trustequote:Op vrijdag 21 april 2006 01:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Anyhow, ik gaat maffen. Morgen nest kittens bekijken in het Belgische
Eigenlijk het omgekeerde (achter de schermen), ik bemoei met met van alles en nogwat.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:15 schreef Triggershot het volgende:
voel je je buitengesloten dan?
Je bemoeid je ook af en toe met je eigen suggesties?quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Eigenlijk het omgekeerde (achter de schermen), ik bemoei met met van alles en nogwat.
Of we er iets wijzer van worden...... don't know ?.
Noem het maar 'headbangen tegen de klaagmuur'.![]()
Klopt (en scherp opgelet : zie CR #9 ofzo), ik wil soms wel eens een andere koers varen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:27 schreef Triggershot het volgende:
Je bemoeid je ook af en toe met je eigen suggesties?
Wat voor een koers?quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Klopt (en scherp opgelet : zie CR #9 ofzo), ik wil soms wel eens een andere koers varen.
Poesjes kijken dus.... zeg dat dan.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Anyhow, ik gaat maffen. Morgen nest kittens bekijken in het Belgische
Maar je geest is onbreekbaarquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:34 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De gematigde, centralistische koers.
Ik weet het....het vlees is zwak.
Nou ..... ?quote:
ok okquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou ..... ?
Het mooiste aan de verleiding is eraan toegeven. Knappe geest die dat tegen kan houden.
Laten we stoppen met SC-en in [NWS-FB], anders krijgen wij Snarf straks nog de schuld.
Ja was niks persoonlijks hoorquote:Op donderdag 20 april 2006 23:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
![]()
Welnu ik ben niet van plan om dubbele topics in [NWS] te laten draaien die beide specifiek gaan over het dragen van geloofskenmerken (klederdracht voor het hoofdje).
Wellicht een andere NWS-mod maar niet vanuit mijn visie.![]()
En verder loopt er nog een aanvraag dat beide topics gemerged zouden worden. Tijdelijk is het topic weer open.
Mjah, zit wel iets in. Ik wil namelijk niet tot een lemming constructie komen dat we straks verschillende topics gaan krijgen die feitelijk allemaal over hetzelfde gaan. Een centraal Hoofddoekje-topic is ook niet de juiste weg weg. En toch blijf van mening dat 1 topic over dit onderwerp in [NWS] voldoende is. Omdat je zelf ook aangaf de users meestal met hun stokpaardjes aan komen zetten zonder zelfs maar de OP gelezen te hebben.quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:13 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ja was niks persoonlijks hoor
Maar een topic over hoofddoekjes en een topic over het dragen van een burka en de gevolgen hiervan voor een uitkering... dat is toch echt niet hetzelfde.
Ik mag toch hopen dat je inziet dat het eerste neerkomt op een discussie over geloofskenmerken in het algemeen, moslims en het hele issue dat zij tegenwoordig vormen in dit land en de verdraagzaamheid/onverdraagzaamheid van Nederlanders tegenover moslims die tot uiting komt in een discussie over diezelfde hoofddoekjes.
Het tweede gaat dus over iets heel anders. Dat het niveau op Fok! dusdanig is dat sommige lieden in beide topics met dezelfde argumentatie aankomen heeft te maken met hun kortzichtigheid.
Dit maakt de twee onderwerpen niet plotseling tot hetzelfde
FOK! in de media (deel 3)quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar is dat topic van "fok in het nieuws" ?
Ik dank u vriendelijkquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mjah, zit wel iets in. Ik wil namelijk niet tot een lemming constructie komen dat we straks verschillende topics gaan krijgen die feitelijk allemaal over hetzelfde gaan. Een centraal Hoofddoekje-topic is ook niet de juiste weg weg. En toch blijf van mening dat 1 topic over dit onderwerp in [NWS] voldoende is. Omdat je zelf ook aangaf de users meestal met hun stokpaardjes aan komen zetten zonder zelfs maar de OP gelezen te hebben.
- Wat maakt een topic uniek zou je denken.... de TT/OP of de geposte reakties -
Ach ik ga daar nu niet over strijden.... het merge verzoek is afgelast. En beide topics blijven open.
Zal het verzoek plaatsen, kan je niet vertelen in welk tijdsbestek het gebeurd. Het mergen dan, het verzoek plaats ik nuquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:42 schreef GewoneMan het volgende:
kunnen jullie deze mergen met mijn topic in DIG? (zie mijn post in het topic)
Philips vraagt patent aan op niet zappen tijdens reclameblok
Gelukkig bestaat er nog zoiets als een Nationalefeest en vrije dag op 29 april. Kun je het allemaal nog eens dunnetjes overdoen.quote:
Hij werkt voor Defensie, dan kan je nog wel eens moeten werken op kningendagquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat er nog zoiets als een Nationalefeest en vrije dag op 29 april. Kun je het allemaal nog eens dunnetjes overdoen.
- Zal je net zien dat het gaat regenen -
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |