Nee. Die horizon loopt toch rond, zoals de aarde rond is? Hij wordt misschien onderbroken door bomen, gebouwen en andere obstakels, maar de horizon is er maar één.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:09 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dan zou je toch nooit het meervoud moeten gebruiken?
Er zijn toch verschillende horizonten op de wereld, zeker?![]()
Oh. Meld dat even aan Van Dale, kunnen ze dat meervoud meteen schrappen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Die horizon loopt toch tond, zoals de aarde rond is? Hij wordt misschien onderbroken door bomen, gebouwen en andere obstakels, maar de horizon is er maar één.
In fictionele omgevingen zouden meerdere horizonten kunnen, al kan ik me niet inbeelden hoe die er dan uit moeten zien.
Paltos is snellerquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:12 schreef Bupatih het volgende:
Edit je 'tond' even of moet ik je gaan quoten?
edit:
Snelle rakker.
quote:
Ssstt..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]Die verbetering heeft hij er ook pas later bijgezet.
Het woord kan wel een meervoud hebben. In het zinsverband "jij verbreedt je horizon, en jij verbreedt je horizon ook. Jullie verbreden jullie horizonten'' is het dus wél weer mogelijk.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:12 schreef Paltos het volgende:
[..]
Oh. Meld dat even aan Van Dale, kunnen ze dat meervoud meteen schrappen.![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:14 schreef alwaysthebest het volgende:
http://www.onzetaal.nl/advies/cqcq.htm
quote:pas als het ene niet mogelijk is, gebeurt het andere
Ik kies ervoor dat er ontelbare horizonten zijn. Als uitzicht dus.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het woord kan wel een meervoud hebben. In het zinsverband "jij verbreedt je horizon, en jij verbreedt je horizon ook. Jullie verbreden jullie horizonten'' is het dus wél weer mogelijk.
Maar de horizon die je ziet als je over de zee kijkt, is er maar één.
Veel mensen gebruiken c.q. fout, daarom even de link. Zodat de wijsheid, die jij natuurlijk al bezit, ook aan andere mensen doorgegeven kan worden.quote:
Dan is het goed, mijn liefste.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:16 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Veel mensen gebruiken c.q. fout, daarom even de link. Zodat de wijsheid, die jij natuurlijk al bezit, ook aan andere mensen doorgegeven kan worden.
Zeg eens eerlijk: hoe lang heb je over deze zin gedaan?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop wel dat iedereen begrijpt dat "tond" een rasechte typefout was en geen onkunde qua taal. Dat uit zich vaker in grammaticale en spellingsgevallen.
Nee hoor, we dachten dat je niet helemaal wist hoe je 'rond' moest spellen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop wel dat iedereen begrijpt dat "tond" een rasechte typefout was en geen onkunde qua taal. Dat uit zich vaker in grammaticale en spellingsgevallen.
Niet eens zo lang, al heb ik wel extra gelet op eventuele fouten, die er niet in zitten, volgens mijquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk: hoe lang heb je over deze zin gedaan?![]()
*checkt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:20 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Check mijn vet stoere Acer-laptop. Overgekocht van Dizer.
Big pimpin'quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:20 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Heb je deze grap ookal niet in de US-SC gemaakt?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:20 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Iedereen weet dat Bupatih zijn grappen niet zomaar op één plaats maakt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je deze grap ookal niet in de US-SC gemaakt?
Dat klopt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je deze grap ookal niet in de US-SC gemaakt?
Mooi gezegd, kompaan.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:23 schreef Paltos het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Bupatih zijn grappen niet zomaar op één plaats maakt.![]()
"Zulke hilarische mopjes mogen toch aan niemand voorbij gaan?"
Grappen zijn er om rond te spreaden, en te recycleren op elk moment dat die kans zich voordoet. Volgens Bupatih, that is.![]()
Ik heb oog voor goede grapjes.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik noteer het, als ik ergens een goede grap maak, dan zal ik deze ook even rondstrooien.
Ooit maakte ik een bepaalde grap in US-SC, die ook echt gevat was. Geen reactie, behalve van ons aller Bupa.
Ik was net aandachtig aan het neerpennen en vertalen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:34 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga deze post gewoon nóg een keer editen.
Ja, maar heb je de link nog?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:40 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik was net aandachtig aan het neerpennen en vertalen.![]()
Welkom in de Matrix.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb ik iets gemist, of denk ik dat maar?
Of laten jullei mij dat denken
Doe mij de rode pil.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |