abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36639484

Ik heb de frames op 1 laag gegooid en het object rood omcirkeld.
Je ziet het aan de 3e en 4e cirkel van links, het object vliegt daar voor de wolk. Pas bij het donkere stuk zie je het object niet meer, omdat het object op deze film dezelfde kleur heeft als de donkere wolk. Daardoor lijkt het alsof het object de wolk ingaat echter aan de 3e en 4e cirkel van links zie je dat het object voor de wolk vliegt.
geen
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:09:29 #277
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_36639698
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:02 schreef natte-flamoes het volgende:
[afbeelding]

Ik heb de frames op 1 laag gegooid en het object rood omcirkeld.
Je ziet het aan de 3e en 4e cirkel van links, het object vliegt daar voor de wolk. Pas bij het donkere stuk zie je het object niet meer, omdat het object op deze film dezelfde kleur heeft als de donkere wolk. Daardoor lijkt het alsof het object de wolk ingaat echter aan de 3e en 4e cirkel van links zie je dat het object voor de wolk vliegt.
thank you!

duidelijk om ff zo te zien, maar is 't nou een vogel? ik kan eigenlijk geen 'geklapwiek' ofzo ontdekken, en daarnaast gaat 't zo fuckin' snel, dat ik het moeilijk kan geloven.
En dan die beelden van webfairy, ook best vet
't gaat mij te snel voor 'n vogel, ik heb andere filmpjes gezien waar ik wel duidelijk vleugels kon zien klapperen maar dit flitst echt zo hard....beetje valk zou er moeite mee hebben
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_36639790
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:52 schreef Resonancer het volgende:
Dit zegt the webfairy erover.
http://webfairy.org/missileout/index.htm
het flash filmpje rechtsonder "plane in missle out", het lijkt alsof daar iets aan komt vliegen om vervolgens in de toren te 'storten' waarna de toren instort.
Maar als je goed kijkt, het object wat links aan lijkt te komen vliegen is niks anders dan het begin van instorten. De vlekken zijn rookpluimen die ontstaan van links naar rechts wat het effect lijkt te geven alsof er iets van links 'in' komt vliegen.
geen
pi_36639848
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:09 schreef YuckFou het volgende:

[..]

thank you!

duidelijk om ff zo te zien, maar is 't nou een vogel? ik kan eigenlijk geen 'geklapwiek' ofzo ontdekken, en daarnaast gaat 't zo fuckin' snel, dat ik het moeilijk kan geloven.
En dan die beelden van webfairy, ook best vet
't gaat mij te snel voor 'n vogel, ik heb andere filmpjes gezien waar ik wel duidelijk vleugels kon zien klapperen maar dit flitst echt zo hard....beetje valk zou er moeite mee hebben
Je moet je voorstellen dat die torens enkele honderden meters van de camera afstaan en het object enkele meters voor de camera langsvliegt. Daardoor lijkt de snelheid van het object zeer hoog, maar dat is het dus niet.
Wanneer jij naar de overkant van je straat kijkt en er vliegt een vogel op afstand van een meter voor je langs dan lijkt de snelheid van die vogel tov de overkant van de straat loei snel, maar het effect komt vanwege de afstand van de vogel tot jezelf.
geen
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:32:04 #280
121310 venomsnake
El Saltador
pi_36640316
quote:
wtf was dat?
een vogeltje
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:34:09 #281
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_36640374
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:12 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

het flash filmpje rechtsonder "plane in missle out", het lijkt alsof daar iets aan komt vliegen om vervolgens in de toren te 'storten' waarna de toren instort.
Maar als je goed kijkt, het object wat links aan lijkt te komen vliegen is niks anders dan het begin van instorten. De vlekken zijn rookpluimen die ontstaan van links naar rechts wat het effect lijkt te geven alsof er iets van links 'in' komt vliegen.
Maar dat langswerpige ding in 't filmpje erboven lijkt mij toch echt geen rookpluim...
Ik ben niet geneigd snel te roepen 'ja zie je wel het is een UFO!' maar 't gaat te snel voor een vogel, echt veels te snel en hij komt vanachter de rechter toren, niet eruit ofzo...
*spannend*
pi_36640528
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:34 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Maar dat langswerpige ding in 't filmpje erboven lijkt mij toch echt geen rookpluim...
Ik ben niet geneigd snel te roepen 'ja zie je wel het is een UFO!' maar 't gaat te snel voor een vogel, echt veels te snel en hij komt vanachter de rechter toren, niet eruit ofzo...
*spannend*
over welk filmpje heb je het nu?
geen
  dinsdag 4 april 2006 @ 14:44:13 #283
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_36640689
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:39 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

over welk filmpje heb je het nu?
beetje dom van me...
't originele filmpje waar deze flashfilmpjes uit gemaakt zijn, eigenlijk diegene die ik dus niet kan vinden
Daarin zie je dat ding voor rookpluimen uit schieten, 't is alweer uit beeld als die pluimen goed en wel ontwikkeld zijn...
pi_36641049
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:25 schreef Resonancer het volgende:

[..]

http://911research.com/papers/dustvolume/volumev3_1.html

How much energy was involved in expanding the dust cloud from either tower? To calculate an estimate we need to answer four questions:

1. What was the volume of the dust cloud from a collapse at some time soon after it started, and before it began to diffuse?
2. How did the mixing of the dust cloud with ambient air contribute to its size, and how can this be factored out to obtain the volume occupied by gases and suspended materials originally inside the building?
3. What is the ratio of that volume to the volume of the intact building?
4. How much heat energy was required to produce that ratio of expansion, based on different assumptions about the relative dominance the thermodynamic and vaporization energy sinks?

Since I have better photographs for North Tower dust, I did the calculation for it.

################################################################################

Conclusion

The amount of energy required to expand the North Tower's dust cloud was many times the entire potential energy of the tower's elevated mass due to gravity. The over 10-fold disparity between the most conservative estimate and the gravitational energy is not easily dismissed as reflecting uncertainties in quantitative assessments.

Tja, deze mijnheer doet ' n hoop aannames daar ben ik me van bewust, maar hoe moet hij het anders doen? Ik vind zijn aannames redelijk, maar eerlijk is eerlijk het blijven aannames.
De verschillende schattingen van de potentiële energie van één toren:
quote:
FEMA give 4 x 10^11 Joules while the Civil Engineering Magazine (put out by the ASCE) give the PE of one Tower as 3 x 10^12 Joules, or almost 10 times higher than FEMA. At the other extreme, Prof. Frank Moscatelli of Swarthmore College tells us the PE of one Tower was only 3.4 x 10^11 Joules.
Laat ons aannemen dat de pot. energie 1012 Joules is.
De energie vd wolk zou 10 keer groter zijn, dus 1013 J
1 kg TNT produceert 4.6 * 106 J
Als deze energie van explosieven kwam, dan zou het equivalent van 2000 Ton TNT moeten afgegaan zijn? Aanzienlijk meer dan de 14 ton TNT die volgens andere bronnen nodig zou zijn om het gebouw neer te halen.
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:05:37 #285
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36641299
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:25 schreef Resonancer het volgende:

[..]

http://911research.com/papers/dustvolume/volumev3_1.html

How much energy was involved in expanding the dust cloud from either tower? To calculate an estimate we need to answer four questions:

1. What was the volume of the dust cloud from a collapse at some time soon after it started, and before it began to diffuse?
2. How did the mixing of the dust cloud with ambient air contribute to its size, and how can this be factored out to obtain the volume occupied by gases and suspended materials originally inside the building?
3. What is the ratio of that volume to the volume of the intact building?
4. How much heat energy was required to produce that ratio of expansion, based on different assumptions about the relative dominance the thermodynamic and vaporization energy sinks?

Since I have better photographs for North Tower dust, I did the calculation for it.

################################################################################

Conclusion

The amount of energy required to expand the North Tower's dust cloud was many times the entire potential energy of the tower's elevated mass due to gravity. The over 10-fold disparity between the most conservative estimate and the gravitational energy is not easily dismissed as reflecting uncertainties in quantitative assessments.

Tja, deze mijnheer doet ' n hoop aannames daar ben ik me van bewust, maar hoe moet hij het anders doen? Ik vind zijn aannames redelijk, maar eerlijk is eerlijk het blijven aannames.
dank voor de link. Heb nu even niet de tijd om alles te lezen. ga dat zeker doen.
Zijn conclusie heb ik gelezen en hij zegt dat de optredende energie groter was dan die eroorzaakt zou zijn door de zwaartekracht.
Jammer dat hij er verder geen uitspraken over doet waarom dat dan zo is. Er moet dan namelijk arbeid zijn uitgevoerd. Dat houd in of er is an getrokken of iets heeft aan de bovekant geduwd op het gebouw. Overigens kan je uit zijn conclusie niet halen dat het een controlled demolition is. Wel dat volgens hem de energie waardes niet kloppen. maar een controlled demolition bootst een instorting na onderhevig van de zwaaarte kracht. En juist daar klopt iets niet zegt hij. je zou zijn conclusie eerder kunnen uitleggen dat en het offiiel verhal niet klopt en de controlled demolition theorien niet kloppen. Ik heb nog niet alles gelezen dus het kan zijn dat hij er wel wat voer zegt.

Er worden vaak aannames gedaan om dingen te berekenen. Ook over het bouwen van jouw huis en die van de Twin Towers. over bijna alles. Het blijven inderdaad aananmes dus je moet er mee uitkijken, maar veelal is er wel een onderbouwing waarom een aanname is gedaan. In de techniek opleidingen op hbo niveau is dat ook heel belangrijk. kan jij je aannames niet goed onderbouwen dan zal het nooit in de praktijk uitgevoerd gaan worden.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_36641469
Bij deze passage uit z'n verslag heb ik ook m'n bedenkingen:
quote:
A second energy sink, that has apparently been overlooked, was many times the magnitude of the gravitational energy: the energy needed to expand the dust clouds to several times the volume of each tower within 30 seconds of the onset of their collapses. Note that the contents of the dust clouds had to come from building constituents -- gases and materials inside of or intrinsic to the building -- modulo any mixing with outside air. Given that the Twin Towers' dust clouds behaved like pyroclastic flows, with distinct boundaries and rapidly expanding frontiers (averaging perhaps 35 feet/second on the ground for the first 30 seconds), it is doubtful that mixing with ambient air accounted for a significant fraction of their volume. Therefore the dust clouds' expansion must have been primarily due to an expansion of building constituents. Possible sources of expansion include:
Vergelijken met pyroclastische flow... Het lijkt er misschien op maar:
1) de snelheid van 40 tot 50km/u is aanzienlijkminder dan de typische snelheid v.e. pyrocl flow.
2) ik heb niemand zien verbranden door de rookwolk, dus de temperatuur zal wel iets lager geweest zijn dan 400° C ...
Als de wolk buiten het uitzicht weinig of niets gemeen had met een pyroclastische flow, waarom dan conclusies trekken gebaseerd op die gelijkenis...
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:15:26 #287
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_36641624
Mwah, 19 duidelijk geidentificeerde kapers, een 20e die bekend, pancake theorie, frames die m'n vermeende ufo naar 't land der fabelen wijzen want het is een vogel, de 5 duidelijke foto's van het Pentagon met de 757 erop, getuigenissen over het instorten van WTC7, de fabelachtige snelheid waarmee het officieele onderzoek is ingesteld, de openheid van de Bush administration en de president in het bijzonder....
okay ik ben om
er is geen conspiracy aan de gang, de US of A hebben wel het beste met ons voor, de oorlog tegen het terorrisme is hoognodig en het liefste zie ik liever vandaag dan morgen het hele MO veranderen in een glazen parkeerplaats, want als Osama dood is is Al Queda ook ten einde,de NWO is een mythe, PNAC is een verzinsel van de linkse media, Rumsfeld is nooit bij Sadam geweest en George W. is helemaal geen christenfundamentalist,Bohemian Grove een is luxe center parcs,morgen laat ik me lekker chippen en Alex Jones is net zo'n fantast als David Icke
* YuckFou kan weer lekker slapen
pi_36641750
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:15 schreef YuckFou het volgende:
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:03:45 #289
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36643228
slapeee
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:13:09 #290
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_36643572
Het lijkt me een vogel, op het filmpje zie ik wel een beweging van de vleugels. Ik snap alleen niet waarom de schaduw van de vogel zo groot lijkt op het gebouw. En kan een vogel zo snel vliegen?

Ik weet zeker dat er meer is dan we denken, en ik het lijkt me sterk dat de Amerikaanse regering in deze helemaal transparant is.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:37:35 #291
121310 venomsnake
El Saltador
pi_36644407
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 15:15 schreef YuckFou het volgende:
Mwah, 19 duidelijk geidentificeerde kapers, een 20e die bekend, pancake theorie, frames die m'n vermeende ufo naar 't land der fabelen wijzen want het is een vogel, de 5 duidelijke foto's van het Pentagon met de 757 erop, getuigenissen over het instorten van WTC7, de fabelachtige snelheid waarmee het officieele onderzoek is ingesteld, de openheid van de Bush administration en de president in het bijzonder....
okay ik ben om
er is geen conspiracy aan de gang, de US of A hebben wel het beste met ons voor, de oorlog tegen het terorrisme is hoognodig en het liefste zie ik liever vandaag dan morgen het hele MO veranderen in een glazen parkeerplaats, want als Osama dood is is Al Queda ook ten einde,de NWO is een mythe, PNAC is een verzinsel van de linkse media, Rumsfeld is nooit bij Sadam geweest en George W. is helemaal geen christenfundamentalist,Bohemian Grove een is luxe center parcs,morgen laat ik me lekker chippen en Alex Jones is net zo'n fantast als David Icke

voel je je niet begrepen?

http://video.google.com/videoplay?docid=2500924140588760933&q=the+order+of+death&pl=true

leuk fimpje, onder andere beelden van 'the grove' sneeky genomen door een gast die daar werkte, ook beelden van 'inside the owl'

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:59:11 #292
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_36645139
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:37 schreef venomsnake het volgende:

voel je je niet begrepen?

http://video.google.com/videoplay?docid=2500924140588760933&q=the+order+of+death&pl=true

leuk fimpje, onder andere beelden van 'the grove' sneeky genomen door een gast die daar werkte, ook beelden van 'inside the owl'
*grin*
niet begrepen is niet het goede woord, ten eerste loopt dit topic in NWS en niet in TRU, daardoor is het een feiten topic en niet een waar we ronduit speculatief bezig kunnen zijn, dat maakt het wat droger om te lezen hier en daar en soms dodelijk saai, toch probeer ik hier doorheen te lezen om maar kennis,kennis,kennis op te doen om er uiteindelijk m'n eigen mening uit te destilleren.
Wat alleen zo fuckin' lastig is, is om duidelijk neer te zetten wat ik de laatste 3/4 jaar allemaal over dat gedoe heb gelezen, ik heb talloze bookmarks, een map NWO die 12Gb groot is, en de enigste die dat verhaal kan begrijpen ben ik omdat ik het zelf gezien&gelezen heb.
Het is niet alleen 'de Bush administration' het is niet alleen 'de illuminatie' of 'de NWO' het is een dicht verweven netwerk wat, mocht het waar zijn, al een paar honderd jaar bezig is z'n machtsbasis te verstevigen, uit te bouwen en via ol' boys netwerken onderhand eng dicht in de buurt van 'absolute power' aan het uitkomen zijn.
Dit verontrust me nog steeds in grote mate en alhoewel ik er geen hol aan kan doen vind ik wel dat ik mezelf erover moet blijven informeren, en ik hoop nog steeds dat ik over 5-10 jaar zeg 'gelukkig het was allemaal bullshit' dan dat ik in een Orwelliaanse samenleving leef, maar ik ben toch bang voor het laatste
En 't filmpje kende ik al, maar 't is maar een vakantie kolonie voor rijck ende welgestelde menschen, niks engs of vreemds aan ook al doen ze vreemde toneelstukjes...
pi_36646466
Het is al met al een hele uitdaging om een onderwerp als dit te kunnen bediscussieren op een forum zonder steeds op de persoon te gaan spelen of opmerkingen te plaatsen als "wie dat gelooft is niet goed bij z'n hoofd'

Er zijn wel degelijk gegronde redenen om de betrouwbaar geachte theorién in twijfel te trekken. Ook een site als deze : http://home.planet.nl/%7E(...)dimensions_est.htm#2
die de officiële versie ondersteunt bevat een aantal merkwaardige beweringen , en verklaard niet waarom de inpact van de motoren niet veel duidelijker te zien is . De motoren wegen elk 6 ton en zijn daarmee vrij kleine zware projectielen die zijn vervaardigd van onder andere titanium legeringen . Titanium is erg hard en heeft een hoog smeltpunt !!! Juist de motoren zouden tot diep in het gebouw moeten doordringen !!

Ook geeft men een vergelijking met een oven met de bewering dat Aluminium daarin smelt , probeer het maar eens in je oventje thuis !!! En dat grote delen van de body gewoon kunnen verdampen door de hitte van onvolledig verbrandende kerosine is ook zeer ongeloofwaardig . Er zijn grote hoeveelheden energie nodig om Aluminium te doen verdampen . Op de plaatsen waar het eerste aluminium van het vlieftuig het pentagon treft zou dat kunnen, maar dat er daarna nog grote delen van de motor en romp verdampen dat druist in tegen de kennis die ik heb over de Pyrotechnische aspecten van aluminium.

[ Bericht 1% gewijzigd door atmosphere1 op 04-04-2006 18:20:11 ]
pi_36646561
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 17:37 schreef atmosphere1 het volgende:
Het is al met al een hele uitdaging om een onderwerp als dit te kunnen bediscussieren op een forum zonder steeds op de persoon te gaan spelen of opmerkingen te plaatsen als "wie dat gelooft is niet goed bij z'n hoofd'

Er zijn wel degelijk gegronde redenen om de betrouwbaar geachte theorién in twijfel te trekken. Ook ene site als deze : http://home.planet.nl/%7E(...)dimensions_est.htm#2
die de officiële versie ondersteunt bevat een aantal merkwaardige beweringen , en verklaard niet waarom de inpact van de motoren niet veel duidelijker te zien is . De motoren wegen elk 6 ton en zijn daarmee vrij kleine zware projectielen die zijn vervaardigd van onder andere titanium legeringen . Titanium is erg hard en heeft een hoog smeltpunt !!! Juist de motoren zouden tot diep in het gebouw moeten doordringen !!

Ook geeft men een vergelijking met een oven met de bewering dat Aluminium daarin smelt , probeer het maar eens in je oventje thuis !!! En dat grote delen van de body gewoon kunnen verdampen door de hitte van onvolledig verbrandende kerosine is ook zeer ongeloofwaardig . Er zijn grote hoeveelheden energie nodig om Aluminium te doen verdampen . Op de plaatsen waar het eerste aluminium van het vlieftuig het pentagon treft zou dat kunnen, maar dat er daarna nog grote delen van de motor en romp verdampen dat druist in tegen de kennis die ik over Pyrotechnische aspecten heb.
En wat doe je dan met al die getuigenverklaringen?
En het feit dat er wel degelijk brokstukken van een 757 zijn gevonden in het Pentagon?

Al die getuigen zitten zeker in het complot, en die brokstukken zijn er neergelegd?
en dat "wie dat gelooft is niet goed bij zijn hoofd" gaat natuurlijk twee kanten op
pi_36646973
Met name in Nederland zijn we erg transatlantisch gezint en hebben vaak veel vertrouwen in de Amerikanen . De huidige Bush regering is er echter eentje die het nodige op z'n geweten heeft met een dubbele agenda .
Lees het meest recente rapport over de VS van Amnesty international eens !!!! , het is zeer zorgwekkend ,mensenrechten worden structureel geschonden , ook in de VS zelf

Bekijk eens het volgende interview uitbuitenhof waarin Paul witteman een hoogleraar/politicoloog interviewd over de VS . De hoogleraar zet haarscherp uiteen wat er nu precies in de VS aan de hand is. Hij heeft zeker geen reputatie als zijnde anti-amerikaans ,des te opmerkelijker is zijn verhaal .

http://www.vpro.nl/progra(...)3375/items/24311294/

Bij het aantreden van bush als nieuwe president(dus voor 11 september ) werd er meteen al vergaderd over de plannen om Irak binnen te vallen en het vinden van geschikte redenen daarvoor .

Deze zaken hebben allemaal niets te maken met conspiracy theory's , maar ze geven wel aan dat er redenen zijn de huidige VS regering extra te wantrouwen .
Zo kan ik nog meer links geven naar main stream media waar men de wandaden van de VS regering aan de kaak steld.

Dat wat Bush ons allemaal verteld is zuivere retoriek .

[ Bericht 12% gewijzigd door atmosphere1 op 04-04-2006 18:17:32 ]
pi_36647080
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 17:40 schreef Wombcat het volgende:

[..]

En het feit dat er wel degelijk brokstukken van een 757 zijn gevonden in het Pentagon?

Al die getuigen zitten zeker in het complot, en die brokstukken zijn er neergelegd?
en dat "wie dat gelooft is niet goed bij zijn hoofd" gaat natuurlijk twee kanten op
Dat gaat zeker 2 kanten op !! zo bedoel ik het ook

Ik heb het nergens over dat ik in de conspiracys geloof , maar wil alleen zeggen: ook het officiële verhaal rammelt aan alle kanten , vooral wanneer het om bepaalde wetenschappelijke aspecten gaat .
De verschillende getuigenverklaringen over de Pentagon crash zijn trouwens nogal tegenstrijdig

[ Bericht 6% gewijzigd door atmosphere1 op 04-04-2006 18:29:32 ]
  dinsdag 4 april 2006 @ 18:20:57 #297
121310 venomsnake
El Saltador
pi_36647590
als de FBI nu gewoon die tapes vrij geeft waarop te zien is dat er een vliegtuig het Pentagon in ramt ben je van de hele discussie wel/geen vliegtuig af.
maar nee, geven ze een video met wat frames waarop een explosie te zien is uit. dat is vragen om niet geloofd te worden.

Ze hebben die tapes wel, geven ze zelf toe, maar ze gebruiken een drog reden om ze niet vrij te geven.

pi_36647724
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:38 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Waarom is dat dan? Het gaat om de energie die er vrijkomt, en bij het instorten van een gebouw van 100+ verdiepingen komt héél veel energie vrij.
klopt , maar dat verklaard het gesmolten staal dat nog weken lang nagloeide in de kelders niet . Zelf vind ik dat een van de merkwaardigste zaken rondom de Twin Towers . De kerosine uit het vliegtuig kan hiervoor namelijk nooit gezorgt hebben . Indien nodig kan ik deze bewering ook onderbouwen .
pi_36647730
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 17:40 schreef Wombcat het volgende:

Waar atmosphere eerder op doelt (denk ik) is dat juist die motoren zouden moeten teruggevonden zijn, want die waren ongeveer het hardste van gans het vliegtuig. Kijk naar die punch holes ... zou logisch zijn moesten die veroorzaakt zijn door de motoren, maar blijkbaar is het dat niet.

Getuigen hecht ik persoonlijk niet zoveel belang aan ... zoiets is manipuleerbaar als het moet.
Zeker in geval van het Pentagon zouden getuigen geen twijfel mogen hebben ... als je bedenkt hoe laag dat vliegtuig over vloog dat het zelfs lichtpalen omvloog.
Zoals die ene getuige die zei dat hij bijna geraakt was door de vleugel
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_36647803
Call an admin, we need a new topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')