Ik weet hetquote:
Dat vind ik niet zo'n heel verkeerde gedachte.......de volgende volle maansnacht is 13 mei.....da's een zaterdag en wellicht alweer een beetje warmerquote:Op woensdag 12 april 2006 18:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar, wat doen we nou als zowel nokwanda als Natalie & steenz niet komen?
Ik opteer dan voor een nieuwe datum eigenlijk, mede vanwege de weersverwachtingen
Niet nodig, ik ben in staat mezelf terrified te maken.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:58 schreef Ezri het volgende:
Jee, wat vet zeg, dat jullie dat gaan doen!
Het Solse Gat, ik zag daar iets over bij Sixpack (in de wintersportbus werd dat toevallig gedraaid), moet een erg spannende en mooie plaats zijn. In Sixpack gingen ze echter een meisje helemaal terrified maken door klokkengeluiden enzo af te spelen, hopelijk doen jullie dat niet bij elkaar.
Ja, ik ook, want Duvel heeft net min of meer geregeld de vrijdagmiddag vrij te zijn!quote:Op woensdag 12 april 2006 18:46 schreef gaai het volgende:
[..]
maar ik hoop gewoon dat iedereen a.s. vrijdag kan natuurlijk![]()
Nou ja, ikzelf ga zowieso.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, ik ook, want Duvel heeft net min of meer geregeld de vrijdagmiddag vrij te zijn!
Ben ik wel voor.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar, wat doen we nou als zowel nokwanda als Natalie & steenz niet komen?
Ik opteer dan voor een nieuwe datum eigenlijk, mede vanwege de weersverwachtingen
2 dingen:quote:Op woensdag 12 april 2006 19:12 schreef Mirage het volgende:
Klopt deze lijst ?
15 personen
eventueel -4 ? (natalie, steenz, nokwanda en EW) = 11 personen
Mirage en
zus en
Oversight (klein ? erbij)
nokwanda en
EW
draakje
Natalie en
steenz
LivEliveD
gaai
Alicey
Lynx666
VD
XcUZ_Me
Duvel
Dit is wel heeeeeeeeel ergquote:Op woensdag 12 april 2006 19:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
2 dingen:
1) mijn lieve Mirage, WAT DOE JE! je vergeet mij zomaar![]()
![]()
![]()
2) hoezo kleine "?" bij OS?
Wel een schattige eikel.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:08 schreef Mirage het volgende:
Wat Oversight betreft,
tsja... het is gewoon een eikel.![]()
ik zie er op het moment niets schattigs in...quote:
Is hij vervelend aan het doen? Zeg maar gewoon dat ik hem dat verbied.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik zie er op het moment niets schattigs in...
Dìt is een schattige eikel [afbeelding]
ik sla geen vrouwenquote:Op woensdag 12 april 2006 20:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dit is wel heeeeeeeeel erg![]()
hit me !
vergeet ik (met alle respect) "het beste paard van stal".....
Wat Oversight betreft,
tsja... het is gewoon een eikel.![]()
nou, kont genoeg op het moment !quote:Op woensdag 12 april 2006 23:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik sla geen vrouwen
alleen op hun kont als ze het lekker vinden
neither have iquote:Op donderdag 13 april 2006 09:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mirage: had je de lijst met tel.nrs al gemaild? Ik heb nl. nog niks ontvangen.
LOL nu moet er een keuze gemaakt worden dus.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:09 schreef livEliveD het volgende:
Lijst klopt volgens mij. En Natalie + Steenz moeten gewoon komen![]()
Zo niet dan heeft Alicey vervoer terug![]()
Ik ookquote:Op donderdag 13 april 2006 10:08 schreef Alicey het volgende:
Ik heb ook geen lijstje met telefoonnummers ontvangen, maar een groot deel van de nummers heb ik al..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |