abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36646414
Denk het niet hij tekende als eerste voor Villarreal
pi_36646446
Ja maar ja, wat doe je dan met het contract bij AC Milan ?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_36646570
Geen idee, maar zo te lezen krijgt de club die het conflict met Villarreal oplost Poulsen
  vrijdag 7 april 2006 @ 19:47:40 #29
142793 SlodderJos
Bekem is lekkem!
pi_36748201
Gister na de wedstrijd tegen Levski vroeg een Duitse verslaggever er nog naar, of ie in ieder geval wel naar Milaan zou gaan maar dat ie alleen nog moest kijken naarj welke club. Hij zei dat er niks van waar is en dat er 'nog niks beslist' is... Eerst richt ie zich op het winnen van de UEFA-cup en het halen van een CL-ticket.
"Schijten? 5e verdieping!"
pi_38809034
Meneer gaat niet naar Villarreal, niet naar Inter en ook niet naar AC Milan. Poulsen gaat naar Sevilla!
quote:
Deen Poulsen van Schalke naar Sevilla

SEVILLA - De Deense international Christian Poulsen verruilt Schalke 04 voor UEFA-bekerwinnaar FC Sevilla. Dat heeft de Spaanse club dinsdag bekendgemaakt. Poulsen vertrekt transfervrij naar Spanje, omdat zijn contract bij de club uit de Bundesliga afliep.
Poulsen kent zijn nieuwe werkgever uit de UEFA-beker. Schalke werd afgelopen seizoen namelijk in de halve eindstrijd uitgeschakeld door Sevilla. Momenteel geniet Poulsen van een vakantie, aangezien Denemarken zich niet wist te kwalificeren voor het wereldkampioenschap voetbal.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 13 juni 2006 @ 13:21:07 #31
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_38809792
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 13 juni 2006 @ 16:58:22 #32
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_38817393
Dat valt an weer tegen zeg
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_38835654
Wat vindt de FIFA hiervan ????
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 14 juni 2006 @ 01:04:40 #34
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_38836184
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:42 schreef dndiek het volgende:
Wat vindt de FIFA hiervan ????
die vinden dat allemaal vast oke, destijds hebben ze ook Nedved gematst
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_38836713
Nedved mag het goed komen maken door naar PSV te komen als Juve degradeert
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 14 juni 2006 @ 01:30:25 #36
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_38836764
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 01:27 schreef dndiek het volgende:
Nedved mag het goed komen maken door naar PSV te komen als Juve degradeert
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 14 juni 2006 @ 14:22:31 #37
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_38848157
Zo diep zal nedved vast niet zakken, de serie B is nog steeds van betere kwaliteit als hier de Eredivisie
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_59995753
En hij verhuist weer!
quote:
Poulsen heeft aanbieding Juventus op zak

Christian Poulsen kan de komende jaren zijn brood verdienen in de Serie A. De middenvelder van Sevilla heeft een meerjarig contract aangeboden gekregen van Juventus.

De Deense middenvelder wordt al geruime tijd gelinkt aan Europese topclubs, waaronder FC Barelona. De Oude Dame is nu echter concreet geworden.

De club uit Turijn biedt, volgens La Gazzetta dello Sport, Poulsen een vierjarig contract aan met een jaarsalaris van 2,5 miljoen euro. Poulsen heeft een clausule in zijn contract bij Sevilla, waardoor hij voor tien miljoen euro kan verkassen.
Zou hij nu ook nog eerst bij drie andere clubs gaan tekenen? .
pi_71234610
quote:
Poulsen toch akkoord met vertrek bij Juventus

Juventus is er volgens Channel4 toch in geslaagd om Christian Poulsen er van te overtuigen dat een vertrek de beste optie is. De Italiaanse topclub wil dat de Deen weggaat, zodat er dan geld vrij komt voor nieuwe versterkingen.

Poulsen zag een vertrek tot voor kort niet zitten. De middenvelder sloeg onder andere een aanbieding van Fenerbahçe af, dat acht miljoen euro wilde betalen. Maar zijn vrouw stak een stokje voor de transfer, omdat zij in Turijn wil blijven.

Onlangs voerden Ciro Ferrara, manager van Juve, en directeur Akessui Secci gesprekken met Poulsen. Ze hamerden erop dat een vertrek de beste optie was. Uiteindelijk is de international van Denemarken (64 caps) toch overstag gegaan, mede met het oog op het WK van volgend jaar in Zuid-Afrika.

Juventus hoopt nog een kleine 2,5 miljoen euro voor Poulsen op te kunnen strijken. Zodra de controleur verkocht is, hoopt de Oude Dame Martín Caceres vast te kunnen leggen.
Gewoon weer een transfer en weer met problemen !
pi_71234828
Gaat lekker
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72978517
Hij mag af en toe komen opdraven, heeft nu de mazzel dat Sissoko geblesseerd is, maar hij zal niet prominent in de herinnering van de Juve fans geraken.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')