Krijg je ook geen hap pizza van mequote:Op dinsdag 11 april 2006 21:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daar zal ik je dan veel plezier mee wensen![]()
Maar thanks, but no thanks![]()
Die trekken je zo mee omlaag, het zompige moeras in. Die zijn allang blij met een verse jonge deerne ipv die halfvergane bottige nonnen. Daar zal inmiddels ook niet echt veel meer van over zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Beetje tussen die monniken doorcrawlen zeker.
Ik bestel gewoon chinees. En die laat ik ook bij het gat leveren.quote:
En ik ben niet bepaald "bottig"quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die trekken je zo mee omlaag, het zompige moeras in. Die zijn allang blij met een verse jonge deerne ipv die halfvergane bottige nonnen. Daar zal inmiddels ook niet echt veel meer van over zijn.![]()
We staan aan de basis van een geweldige grapquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik bestel gewoon chinees. En die laat ik ook bij het gat leveren.
Er waren eens een pizzabezorger en een chinees en die kwamen mekaar tegen bij een zompig gat................
zegt de pizza bezorger tegen de chinees : kut weer he!?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik bestel gewoon chinees. En die laat ik ook bij het gat leveren.
Er waren eens een pizzabezorger en een chinees en die kwamen mekaar tegen bij een zompig gat................
Jup:quote:Op woensdag 12 april 2006 09:54 schreef Natalie het volgende:
Dat kan nog wel eens een modderig boeltje worden, dus. Nu maar hopen dat ik niet struikel
quote:Op woensdag 12 april 2006 10:46 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Een modderbad verricht wonderen zeggen ze
Als dat 2500km naar het zuiden is kunnen we beter bij jou komen spokenquote:Op woensdag 12 april 2006 13:06 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
Grmbl..khad ook wel meejgewild..maar aangezien ik 2500km ofsow verderop woon
Kisten zijn verstandig idd...quote:Op woensdag 12 april 2006 11:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Barra trekt gewoon kisten en camo broek aan die mogen ranzig worden
Hmz..net of die militairen en al die lichtbollen hier nog niet genoeg zijnquote:Op woensdag 12 april 2006 13:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als dat 2500km naar het zuiden is kunnen we beter bij jou komen spoken
nee !quote:
Niet perse. Maar ik moet het gewoon afwachten.quote:
je bent zwangerquote:Op woensdag 12 april 2006 14:26 schreef Natalie het volgende:
Met in 't achterhoofd dat ik al sinds zondag aanvalletjes van misselijkheid heb en de weerverwachting niet super is, wachten steenz en ik nog even met definitief toezeggen.
Met drie lekkere kerels in een donker bos. Nou, ik zou niet klagen, hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 14:29 schreef XcUZ_Me het volgende:Ja zeg Natalie, jullie moeten wel komen hoor!
Straks zitten Duvel en ik alleen met VD en Lynx daar in de blubber.
Aanvalletjes van misselijkheid?![]()
Wie is er niet lekker dan, want ik tel 3 kerels in mijn rijtjequote:Op woensdag 12 april 2006 14:35 schreef Natalie het volgende:
[..]
Met drie lekkere kerels in een donker bos. Nou, ik zou niet klagen, hoor
En ja, sinds zondagmiddag
quote:
Al ge-edit. Ik keek pardoes over VD heenquote:Op woensdag 12 april 2006 14:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wie is er niet lekker dan, want ik tel 3 kerels in mijn rijtje.
shit waar kan je die poncho's kopen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik neem ook maar een poncho mee ja. Het wordt wel de warmste nacht van de week, met maar liefst 8 graden
. Maar dus ook regen waarschijnlijk ja
.
Outdoor-zakenquote:Op woensdag 12 april 2006 14:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
shit waar kan je die poncho's kopen?
*Snik* Je bent te lief voor mequote:Op woensdag 12 april 2006 14:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die twee zijn nog wel eens met elkaar verbonden enzo
* Natalie biologieboek geeft
joh, dit is niets...quote:
Als ik dat ineens schattig ga vinden, dan kom ik in de problemen, of niet?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:04 schreef Mirage het volgende:
[..]
joh, dit is niets...
Ik kan natuurlijk ook een foto maken van de berg poepluiers in de container....
Als ik naar jou sig kijk vraag ik me af wie de echte vader isquote:Op woensdag 12 april 2006 15:08 schreef Natalie het volgende:
[..]
Als ik dat ineens schattig ga vinden, dan kom ik in de problemen, of niet?
In het VK voedt 1 op de 10 mannen een kind op dat genetisch niet het zijne is.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:20 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Als ik naar jou sig kijk vraag ik me af wie de echte vader is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |