quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:02 schreef natte-flamoes het volgende:
[afbeelding]
Ik heb de frames op 1 laag gegooid en het object rood omcirkeld.
Je ziet het aan de 3e en 4e cirkel van links, het object vliegt daar voor de wolk. Pas bij het donkere stuk zie je het object niet meer, omdat het object op deze film dezelfde kleur heeft als de donkere wolk. Daardoor lijkt het alsof het object de wolk ingaat echter aan de 3e en 4e cirkel van links zie je dat het object voor de wolk vliegt.
het flash filmpje rechtsonder "plane in missle out", het lijkt alsof daar iets aan komt vliegen om vervolgens in de toren te 'storten' waarna de toren instort.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:52 schreef Resonancer het volgende:
Dit zegt the webfairy erover.
http://webfairy.org/missileout/index.htm
Je moet je voorstellen dat die torens enkele honderden meters van de camera afstaan en het object enkele meters voor de camera langsvliegt. Daardoor lijkt de snelheid van het object zeer hoog, maar dat is het dus niet.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:09 schreef YuckFou het volgende:
[..]thank you!
duidelijk om ff zo te zien, maar is 't nou een vogel? ik kan eigenlijk geen 'geklapwiek' ofzo ontdekken, en daarnaast gaat 't zo fuckin' snel, dat ik het moeilijk kan geloven.
En dan die beelden van webfairy, ook best vet
't gaat mij te snel voor 'n vogel, ik heb andere filmpjes gezien waar ik wel duidelijk vleugels kon zien klapperen maar dit flitst echt zo hard....beetje valk zou er moeite mee hebben
een vogeltjequote:wtf was dat?
Maar dat langswerpige ding in 't filmpje erboven lijkt mij toch echt geen rookpluim...quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:12 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
het flash filmpje rechtsonder "plane in missle out", het lijkt alsof daar iets aan komt vliegen om vervolgens in de toren te 'storten' waarna de toren instort.
Maar als je goed kijkt, het object wat links aan lijkt te komen vliegen is niks anders dan het begin van instorten. De vlekken zijn rookpluimen die ontstaan van links naar rechts wat het effect lijkt te geven alsof er iets van links 'in' komt vliegen.
over welk filmpje heb je het nu?quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:34 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Maar dat langswerpige ding in 't filmpje erboven lijkt mij toch echt geen rookpluim...
Ik ben niet geneigd snel te roepen 'ja zie je wel het is een UFO!' maar 't gaat te snel voor een vogel, echt veels te snel en hij komt vanachter de rechter toren, niet eruit ofzo...
*spannend*![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:39 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
over welk filmpje heb je het nu?
De verschillende schattingen van de potentiële energie van één toren:quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:25 schreef Resonancer het volgende:
[..]
http://911research.com/papers/dustvolume/volumev3_1.html
How much energy was involved in expanding the dust cloud from either tower? To calculate an estimate we need to answer four questions:
1. What was the volume of the dust cloud from a collapse at some time soon after it started, and before it began to diffuse?
2. How did the mixing of the dust cloud with ambient air contribute to its size, and how can this be factored out to obtain the volume occupied by gases and suspended materials originally inside the building?
3. What is the ratio of that volume to the volume of the intact building?
4. How much heat energy was required to produce that ratio of expansion, based on different assumptions about the relative dominance the thermodynamic and vaporization energy sinks?
Since I have better photographs for North Tower dust, I did the calculation for it.
################################################################################
Conclusion
The amount of energy required to expand the North Tower's dust cloud was many times the entire potential energy of the tower's elevated mass due to gravity. The over 10-fold disparity between the most conservative estimate and the gravitational energy is not easily dismissed as reflecting uncertainties in quantitative assessments.
Tja, deze mijnheer doet ' n hoop aannames daar ben ik me van bewust, maar hoe moet hij het anders doen? Ik vind zijn aannames redelijk, maar eerlijk is eerlijk het blijven aannames.
Laat ons aannemen dat de pot. energie 1012 Joules is.quote:FEMA give 4 x 10^11 Joules while the Civil Engineering Magazine (put out by the ASCE) give the PE of one Tower as 3 x 10^12 Joules, or almost 10 times higher than FEMA. At the other extreme, Prof. Frank Moscatelli of Swarthmore College tells us the PE of one Tower was only 3.4 x 10^11 Joules.
dank voor de link. Heb nu even niet de tijd om alles te lezen. ga dat zeker doen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:25 schreef Resonancer het volgende:
[..]
http://911research.com/papers/dustvolume/volumev3_1.html
How much energy was involved in expanding the dust cloud from either tower? To calculate an estimate we need to answer four questions:
1. What was the volume of the dust cloud from a collapse at some time soon after it started, and before it began to diffuse?
2. How did the mixing of the dust cloud with ambient air contribute to its size, and how can this be factored out to obtain the volume occupied by gases and suspended materials originally inside the building?
3. What is the ratio of that volume to the volume of the intact building?
4. How much heat energy was required to produce that ratio of expansion, based on different assumptions about the relative dominance the thermodynamic and vaporization energy sinks?
Since I have better photographs for North Tower dust, I did the calculation for it.
################################################################################
Conclusion
The amount of energy required to expand the North Tower's dust cloud was many times the entire potential energy of the tower's elevated mass due to gravity. The over 10-fold disparity between the most conservative estimate and the gravitational energy is not easily dismissed as reflecting uncertainties in quantitative assessments.
Tja, deze mijnheer doet ' n hoop aannames daar ben ik me van bewust, maar hoe moet hij het anders doen? Ik vind zijn aannames redelijk, maar eerlijk is eerlijk het blijven aannames.
Vergelijken met pyroclastische flow... Het lijkt er misschien op maar:quote:A second energy sink, that has apparently been overlooked, was many times the magnitude of the gravitational energy: the energy needed to expand the dust clouds to several times the volume of each tower within 30 seconds of the onset of their collapses. Note that the contents of the dust clouds had to come from building constituents -- gases and materials inside of or intrinsic to the building -- modulo any mixing with outside air. Given that the Twin Towers' dust clouds behaved like pyroclastic flows, with distinct boundaries and rapidly expanding frontiers (averaging perhaps 35 feet/second on the ground for the first 30 seconds), it is doubtful that mixing with ambient air accounted for a significant fraction of their volume. Therefore the dust clouds' expansion must have been primarily due to an expansion of building constituents. Possible sources of expansion include:
quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:15 schreef YuckFou het volgende:
Mwah, 19 duidelijk geidentificeerde kapers, een 20e die bekend, pancake theorie, frames die m'n vermeende ufo naar 't land der fabelen wijzen want het is een vogel, de 5 duidelijke foto's van het Pentagon met de 757 erop, getuigenissen over het instorten van WTC7, de fabelachtige snelheid waarmee het officieele onderzoek is ingesteld, de openheid van de Bush administration en de president in het bijzonder....
okay ik ben om
er is geen conspiracy aan de gang, de US of A hebben wel het beste met ons voor, de oorlog tegen het terorrisme is hoognodig en het liefste zie ik liever vandaag dan morgen het hele MO veranderen in een glazen parkeerplaats, want als Osama dood is is Al Queda ook ten einde,de NWO is een mythe, PNAC is een verzinsel van de linkse media, Rumsfeld is nooit bij Sadam geweest en George W. is helemaal geen christenfundamentalist,Bohemian Grove een is luxe center parcs,morgen laat ik me lekker chippen en Alex Jones is net zo'n fantast als David Icke
* YuckFou kan weer lekker slapen![]()
*grin*quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:37 schreef venomsnake het volgende:
![]()
![]()
![]()
voel je je niet begrepen?![]()
http://video.google.com/videoplay?docid=2500924140588760933&q=the+order+of+death&pl=true
leuk fimpje, onder andere beelden van 'the grove' sneeky genomen door een gast die daar werkte, ook beelden van 'inside the owl'![]()
En wat doe je dan met al die getuigenverklaringen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:37 schreef atmosphere1 het volgende:
Het is al met al een hele uitdaging om een onderwerp als dit te kunnen bediscussieren op een forum zonder steeds op de persoon te gaan spelen of opmerkingen te plaatsen als "wie dat gelooft is niet goed bij z'n hoofd'
Er zijn wel degelijk gegronde redenen om de betrouwbaar geachte theorién in twijfel te trekken. Ook ene site als deze : http://home.planet.nl/%7E(...)dimensions_est.htm#2
die de officiële versie ondersteunt bevat een aantal merkwaardige beweringen , en verklaard niet waarom de inpact van de motoren niet veel duidelijker te zien is . De motoren wegen elk 6 ton en zijn daarmee vrij kleine zware projectielen die zijn vervaardigd van onder andere titanium legeringen . Titanium is erg hard en heeft een hoog smeltpunt !!! Juist de motoren zouden tot diep in het gebouw moeten doordringen !!
Ook geeft men een vergelijking met een oven met de bewering dat Aluminium daarin smelt , probeer het maar eens in je oventje thuis !!! En dat grote delen van de body gewoon kunnen verdampen door de hitte van onvolledig verbrandende kerosine is ook zeer ongeloofwaardig . Er zijn grote hoeveelheden energie nodig om Aluminium te doen verdampen . Op de plaatsen waar het eerste aluminium van het vlieftuig het pentagon treft zou dat kunnen, maar dat er daarna nog grote delen van de motor en romp verdampen dat druist in tegen de kennis die ik over Pyrotechnische aspecten heb.
Dat gaat zeker 2 kanten op !! zo bedoel ik het ookquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En wat doe je dan met al die getuigenverklaringen?
En het feit dat er wel degelijk brokstukken van een 757 zijn gevonden in het Pentagon?
Al die getuigen zitten zeker in het complot, en die brokstukken zijn er neergelegd?
en dat "wie dat gelooft is niet goed bij zijn hoofd" gaat natuurlijk twee kanten op
klopt , maar dat verklaard het gesmolten staal dat nog weken lang nagloeide in de kelders niet . Zelf vind ik dat een van de merkwaardigste zaken rondom de Twin Towers . De kerosine uit het vliegtuig kan hiervoor namelijk nooit gezorgt hebben . Indien nodig kan ik deze bewering ook onderbouwen .quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarom is dat dan? Het gaat om de energie die er vrijkomt, en bij het instorten van een gebouw van 100+ verdiepingen komt héél veel energie vrij.
Waar atmosphere eerder op doelt (denk ik) is dat juist die motoren zouden moeten teruggevonden zijn, want die waren ongeveer het hardste van gans het vliegtuig. Kijk naar die punch holes ... zou logisch zijn moesten die veroorzaakt zijn door de motoren, maar blijkbaar is het dat niet.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:40 schreef Wombcat het volgende:
En wat doe je dan met al die getuigenverklaringen?
En het feit dat er wel degelijk brokstukken van een 757 zijn gevonden in het Pentagon?
Al die getuigen zitten zeker in het complot, en die brokstukken zijn er neergelegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |