Je vergeet mijn offspringquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:50 schreef Alicey het volgende:
Mirage geen vervoer, wel in staat met openbaar vervoer tot aan Putten te komen
Barra, incl. auto. als Gaai ff de trein neemt tot tharde ofzo wil ik der best oppikken daar kan ze gratis meerijden
nokwanda geen vervoer maar kan de trein nemen tot aan Utrecht, Putten of Ede/Wageningen
draakje wel vervoer maar geen mogelijheid deze te besturen
weet ook nog niet of ik wel kan..
Natalie Ik ga graag mee, maar kan op dit moment nog niets definitief toezeggen. Rijdt met LiveEliveD mee.
LivEliveD misschien, eigen vervoer. Neemt Nat mee.
gaai rijdt met Barra mee
Oversight, als oma op wil passen.
Alicey geen vervoer. Kan evt. tot Utrecht of Putten komen, en op de terugreis vanaf Utrecht thuis (Rotterdam) komen
quote:
En jij ookquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:17 schreef gaai het volgende:
Toch nog veel people die meegaan, zo te zien......
![]()
Mie! Ik kán er zelfs 2 meenemenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:15 schreef Lynx666 het volgende:
Wie nemen er nou allemaal een slaapzak mee?
Ik waarschijnlijk. Al is het maar omdat ik het snel koud heb, en plotseling erg moe kan worden.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:15 schreef Lynx666 het volgende:
Wie nemen er nou allemaal een slaapzak mee?
Ik sla wel een deken om. Maar vergeet niet een paar vuilniszakken om op te zitten. En een schaar om er een open te knippen is ook wel handig. Anders krijg je zo'n natte kont.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:27 schreef gaai het volgende:
Ik heb helemaal geen slaapzakje......![]()
Misschien dat ik nog ergens een soort van deken vandaan kan plukken.......als't maar een beetje warm is.........
![]()
Vuiliniszakken om op te gaan zitten vat ik wel.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik sla wel een deken om. Maar vergeet niet een paar vuilniszakken om op te zitten. En een schaar om er een open te knippen is ook wel handig. Anders krijg je zo'n natte kont.
Het zit makkelijker als je zo'n zak openknipt. Dan is het vlak iets groter. En als je erbij wilt gaan liggen om door de bomen naar boven te kijken is dat ook wel zo handig.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:03 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Vuiliniszakken om op te gaan zitten vat ik wel.
Maar de link tussen zakken open knippen en een natte kont mis ik![]()
Ik ben niet gevaarlijk. Dat kun je aan andere Solse Gat-gangers vragen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:24 schreef Elvi het volgende:
Hmm ik denk er nog even over na... Ik wil niet alleen met al die enge onbekende FOK-ers hoor![]()
![]()
Jij niet nee. Maar jij bent van oorsprong dan ook een WFL-er en geen Trutherquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben niet gevaarlijk. Dat kun je aan andere Solse Gat-gangers vragen.
Zijn Truthers dan zoveel gevaarlijker?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij niet nee. Maar jij bent van oorsprong dan ook een WFL-er en geen Truther![]()
Ik wel GRRRRquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zijn Truthers dan zoveel gevaarlijker?
Dus nu wel? Ik had de eerste keer niet de indruk dat je bang voor me was. Of was dat alleen maar omdat je toen het gevaar niet inzag?quote:
Je had toen een heel ander gezicht.. Ongevaarlijk, een beetje lief zelfs.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dus nu wel? Ik had de eerste keer niet de indruk dat je bang voor me was. Of was dat alleen maar omdat je toen het gevaar niet inzag?
Ik heb inmiddels mijn wilde haren laten groeien.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je had toen een heel ander gezicht.. Ongevaarlijk, een beetje lief zelfs.Maar nu weet ik beter!
* Alicey laat zich wel beschermen door Mirage!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels mijn wilde haren laten groeien.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey laat zich wel beschermen door Mirage!
Vast wel, als TRU mod.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die heeft wel een goeie invloed ja.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:00 schreef livEliveD het volgende:
De kans is best wel erg aanwezig dat ik meega![]()
quote:
Ow, leuk..... vang het dan op. Dan heb ik weer nieuwe verfvoorraadquote:Op zondag 2 april 2006 22:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik ben gisteren stiekem alvast een kijkje gaan nemen bij het Solse Gat, samen met een vriendinnetje van me uit Zwolle.
Niks spookachtigs gezien, wel eendjes, fietsers en wandelaars.
Zat me wel te bedenken hoe het zou zijn om daar 's nachts te lopen en volgens mij schijt ik zeven kleuren bagger dan.
quote:Op zondag 2 april 2006 22:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow, leuk..... vang het dan op. Dan heb ik weer nieuwe verfvoorraad
Natuurlijk. Met vuilniszakken en m'n gun.quote:Op zondag 2 april 2006 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ga je nog mee om me te beschermen tegen de boze monniken?
En dat is in het donker ook een stuk enger.quote:Op zondag 2 april 2006 22:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..].
Ik vond het pad er naartoe enger dan het Gat zelf.
quote:Op zondag 2 april 2006 22:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dat is in het donker ook een stuk enger.![]()
Daarom heb je ook geen keus... je moet gewoon mee.quote:
woof!quote:Op zondag 2 april 2006 22:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daarom heb je ook geen keus... je moet gewoon mee.![]()
Ik loop nu het risico om voor watje uitgemaakt te worden maar ik denk dat ik het nog ietsje te koud ga vinden om als een rockbitch naakt in het bos te gaan rotzooien.quote:Op zondag 2 april 2006 22:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
woof!dus EW gaat ook mee?
![]()
![]()
en hoe zit het met OS?
(ja ik wil graag meer mannen erbij hebben voor als die vrouwen raar naakt gaan ronddansen in het bos! , in je eentje mensne uitlachen is ook zo saai)
Cool! Als Linkxs dan weer foto's kan maken?quote:
Morgen moeten we even overleggen over de details. Er zijn wat complicaties. Maar meegaan doe ik hoorquote:
Sure.quote:Op zondag 2 april 2006 22:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Cool! Als Linkxs dan weer foto's kan maken?
Fijn!quote:
quote:Geldt ook voor de rare nakende ronddansende vrouwen
Wat let je?quote:mits ik kan, natuurlijk
Jij mag ook wel nakend ronddansen hoorquote:
Een verzonken klooster vol geesten. En die graancirkels zijn er misschien pas als wij er geweest zijn.quote:Op maandag 3 april 2006 08:39 schreef hardcorehooligans het volgende:
wat is er met het Solse gat dan?
zijn daar graancirkels te zien dan.
of loop daar een geest rond.
Alsof Linxsk daar foto's van wil maken...quote:Op maandag 3 april 2006 08:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jij mag ook wel nakend ronddansen hoor
je kan ook topics lezen ofzoquote:Op maandag 3 april 2006 08:39 schreef hardcorehooligans het volgende:
Helemaal niks, zoiets als Loch Ness...quote:Op maandag 3 april 2006 08:39 schreef hardcorehooligans het volgende:
Kan best zijn.quote:Op maandag 3 april 2006 10:29 schreef mg794613 het volgende:
[..]
Helemaal niks, zoiets als Loch Ness...
kansleause bedoening
quote:Op maandag 3 april 2006 10:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kan best zijn.
Maar het is wel een leuk stel mensen bij mekaar. Dus beter kansleaus dan humorleaus dan maar![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 11:39 schreef Mirage het volgende:
De jongste is onder de pannen![]()
en ik vind dat op dit moment eigenlijk nog doooooodeng... ik heb hem tot nu toe ongeveer 24 uur per dag bij mij gehad (ja zelfs 's nachts sliep hij nog naast mij..dat "moest" gewoon op de één of andere manier nog)
De andere twee moeten nog geplaatst worden (een stuk makkelijker en kunnen samen),
Oversight gaat waarschijnlijk dus wel mee Barra
Oewww, dus wij maken de onrust van de vuurdoop meequote:Op maandag 3 april 2006 11:39 schreef Mirage het volgende:
De jongste is onder de pannen![]()
en ik vind dat op dit moment eigenlijk nog doooooodeng... ik heb hem tot nu toe ongeveer 24 uur per dag bij mij gehad (ja zelfs 's nachts sliep hij nog naast mij..dat "moest" gewoon op de één of andere manier nog)
De andere twee moeten nog geplaatst worden (een stuk makkelijker en kunnen samen),
Oversight gaat waarschijnlijk dus wel mee Barra
Ik zal zo eens online komen. En moet nog steeds proberen om m'n vriend mee te krijgenquote:Op zondag 2 april 2006 23:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Morgen moeten we even overleggen over de details. Er zijn wat complicaties. Maar meegaan doe ik hoorKomt wel goed.
quote:Op maandag 3 april 2006 13:12 schreef Natalie het volgende:
De belofte van nachtelijke wandelingen door een spookachtig bos, deden 't 'm:
Steenz gaat ook mee!
Om bij je te hebben wel handig, maar gebruik ze ajb alleen als het echt nodig is.. Want door zaklampen de hele tijd te gebruiken zie je juist veel minder dan je ogen laten wennen aan het donker.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het lijkt me van en naar het Gat wel handig om een zaklamp bij te hebben. Duvel neemt er in ieder geval wel eentje mee.
Juist de weg ernaartoe is apart. Ik zou ook daar zo min mogelijk zaklampen gebruiken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:03 schreef Natalie het volgende:
Nemen we wel of geen zaklampen mee? (voor de heen en terugweg lijken ze me wel handig. Als we daar zitten/staan/lopen kunnen ze natuurlijk gewoon uit)
quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:27 schreef Natalie het volgende:
Zolang ik jullie maar niet kwijt raak daar in 't bos, vind ik 't best
Of voor los liggende takken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Juist de weg ernaartoe is apart. Ik zou ook daar zo min mogelijk zaklampen gebruiken.
Teamwork in de zin van waarschuwingen voor grote plassen en andere obstakels lijkt me leuker.
Daar klamp ik me ook altijd maar aan vast....quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En zelf dan kun je er van op aan dat er in Nederland geen bos zo groot is dat je er niet uit komt.Bovendien....... zou jij je niet aan je mannen vastklampen?
Dan verdwaal je iig nooit alleen.
Ik roep meestal zo nu en dan dat niet iedereen lange benen heeft. Soms grijp ik ook gewoon iemand vast.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:35 schreef gaai het volgende:
[..]
Daar klamp ik me ook altijd maar aan vast....Ik heb het richtingsgevoel van het achterend van een rund
ik verdwaal overal
![]()
dus als 1 van jullie plots iets aan zijn/haar jas voelt trekken.....dikke kans dat ik dat ben in een poging jullie niet kwijt te raken...![]()
En dan met name aan diegenen met lange benen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik roep meestal zo nu en dan dat niet iedereen lange benen heeft. Soms grijp ik ook gewoon iemand vast.
Uiteraard, want die staan ook doorgaans stevig genoeg om mij vast te houden als ik struikel in plaats van mee te vallen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dan met name aan diegenen met lange benen.![]()
Je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En zelf dan kun je er van op aan dat er in Nederland geen bos zo groot is dat je er niet uit komt.
Bovendien....... zou jij je niet aan je mannen vastklampen?Dan verdwaal je iig nooit alleen.
De laatste keer mijn halve onderbeen open gehaald.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:13 schreef Natalie het volgende:
[..]
Da's bij mij ook altijd het grote euvel
Da's mooi !quote:Op woensdag 5 april 2006 12:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe ik ben een standaard man... lange benen EN richtings gevoel
maar ik zal niet te hard doorlopen hoor
ik ga niet zonder je terug hoorquote:Op woensdag 5 april 2006 13:11 schreef gaai het volgende:
[..]
Da's mooi !Ik moet sowieso bij jou in de buurt blijven......wouldn't wanna miss my ride back
![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is het dan niet prettig om je nuttig te voelen?
Barrabackride?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:11 schreef gaai het volgende:
[..]
Da's mooi !Ik moet sowieso bij jou in de buurt blijven......wouldn't wanna miss my ride back
![]()
![]()
Verpest het nou niet.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
vrouwen laten mannen zich nuttig voelen omdat ze dan leuker zijn. Verder om geen andere reden.
okay....quote:
sinds wanneer is een ride back tzelfde als een back ridequote:
Ik had het gegeven aanvankelijk heel, heel diep weggestopt.quote:
Ja... want anders komt er van die naakt door het bos dansende dames helemaal niks. Een beetje kou is best aantrekkelijk maar een stel diepvrieskippen hoeft nou ook weer niet.quote:Op donderdag 6 april 2006 07:48 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik had het gegeven aanvankelijk heel, heel diep weggestopt.
Ik hoop trouwens wel op een beetje lekker weer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |