Stefano Seedorf?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:24 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het is van 7,5 jaar geleden, dus zou kunnen. Zie je nog meer bekenden?
Hou nou eens even op...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:28 schreef M0NTANA het volgende:
Waarom heeft een échte Ajacied zo belachelijk veel krediet?
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wordt met de slabbetjes wel weer ingehaald.![]()
De zoon van arnold scholten?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:24 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het is van 7,5 jaar geleden, dus zou kunnen. Zie je nog meer bekenden?
Blind is goed.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:28 schreef M0NTANA het volgende:
Deed me ook meteen aan denken. Ik zou het verder echt niet weten. Emanuelson is wel een zekerheidje.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:31 schreef jna het volgende:
[..]
De zoon van arnold scholten?![]()
http://www.ajax-usa.com/h(...)/assets/Scholten.jpg
quote:Blind kan nog niet beschikken over de geblesseerden Heitinga, Sneijder, Pienaar, Emanuelson en Grygera. ,,Heitinga zal volgende week weer bij de groep trainen. Nu mag hij nog geen contact hebben. Sneijder doet grote gedeelten van de training al mee en dat breiden we per dag uit. We hebben ons geen richtlijn opgesteld, maar het zal gaan om de laatste twee, drie wedstrijden. Pienaar, Grygera en Emanuelson zijn nog iets minder ver in hun revalidatie."
quote:Maduro hersteld van kaakontsteking
Hedwiges Maduro is hersteld van de ontsteking aan zijn kaak. Zondag staat hij in de basis in het duel tegen Roda JC.
De afgelopen wedstrijden maakte Maduro geen sterke indruk. Hij kampte enige tijd met griep en zijn kaakontsteking.
Sneijder, Heitinga, Pienaar en Mitea trainden vrijdagochtend apart van de groep. Hun herstel laat nog enkele weken op zich wachten. Grygera verscheen helemaal niet op de training. Hij heeft al weken last van zijn kuitspier. Blind kan zondag wel een beroep doen op centrale verdediger Vermaelen. Hij komt terug van een schorsing.
Als hij dan naar voren schuift en Vermaelen laaste man, is het redelijkquote:
Doe maar niet. Zet Boakye maar naast Vermaelen. Maduro naar het middenveld ipv Lindenbergh.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:05 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Als hij dan naar voren schuift en Vermaelen laaste man, is het redelijk
Ja oke, Boakye erin en dan Maduro naar het middenveld is toch een betere oplossing.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Doe maar niet. Zet Boakye maar naast Vermaelen. Maduro naar het middenveld ipv Lindenbergh.
dat is inmiddels al op hoor.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:28 schreef M0NTANA het volgende:
Wordt wel erg verdedigend allemaal. Boukhari zorgt nog een beetje voor wat aanvallende dreiging.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:08 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Edit: en dan lieverd Boukhari eruit ipv Lindenbergh.
quote:Grygera: 'Ik speel volgend seizoen nog bij Ajax'
(Novum) - Zdenek Grygera speelt volgend seizoen nog bij Ajax. Dat zegt de 25-jarige Tsjech vrijdag tegen Novum Nieuws. De verdediger en de club bereikten vorige week geen overeenstemming over verlenging van zijn contract, dat loopt tot 2007.
Grygera meldt desondanks geen plannen te hebben om naar een andere club te gaan. "Ik wil me niet bezighouden met contracten", zegt de Ajacied, die al sinds februari kampt met een spierblessure. "Momenteel wil ik alleen maar fit worden. Dat is het belangrijkst. Ik heb nog een contract tot volgend jaar, dus ik voetbal nog komend seizoen bij Ajax."
De Tsjechische international werd twee weken geleden in verband gebracht met AC Milan. "Ik heb van niemand een aanbieding gekregen", zegt de speler, die in 2003 naar Amsterdam kwam.
Maar weer pure kapitaalvernietiging, alsof we daar dit jaar nog niet genoeg van hebben gehad.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou en. Volgend jaar Grygera erbij, en een fitte Grygera is bruikbaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |