je weet het niet eh..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Of hij doet zich voor als een vrouwelijke Schumacher fan met een Peugeot 206 natuurlijk
Ik had altidj al gedacht dat jij je basisschool nog niet eens af had gemakat omdat het niveau te hoog voor je was inderdaadquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je snapt dus ook dat het nooit is afgekomen
Veel kelderfunquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:26 schreef Hugster het volgende:
Okay daar gaan m'n dagstats, ik ga sociaal doen![]()
ik mocht VWO doen, ging havo doen, omdat ik niks deed, zakte ik net en ging ik met MAVO van schoolquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had altidj al gedacht dat jij je basisschool nog niet eens af had gemakat omdat het niveau te hoog voor je was inderdaad
Ja omdat het weer een dure design pot moet zijn met een krappe bochtquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in stront wrotten is voor rijke lui
Ik ben blij te horne dat er in Nederland in ieder geval 1 iemand di enog stommere keuzes dan ik heeft gemaakt qua schoolquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik mocht VWO doen, ging havo doen, omdat ik niks deed, zakte ik net en ging ik met MAVO van school
gat in de grond, klaarquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja omdat het weer een dure design pot moet zijn met een krappe bocht![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het publieke vernedering wordt, de stad.
Ik hoop van nietquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als je maar niet de enige bent
Ik ken ze nog ergerquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben blij te horne dat er in Nederland in ieder geval 1 iemand di enog stommere keuzes dan ik heeft gemaakt qua school
Vage kennissen zijn het, zeker geen vriendenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waar je mee omgaat word je mee besmet
je gaat er wel mee omquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vage kennissen zijn het, zeker geen vrienden
neuh, kom ze wel eens tegen in de stad en dan maak je af en toe een praatjequote:
wat let je?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:06 schreef PeuRac het volgende:
bij de kwikfit in Doetinchem staat een Golf 3 VR6 te koop, met 215pk
Er staat VW op, het is een Golf, het is geen Alfaquote:
waarom meld je het hier dan?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er staat VW op, het is een Golf, het is geen Alfa
is tie ook tekoop?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat let je?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]