Welkom in onze nederige reeks, o heer met de onuitspreekbare username.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:42 schreef Intxaurraga het volgende:
Hema
Noem jij het een klapschaats?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:42 schreef Misstique het volgende:
Noem je dat romantiek Lits?
Bij de naam hema denk ik aan slagroomtaart en hemaworstquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:42 schreef Intxaurraga het volgende:
Hema
Nee, ik noem het vulgaire taal.quote:
And proud of it.quote:
Welke grafjosti heeft dát op zn geweten?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:46 schreef JDude het volgende:
Kan iemand het bovenste plaatje uit de OP even herstellen?
Wie denk je?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Welke grafjosti heeft dát op zn geweten?
Merci beaucoupquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:48 schreef Litso het volgende:
Et voilá
Die vuile hond weer hè?quote:
Held.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:48 schreef Litso het volgende:
Et voilá
Ik zet mezelf er niet inquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Welke grafjosti heeft dát op zn geweten?
persoonlijk ontwikkelings planquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Foei! [afbeelding]
Wat voor verslagen moet je maken dan?
Jij ook al?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:56 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
persoonlijk ontwikkelings planen fuck nog een verslag en dan zo .... DEZE woorden MOETEN er in voorkomen ....
[afbeelding]
In het echte bedrijfsleven wordt het ook verwacht!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:16 schreef Litso het volgende:
Hoerige kankerproject. Ik word er echt gek van.
Ik niet.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:33 schreef Janetje het volgende:
Iedereen moet dood.
Nee daar heb ik nu wat aanquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het echte bedrijfsleven wordt het ook verwacht!
Jij bent een dude.. jij moet helemaal.quote:
Waar heb ik dát nou weer aan verdiend? Hm?quote:
Tis niet persoonlijk.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Waar heb ik dát nou weer aan verdiend? Hm?
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:42 schreef Misstique het volgende:
Noem je dat romantiek Lits?
Je bent afgewezen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jij bent een dude.. jij moet helemaal.
Dat zou het kunnen zijn natuurlijkquote:
Ik val precies op het goede moment binnen, is het niet?quote:
Jawohl! Ik was al op zoek naar scheermesjes en zulksquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik val precies op het goede moment binnen, is het niet?
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jawohl! Ik was al op zoek naar scheermesjes en zulks.
Ga door!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:56 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
persoonlijk ontwikkelings planen fuck nog een verslag en dan zo .... DEZE woorden MOETEN er in voorkomen ....
[afbeelding]
Het is je sig. Hij is over the top en schrikt afquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jawohl! Ik was al op zoek naar scheermesjes en zulks.
Oh.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:20 schreef rompompom het volgende:
Het is je sig. Hij is over the top en schrikt af
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:40 schreef Litso het volgende:
Oh Chowi, ik wil je in me!
Was dat niet andersom?quote:
*Meldtquote:
Hoi!quote:
Jep, geeft zo'n rommel.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Hoi!
De scheermesjes toch maar weer weggelegd?
True, true.quote:
Idd, en dat moet ik niet hebben nu ik zo gezond bezig ben.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:45 schreef JDude het volgende:
[..]
True, true.
En je bloedsomloop wordt er ook niet beter op.
Ik ben trots op je.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Idd, en dat moet ik niet hebben nu ik zo gezond bezig ben.
*propt broodje gezond weg*
Morgen niets eten, dan komt het goed volgens het voedingscentrum.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben trots op je.
Eigenlijk heb ik ook een vreetkick nu, maar een gebrek aan gezonde meuk.
Het voedingscentrum is niet goed wijsquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Morgen niets eten, dan komt het goed volgens het voedingscentrum.
Ik ben werken. Ciao.
Ze is bellert geloof ik. Inclusief 'leuke' baas.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Het voedingscentrum is niet goed wijs
En Werk-ze. Wat doe je eigenlijk?
En? ligt het dekentje al klaar?quote:
Nog niet, kmoet meneer zo ophalen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:02 schreef rompompom het volgende:
En? ligt het dekentje al klaar?
Sportief!quote:Ik ben ook weer thuis na 13 kilometer free-wheelend wind mee en 12,5 kilometer me het schompes fietsend wind tegen
Het is al goed.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:18 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Hey, ik heb dat alleen in de OP van mij ge-edit ik heb niks veranderd in de Wiki BeF OP![]()
Ja, anders zakt het zo uit en dan klopt er niks meer van het feit dat mannen mooi oud wordenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nog niet, kmoet meneer zo ophalen..
[..]
Sportief!![]()
Wat werk ik bij een tof bedrijf. Bier, gratis, nog voordat de werkdag om is.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:45 schreef HuHu het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag. Drie kwartier voordat de werkdag voorbij is. Bier.
*genietquote:
Uiteraard.... uiteraardquote:
naar een avatar kijken als mijn maten op bezoek zijn is nou niet bepaald mijn favoriete bezigheid.quote:
Hij is religieus.quote:
Echt? Ik doe niks andersquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
naar een avatar kijken als mijn maten op bezoek zijn is nou niet bepaald mijn favoriete bezigheid.
Blup.quote:
Bewijs het maar!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die zat niet in mijn gedachte toen ik m'n ava creëerde heur!
Ik kan het er wel van maken. Als ik goed met mijn ogen knijp.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb 'm er effe utgehaald.
[afbeelding]
Nou, zie jij een Christianity Fish! Hm? HM?!!
Je hebt een levendige fantasie, meisje.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kan het er wel van maken. Als ik goed met mijn ogen knijp.
Dat schijnt zo.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je hebt een levendige fantasie, meisje.
Groepsknuffel.quote:
On y va!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Groepsknuffel.
Ja. Dat zijn wij tweeën. Wij zijn de groep. La groupe. Nous.
Cool. Intiem.quote:
Voel je ook dat we dichter bij elkaar aan het komen zijn, RPP?quote:
Ik voel ons naderen zoals dat alleen bij voorbestemden kan.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Voel je ook dat we dichter bij elkaar aan het komen zijn, RPP?
O. Nou ja. Jammer.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik voel ons naderen zoals dat alleen bij voorbestemden kan.
Ja, hè.quote:
Het leven zit nou eenmaal boordevol teleurstellingen, schattebout. Kop op!quote:
Maar. Ik. Ik.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het leven zit nou eenmaal boordevol teleurstellingen, schattebout. Kop op!
*op schouders beukt.
Wat een ontboezeming!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar. Ik. Ik.
Ik hou zoveel van je. H..
Cóól. Het zal het bier zijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat een ontboezeming!
Figuurlijk dan.
En ik vind jou ook enorm lief
O. My bad.quote:
Ja mag langskomen, heur.quote:
Ja wel en ik niet. Het is weer treurig gesteld hier. Ik zoek wel wat échte vrienden op om bier te drinken! Gegroetquote:
"Je". Godallemachtig. Het is het bier.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja wel en ik niet. Het is weer treurig gesteld hier. Ik zoek wel wat échte vrienden op om bier te drinken! Gegroet
Een helding, die vooral, ja.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Zulks een goede werkavond. 11 orders geplaatst, terwijl ik er maar 3 hoef te hebben. Ik heers. Volgens m'n supervisor dan. Minpuntje is dat ik midden op straat plat op m'n bek ging, maar ach, ook een helding heeft wel 's een off-day.
Zuip-ze.quote:
Dit vond ik de leukste.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er staan wel meer fouten in.
Maar dat komt door de schaafwond op m'n hand.
Ik heb ook een aanbod gekregen, maar deze afgeslagen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben een bron van vermaak [afbeelding].
Tis rustig in BeF? Mensen hebben een leven ofzo?
Levensquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb ook een aanbod gekregen, maar deze afgeslagen.
Precies! Wat moet je ermee? Wij hebben Fok!quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Precies! Wat moet je ermee? Wij hebben Fok!.
Godver, krijgen we dat weer de hele dag doorquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Omdat het 1 april is, en dat dus zogenaamd grappig is...
De hele dag?? Ik hoop het niet..quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Godver, krijgen we dat weer de hele dag door.
Volgens mij was het vorig jaar wel de hele dagquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
De hele dag?? Ik hoop het niet..
Heel origineel als ze dat dus weer gaan doenquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Volgens mij was het vorig jaar wel de hele dag.
FoK is immer inventief en bij tijd en wijle hilarischquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heel origineel als ze dat dus weer gaan doen
(op een ander forum is het net of ik Gilles de la Tourette heb)
Weinig tijd, veel wijle.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:33 schreef clumsy_clown het volgende:
FoK is immer inventief en bij tijd en wijle hilarisch.
Nee, is geen Fok waar ik last van Gilles hebquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
FoK is immer inventief en bij tijd en wijle hilarisch.
Berichten of zoiets dan zeker uit gezet (las ik ergens hoorquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:34 schreef JDude het volgende:
Ik kreeg overigens geen foutmelding.
Check. "Negeer errormessages", kun je ergens inschakelen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Berichten of zoiets dan zeker uit gezet (las ik ergens hoor)
Ik ga niet zoekenquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Check. "Negeer errormessages", kun je ergens inschakelen.
Ik krijg ze nu ook niet meerquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:34 schreef JDude het volgende:
Ik kreeg overigens geen foutmelding.
Barre 1-aprilgrap, de helft van de users merkt het dus waarschijnlijk niet eens.quote:
En de andere helft zet het binnen no time uit. Het zal vast werken tegen die 10 newbies die het wél serieus nemenquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Barre 1-aprilgrap, de helft van de users merkt het dus waarschijnlijk niet eens.
Nee!quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:54 schreef JDude het volgende:Check! Een hendig sjieke Hells Angel-barbie. Heb je die al, c-c?
[afbeelding]
Wanneer ben je jarig?quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee!
Trusten, vlinderkequote:Op zaterdag 1 april 2006 00:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig?
Trouwens. Ik ga mijn bedje in. Morgen weer vroeg werken.
Juli pasquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig?
Trouwens. Ik ga mijn bedje in. Morgen weer vroeg werken.
Vroeg zegt ze danquote:Op zaterdag 1 april 2006 01:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik volg je voorbeeld maar, moet er ook weer vroeg 11 uur uit.
Slaap lekker allen!
Hee. Mijn gulp zit los!quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En ik zit naakt achter mijn pc![]()
Hoe wil je een bobbel IN zijn broek laten als zijn gulp al los isquote:Op zaterdag 1 april 2006 01:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En er zit een bobbel in je broek![]()
Misschien kan de buurvrouw nog wel een extra 'handje' gebruikenquote:Op zaterdag 1 april 2006 01:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En er zit een bobbel in je broek![]()
Mijn broek zit scheef.quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoe wil je een bobbel IN zijn broek laten als zijn gulp al los is
Dan is het een ZEEER klein ding vermoed ik![]()
Ben jij een bijdehand jongentje ?quote:
Jij begon.quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ben jij een bijdehand jongentje ?
Zo ja wil ik me wel beschikbaar stellen voor een Biermeet..
Gaan we kijken wie der nog in zijn broek p(l)ast daarna![]()
Mag ik dan scheidsrechter zijn?? Ik heb zelf wel een fluitje!quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ben jij een bijdehand jongentje ?
Zo ja wil ik me wel beschikbaar stellen voor een Biermeet..
Gaan we kijken wie der nog in zijn broek p(l)ast daarna![]()
Geslacht Vrouwquote:Op zaterdag 1 april 2006 01:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mag ik dan scheidsrechter zijn?? Ik heb zelf wel een fluitje!
VM is van mij!!1quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Geslacht Vrouw
Wil je niet liever mijn knaxworst fluiten?
Neuken? Trouwen? Neuken?quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Eindelijk de bevestiging waar ik al een tijdje op wachtte..
Lits
Boterhamworst met augurk??quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:54 schreef Sebasser het volgende:
Wie kent nog een lekkere snack die zo te maken is?
Iewlquote:
Broodje kaas dan maar??quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Iewl
oh ik moet nog vermoeiend werk doen rond 5 uur..
vandaar dat ik nu opblijf en me geen Bier of frituur kan permiteren
Das wel lekkerquote:
Ik geloof dat je nu al zelf antwoord hebt gegeven op je eigen vraag!quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Das wel lekker![]()
Offe wat ik laatst heb 'ontdekt' 1 banaan uitgesmeerd over een broodje
of kippensoep met brood..
of twee broodjes met ham en veeeeel kaas en peper er tussen in de oven
(ja ik doe het lekker simpel)
Als ik zoiets vraag is het misschien mogelijk dat ik eens keer een andere snack wil probrenquote:Op zaterdag 1 april 2006 02:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik geloof dat je nu al zelf antwoord hebt gegeven op je eigen vraag!
Wat ook lekker is: shoarmasaus op een stukje brood en dan boterhamworst er op (ketchup werkt ook)quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als ik zoiets vraag is het misschien mogelijk dat ik eens keer een andere snack wil probren![]()
Is er ook een andere vleessoort wat werkt ?quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wat ook lekker is: shoarmasaus op een stukje brood en dan boterhamworst er op (ketchup Curry werkt ook)
Geen idee, ik vind het ook niet zo lekker en zo los ik dat dus opquote:Op zaterdag 1 april 2006 02:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Is er ook een andere vleessoort wat werkt ?
want dat is een soort iets wat ik niet zo lekker vindt en ik heb al niet zo superveel in huis
Das wel lekkerquote:Op zaterdag 1 april 2006 02:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind het ook niet zo lekker en zo los ik dat dus op
Ik heb nog wel wat knoflookbrood voor je, als midnightsnack!
ik woon in groningenquote:Op zaterdag 1 april 2006 02:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
In het noorden van het land!
Stad groningenquote:Op zaterdag 1 april 2006 02:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Fryslân hier!!
Woon je in Stad??
Ik heb in Kostverloren gewoond, maar daar weet ik niets meer vanquote:Op zaterdag 1 april 2006 02:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Stad groningen
15 min fiets afstand tot CS
Welneequote:Op zaterdag 1 april 2006 02:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb in Kostverloren gewoond, maar daar weet ik niets meer van
Zit je ongeveer 3 kwartier van me af![]()
Dus als ik dat brood kom brengen, is het bed al warm!quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Welnee
ik LIG ongeveer 3 kwartier van je af![]()
ik zit nu een niet op die stoel
Ligt er aan..quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dus als ik dat brood kom brengen, is het bed al warm!
Dan lig je straks zelf in een nat bed!quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ligt er aan..
ik kan heel snel een bekerdje water pakken en die er over gooien![]()
Maar als je nu zou komen issie warm idd
Maar het gaat om je vraag of ie koud of warm wasquote:Op zaterdag 1 april 2006 02:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan lig je straks zelf in een nat bed!
Was gewoon een verkapte vraag of je in bed lag of op de bankquote:Op zaterdag 1 april 2006 02:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Maar het gaat om je vraag of ie koud of warm was
Komma komma kommaarquote:Op zaterdag 1 april 2006 02:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Was gewoon een verkapte vraag of je in bed lag of op de bank
en het probleem isquote:Op zaterdag 1 april 2006 02:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Pas op, ben er gek genoeg voor
Door de deur WHAHAHA 1 aprilquote:Op zaterdag 1 april 2006 02:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Is ook een manier van binnenkomen...
Ja hoi.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Is ook een manier van binnenkomen...
Erg grappig Sebasser.quote:
het wpa ook niet grappig bedoelt Ratelquote:Op zaterdag 1 april 2006 02:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja hoi.![]()
[..]
Erg grappig Sebasser.![]()
![]()
Van mij wel!quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
het wpa ook niet grappig bedoelt Ratel
Ik heb liever een derderangs pastoor in mijn bilquote:Op zaterdag 1 april 2006 02:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Van mij wel!![]()
1APRIL KIKKER IN JE BIL.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee! Zij hebben in jouw topic gepost!quote:Op zaterdag 1 april 2006 03:00 schreef rompompom het volgende:
Brakke kutzooi, nu heb ik in hetzelfde topic als ratelslangetje en sebasser gepost
*kras*kras*kras*
In principe wel, maar het effect is hetzelfdequote:Op zaterdag 1 april 2006 03:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee! Zij hebben in jouw topic gepost!
lol..quote:Op zaterdag 1 april 2006 03:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
In principe wel, maar het effect is hetzelfde
*kras*kras*kras*
Ach, je had al zolang niet meer gekrast!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 03:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
In principe wel, maar het effect is hetzelfde
*kras*kras*kras*
Plassen geeft dezelfde voldoening als krassenquote:Op zaterdag 1 april 2006 03:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ach, je had al zolang niet meer gekrast!!
Ik zou er bijna naar bed van gaan. O, wacht, dat doe ik ookquote:Op zaterdag 1 april 2006 03:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ach, je had al zolang niet meer gekrast!!
Je had beter direct naar bed kunnen gaan, hoefde je ook niet te krassen!quote:Op zaterdag 1 april 2006 03:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zou er bijna naar bed van gaan. O, wacht, dat doe ik ook![]()
![]()
Jij hebt te weinig gedronken, ik merk het alwederquote:Op zaterdag 1 april 2006 03:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je had beter direct naar bed kunnen gaan, hoefde je ook niet te krassen!
Ik drink de laatste tijd steeds te weinigquote:Op zaterdag 1 april 2006 03:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij hebt te weinig gedronken, ik merk het alweder
Te weinig drinken is voor verstandige mensen. Daar reken ik jou nog altijd niet toe!quote:Op zaterdag 1 april 2006 03:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik drink de laatste tijd steeds te weinig![]()
Niet altijd.. Dus soms welquote:Op zaterdag 1 april 2006 03:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Te weinig drinken is voor verstandige mensen. Daar reken ik jou nog altijd niet toe!
Dag Rompatiedomquote:Op zaterdag 1 april 2006 03:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Te weinig drinken is voor verstandige mensen. Daar reken ik jou nog altijd niet toe!
En ik drink helemaal niet.Dan ben ik in jouw ogen dus héél verstandig.quote:Op zaterdag 1 april 2006 03:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Neuh, negeer de post-opkrikkers reeksquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:35 schreef Chowi het volgende:
Dood-bloed-reeks.
Oh, zo.quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Neuh, negeer de post-opkrikkers reeks
al wakkerquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Neuh, negeer de post-opkrikkers reeks
Iets met trek en Afrikaanse kindertjes.quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Honger.
Geef eens een voorbeeld? Dan kunnen we wellicht helpenquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:50 schreef Chowi het volgende:
Ik voel me één brok van ellende. Met een gebrek aan alles.
Niet?! Dan heb ik dat altijd verkeerd geinterpreteerd.quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Me dunkt!
En dat heeft niks met basketballen te maken.
En dat kun je niet herstellen met terugwerkende kracht?quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet?! Dan heb ik dat altijd verkeerd geinterpreteerd
Nicotine. Maar dat mag niet meer.quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld? Dan kunnen we wellicht helpen
Die moeten niet zo zeuren. Die kunnen tenminste wél bruinbakken in het zonnetje, wij hebben altijd maar regenquote:
Mag best hoor.quote:
Zwartkijkers, dát zijn het!quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die moeten niet zo zeuren. Die kunnen tenminste wél bruinbakken in het zonnetje, wij hebben altijd maar regen.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die moeten niet zo zeuren. Die kunnen tenminste wél bruinbakken in het zonnetje, wij hebben altijd maar regen.
quote:
Daar word ik duizelig van.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tadda ik stel Cerror voor![]()
Hmquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tadda ik stel Cerror voor![]()
Ik druk gewoon Esc in.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kijk er eens korter dan een 3 minuten naar
De mijne ook niet. Maar even snel deze pagina vol posten.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maar dan doet mijn avatar het niet meer!
Klein beetje maar. En nu moet ik me nog haasten ook. Bah. Au revoir piepol.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:19 schreef Pluto_Nium het volgende:
Ik verveel me kapot maar het ziet er zier een beetje dood uit he?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Klein beetje maar. En nu moet ik me nog haasten ook. Bah. Au revoir piepol.
Wat danquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:51 schreef Chowi het volgende:
Ik ben geen dame!
Nou, gewoon!quote:
Héél gewoon.quote:
HA jij bent dus wel oud en een damequote:Op zaterdag 1 april 2006 13:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*moet gelijk denken aan Harry Vermegen en Henk Spaan
Spook weet dus al wat ik bedoelquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
HA jij bent dus wel oud en een dame
Ja maar ik heb geen maatje 42quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Spook weet dus al wat ik bedoel
postbode (tijdelijk gelukkigquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat voor werk doe je dan?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
postbode (tijdelijk gelukkig)
al die mensen met Oeeeh je band is lek en OOeeeeHH dre zit een gat/vlek in je broek
Edit: awel der zit wel een gat in mijn broek als je goed nadenkt dus ergens hebben ze gelijk
Hey tiekiequote:Op zaterdag 1 april 2006 15:36 schreef Misstique het volgende:
Good afternoon!
Een voorzichtige hoorquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:40 schreef Misstique het volgende:
Spook!!
Je wordt al vaste gast hiet zie ik..
Desalniettemin wordt je aanwezigheid op prijs gesteld.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Een voorzichtige hoor![]()
Het blijft Onzin he'
Nou dat is prettig dan weerquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Desalniettemin wordt je aanwezigheid op prijs gesteld..
Graag gedaan.quote:
Wanneer hoor je iets van je job?quote:
Morgenochtend gesprek.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wanneer hoor je iets van je job?
Of moet dat nog gebeuren
Maandag bedoel ik.quote:
Zoiets ja.quote:
Dank je.quote:Maar ik duim sowieso
Hé, collega!quote:
Ai-ai-ai.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:09 schreef Chowi het volgende:
Oh la la.
Sjee.quote:
~doet.quote:
Ik ging zo naar de winkel. "Doet u mij maar een pakje Camel."quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:18 schreef JDude het volgende:
[..]
~doet.
Iemand nog leuke 1-aprilgrappen meegemaakt?
Ik zie vanaaf al iemand een grap in bed maken met zijn vriend/vriendin;quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ging zo naar de winkel. "Doet u mij maar een pakje Camel."
Dus die cassière dat zo pakken.
Ik zovan. "Eén april!!11;D:'d; ;D '
;:D' ;D":
( :'d
IK ROOK HELEGAAR NIET MEER!!!`1EINSZWEI!!111 !1"
quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik zie vanaaf al iemand een grap in bed maken met zijn vriend/vriendin;
Ik ging zo naar bed en ik vraag aan haar zullen we hardeneuqsex hebben ?."
Vriendin; Ja lekker stop hem maar ergens in![]()
zij opeens zovan. "Eén april!!11;D:'d; ;D '
IK NEUQ HELEGAAR NIET MEER!!!`1EINSZWEI!!111 !1"
Whehehehehequote:Op zaterdag 1 april 2006 16:25 schreef Sebasser het volgende:
Ik zie vanaaf al iemand een grap in bed maken met zijn vriend/vriendin;
Ik ging zo naar bed en ik vraag aan haar zullen we hardeneuqsex hebben ?."
Vriendin; Ja lekker stop hem maar ergens in![]()
zij opeens zovan. "Eén april!!11;D:'d; ;D '
IK NEUQ HELEGAAR NIET MEER!!!`1EINSZWEI!!111 !1"
Mwah, ruim een uur alweerquote:
Ik heb geyle neuqseks met Chowi.quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:41 schreef Urticaria het volgende:
.UAEMUAEH .TEIN STSOP NJIM TIDE
Zo kun je het ook zien.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:22 schreef rompompom het volgende:
Een redelijk winterse ondertitel nog, die Urticaria.
Zoek de vertaling maar eens op.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:25 schreef Chowi het volgende:
Zo kun je het ook zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |