Krijg je ook geen hap pizza van mequote:Op dinsdag 11 april 2006 21:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daar zal ik je dan veel plezier mee wensen![]()
Maar thanks, but no thanks![]()
Die trekken je zo mee omlaag, het zompige moeras in. Die zijn allang blij met een verse jonge deerne ipv die halfvergane bottige nonnen. Daar zal inmiddels ook niet echt veel meer van over zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Beetje tussen die monniken doorcrawlen zeker.
Ik bestel gewoon chinees. En die laat ik ook bij het gat leveren.quote:
En ik ben niet bepaald "bottig"quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die trekken je zo mee omlaag, het zompige moeras in. Die zijn allang blij met een verse jonge deerne ipv die halfvergane bottige nonnen. Daar zal inmiddels ook niet echt veel meer van over zijn.![]()
We staan aan de basis van een geweldige grapquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik bestel gewoon chinees. En die laat ik ook bij het gat leveren.
Er waren eens een pizzabezorger en een chinees en die kwamen mekaar tegen bij een zompig gat................
zegt de pizza bezorger tegen de chinees : kut weer he!?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik bestel gewoon chinees. En die laat ik ook bij het gat leveren.
Er waren eens een pizzabezorger en een chinees en die kwamen mekaar tegen bij een zompig gat................
Jup:quote:Op woensdag 12 april 2006 09:54 schreef Natalie het volgende:
Dat kan nog wel eens een modderig boeltje worden, dus. Nu maar hopen dat ik niet struikel
quote:Op woensdag 12 april 2006 10:46 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Een modderbad verricht wonderen zeggen ze
Als dat 2500km naar het zuiden is kunnen we beter bij jou komen spokenquote:Op woensdag 12 april 2006 13:06 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
Grmbl..khad ook wel meejgewild..maar aangezien ik 2500km ofsow verderop woon
Kisten zijn verstandig idd...quote:Op woensdag 12 april 2006 11:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Barra trekt gewoon kisten en camo broek aan die mogen ranzig worden
Hmz..net of die militairen en al die lichtbollen hier nog niet genoeg zijnquote:Op woensdag 12 april 2006 13:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als dat 2500km naar het zuiden is kunnen we beter bij jou komen spoken
nee !quote:
Niet perse. Maar ik moet het gewoon afwachten.quote:
je bent zwangerquote:Op woensdag 12 april 2006 14:26 schreef Natalie het volgende:
Met in 't achterhoofd dat ik al sinds zondag aanvalletjes van misselijkheid heb en de weerverwachting niet super is, wachten steenz en ik nog even met definitief toezeggen.
Met drie lekkere kerels in een donker bos. Nou, ik zou niet klagen, hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 14:29 schreef XcUZ_Me het volgende:Ja zeg Natalie, jullie moeten wel komen hoor!
Straks zitten Duvel en ik alleen met VD en Lynx daar in de blubber.
Aanvalletjes van misselijkheid?![]()
Wie is er niet lekker dan, want ik tel 3 kerels in mijn rijtjequote:Op woensdag 12 april 2006 14:35 schreef Natalie het volgende:
[..]
Met drie lekkere kerels in een donker bos. Nou, ik zou niet klagen, hoor
En ja, sinds zondagmiddag
quote:
Al ge-edit. Ik keek pardoes over VD heenquote:Op woensdag 12 april 2006 14:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wie is er niet lekker dan, want ik tel 3 kerels in mijn rijtje.
shit waar kan je die poncho's kopen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik neem ook maar een poncho mee ja. Het wordt wel de warmste nacht van de week, met maar liefst 8 graden
. Maar dus ook regen waarschijnlijk ja
.
Outdoor-zakenquote:Op woensdag 12 april 2006 14:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
shit waar kan je die poncho's kopen?
*Snik* Je bent te lief voor mequote:Op woensdag 12 april 2006 14:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die twee zijn nog wel eens met elkaar verbonden enzo
* Natalie biologieboek geeft
joh, dit is niets...quote:
Als ik dat ineens schattig ga vinden, dan kom ik in de problemen, of niet?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:04 schreef Mirage het volgende:
[..]
joh, dit is niets...
Ik kan natuurlijk ook een foto maken van de berg poepluiers in de container....
Als ik naar jou sig kijk vraag ik me af wie de echte vader isquote:Op woensdag 12 april 2006 15:08 schreef Natalie het volgende:
[..]
Als ik dat ineens schattig ga vinden, dan kom ik in de problemen, of niet?
In het VK voedt 1 op de 10 mannen een kind op dat genetisch niet het zijne is.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:20 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Als ik naar jou sig kijk vraag ik me af wie de echte vader is
Ik weet hetquote:
Dat vind ik niet zo'n heel verkeerde gedachte.......de volgende volle maansnacht is 13 mei.....da's een zaterdag en wellicht alweer een beetje warmerquote:Op woensdag 12 april 2006 18:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar, wat doen we nou als zowel nokwanda als Natalie & steenz niet komen?
Ik opteer dan voor een nieuwe datum eigenlijk, mede vanwege de weersverwachtingen
Niet nodig, ik ben in staat mezelf terrified te maken.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:58 schreef Ezri het volgende:
Jee, wat vet zeg, dat jullie dat gaan doen!
Het Solse Gat, ik zag daar iets over bij Sixpack (in de wintersportbus werd dat toevallig gedraaid), moet een erg spannende en mooie plaats zijn. In Sixpack gingen ze echter een meisje helemaal terrified maken door klokkengeluiden enzo af te spelen, hopelijk doen jullie dat niet bij elkaar.
Ja, ik ook, want Duvel heeft net min of meer geregeld de vrijdagmiddag vrij te zijn!quote:Op woensdag 12 april 2006 18:46 schreef gaai het volgende:
[..]
maar ik hoop gewoon dat iedereen a.s. vrijdag kan natuurlijk![]()
Nou ja, ikzelf ga zowieso.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, ik ook, want Duvel heeft net min of meer geregeld de vrijdagmiddag vrij te zijn!
Ben ik wel voor.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar, wat doen we nou als zowel nokwanda als Natalie & steenz niet komen?
Ik opteer dan voor een nieuwe datum eigenlijk, mede vanwege de weersverwachtingen
2 dingen:quote:Op woensdag 12 april 2006 19:12 schreef Mirage het volgende:
Klopt deze lijst ?
15 personen
eventueel -4 ? (natalie, steenz, nokwanda en EW) = 11 personen
Mirage en
zus en
Oversight (klein ? erbij)
nokwanda en
EW
draakje
Natalie en
steenz
LivEliveD
gaai
Alicey
Lynx666
VD
XcUZ_Me
Duvel
Dit is wel heeeeeeeeel ergquote:Op woensdag 12 april 2006 19:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
2 dingen:
1) mijn lieve Mirage, WAT DOE JE! je vergeet mij zomaar![]()
![]()
![]()
2) hoezo kleine "?" bij OS?
Wel een schattige eikel.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:08 schreef Mirage het volgende:
Wat Oversight betreft,
tsja... het is gewoon een eikel.![]()
ik zie er op het moment niets schattigs in...quote:
Is hij vervelend aan het doen? Zeg maar gewoon dat ik hem dat verbied.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik zie er op het moment niets schattigs in...
Dìt is een schattige eikel [afbeelding]
ik sla geen vrouwenquote:Op woensdag 12 april 2006 20:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dit is wel heeeeeeeeel erg![]()
hit me !
vergeet ik (met alle respect) "het beste paard van stal".....
Wat Oversight betreft,
tsja... het is gewoon een eikel.![]()
nou, kont genoeg op het moment !quote:Op woensdag 12 april 2006 23:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik sla geen vrouwen
alleen op hun kont als ze het lekker vinden
neither have iquote:Op donderdag 13 april 2006 09:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mirage: had je de lijst met tel.nrs al gemaild? Ik heb nl. nog niks ontvangen.
LOL nu moet er een keuze gemaakt worden dus.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:09 schreef livEliveD het volgende:
Lijst klopt volgens mij. En Natalie + Steenz moeten gewoon komen![]()
Zo niet dan heeft Alicey vervoer terug![]()
Ik ookquote:Op donderdag 13 april 2006 10:08 schreef Alicey het volgende:
Ik heb ook geen lijstje met telefoonnummers ontvangen, maar een groot deel van de nummers heb ik al..
morgen jaquote:Op donderdag 13 april 2006 11:03 schreef Mirage het volgende:
ik heb even gewacht omdat er maar een paar binnen zijn gekomen
lijstje komt er aan hoor, paniek miepen...
(het is morgen toch pas ? niet vandaag... toch ?)
Eh ja, dat welquote:Op donderdag 13 april 2006 10:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar jij hebt weer eendie ze wel heeft.
Nee, alleen mijn eigen nummer, ik ken je een beetje zo langzamerhandquote:Op donderdag 13 april 2006 11:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Eh ja, dat welEn ik weet eigenlijk ook niet of ze mijn nummer mee heeft gestuurd, denk het niet...
Graag XCuZ_Me.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, alleen mijn eigen nummer, ik ken je een beetje zo langzamerhand.
Alicey: we hebben het er eigenlijk niet meer echt over gehad, maar jij wil nog steeds graag met ons meerijden op de heenweg?
Duvel, moet kunnen toch?quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:16 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb er ook niemand meer over gehoord maar gaat Gaai ook nog steeds mee?
Lijkt me wel dus?quote:Op woensdag 12 april 2006 18:46 schreef gaai het volgende:
maar ik hoop gewoon dat iedereen a.s. vrijdag kan natuurlijk![]()
quote:
Idd. We (en zeker ik) kennen niet veel mensen, dus dat zou wel even iets geven om over na te denken.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel en ik moeten wel heel eerlijk bekennen dat wij ook onze bedenkingen hebben als Natalie / Steenz en Lynx afhaken... Dan lijkt het ons beter om het te verplaatsen. Maar goed, dat moeten we maar ff afwachten.
Des te meer reden om mee te gaan en die mensen te leren kennen.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Idd. We (en zeker ik) kennen niet veel mensen, dus dat zou wel even iets geven om over na te denken.
Ik ken nog helemaal niemand......quote:Op donderdag 13 april 2006 11:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Idd. We (en zeker ik) kennen niet veel mensen, dus dat zou wel even iets geven om over na te denken.
Hoe we op het één of andere station komen moeten we dan even zien (even proppen waarschijnlijk), maar wij zijn met 4 of 5 personen (afhankelijk of EW nog ziek is).quote:Op donderdag 13 april 2006 00:09 schreef livEliveD het volgende:
Lijst klopt volgens mij. En Natalie + Steenz moeten gewoon komen![]()
Zo niet dan heeft Alicey vervoer terug![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:39 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik ken nog helemaal niemand......én ik ben hartstikke verlegen......
dusseh.....gewoon komen.......doe ik ook......
![]()
ik kreeg wel haar nummer gistermiddag.. big yes dus lijkt mijquote:Op donderdag 13 april 2006 11:16 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb er ook niemand meer over gehoord maar gaat Gaai ook nog steeds mee?
doe ik ookquote:Op donderdag 13 april 2006 11:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben ook verlegen
En waarschijnlijk gekleed in 20.000 laagjes tegen de kou, dus uitziend als Michelinvrouwtje
Gelukkig is het donker.
Joh !quote:Op donderdag 13 april 2006 11:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben ook verlegen
En waarschijnlijk gekleed in 20.000 laagjes tegen de kou, dus uitziend als Michelinvrouwtje
Gelukkig is het donker.
En geloof me.... over dat in de bosjes piesen.... Wacht tot je een bosje brandnetels tegen komt. Ga dat piesen dan daarin doen, en je bent voor de rest van je leven van de verlegenheid afquote:Op donderdag 13 april 2006 12:00 schreef Mirage het volgende:
[..]
Joh !
Als ik één enkele laagje draag zie ik er al uit als een michelinvrouwtje...
Ik draag nog zo'n 12 kilo meer mee dan voor de zwangerschap...
En verlegen zijn we bijna allemaal tot we het donkere bos inlopen,
op de één of andere manier wordt er door de verlegenheid dan plaats gemaakt voor bewondering voor de natuur/sfeer/noem maar op.
Je gaat dus maar 5 minuten verlegen zijn en dat is om precies te zijn,
vanaf het moment dat je daar uit de auto stapt tot het moment dat iedereen die moest in de bosjes heeft gepiest en we het pad oplopen.
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En geloof me.... over dat in de bosjes piesen.... Wacht tot je een bosje brandnetels tegen komt. Ga dat piesen dan daarin doen, en je bent voor de rest van je leven van de verlegenheid af![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |