abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:56:18 #226
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_36867511
Dag lieve baby's! Dahaaaaag!
Juultje en ik verhuizen een topicje verder, naar de dreumesjes.
Nu dan toch echt. Mijn lieve baby wordt groot. En is te stoer voor woorden!!!
Hij heeft de hele dag lekker in de zandbak gespeeld en geschommeld, hij vond het te gek!!! En nu is papa hem heeeeelemaal dol aan het maken voor ik hem naar bed ga brengen.
Nou dag!
Ik kom af en toe heus nog wel lezen en posten hoor, maar voor verhaaltjes over mijn kleine cowboy moet je even een andere bladzijde openslaan voortaan.
Dag lieverds. Zoentje van Juul! Kusje van Renz
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:29:56 #227
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36868615
m@x hier gebeurt het idem.. Ik denk dat als je zelf er teveel gespannen van woirdt het kindje dat ook merkt en dan kom je in zo'n vicieuze corkel terecht

dag rens en juultje
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_36874238
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:24 schreef Anitra het volgende:

[..]

Ingrid het buikje moet wennen aan het nieuwe eten. Daarom moet je het 3 dagen proberen. Als ze er aan gewen is kan je over op een ander soort fruit/groente. Is na 3 dagen de reactie nog niet goed dan ga je nog 2 dagen proberen en als de reactie dan nog zo is dan is het stoppen met hetgene wat je probeert. Je kan dan wel een andere soort proberen op dezelfde manier, want het kan zijn dat ze precies niet tegen dat gene kan waar je mee begonnen ben en dat ze wel tegen andere soorten kan.
Daar zaten we zelf ook aan te denken. Vandaar de twijfels. Is wel zielig zo'n klein hummeltje met krampjes! Ik bel voor de zekerheid de ka morgen nog op.
  woensdag 12 april 2006 @ 00:16:30 #229
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_36875019
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 11:46 schreef Wennie het volgende:

en hij heeft vreselijk rode droge plekken op zijn wangetjes en kin zitten en soms gaan die een beetje open. Heb al Zwitsal, vaseline en Purelan van Weleda geprobeerd. Het wordt dat wel minder droog, maar over gaan doet het totaal niet. Gelukkig heeft Robin er zelf geen last van. Even aankijken en dan toch maar naar de dokter.
ik wals even verder over alle berichten heen , maar als ik het zo lees Wennie, doet het me denken aan Freek in zijn baby tijd, die kon niet tegen wolvet (=lanoline). Overleg even met je apotheek of je iets vettends kunt krijgen zonder wolvet, misschien knapt het daar van op?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 12 april 2006 @ 08:07:06 #230
45621 Suzanna
Mama van...
pi_36877891
Dag Julius! Ik zag je berichtje al bij de dreumesen. Wat leuk dat 'ie zo door het dolle heen was...grappig he, hoe ze dat aanvoelen dat ze in het middelpunt van de belangstelling staan! (en ook als ze dat niet staan ...)

Ingrid, kan me voorstellen dat je nu weer gaat twijfelen. Blijkbaar doet het toch wel veel met de darmen (ik vind persoonlijk ook dat ze nog te jong is om fruit te geven) ... maar nu je er (op advies van de kinderarts natuurlijk) eenmaal mee begonnen bent...
Ik denk dat ik persoonlijk ook de ka op zou bellen.

Wennie: producten van Zwitsal kun je beter niet gebruiken voor een droog huidje, zeker niet als hij een gevoelig huidje heeft. Veel kinderen kunnen daar niet tegen!
Vaseline en dan twee tot meer keer per dag smeren zou wel moeten helpen (als het geen eczeem is). Voor Emma heb ik nu vaseline-cetomacrogolcrème en die is best wel goed vind ik. Kun je bij de apotheek kopen.
pi_36878526
please please please vertel me dat dit een fase is!! Amber is verschrikkelijk aan het spoken ;s nachts

Gisteravond was ze heel moe, dus om 22.00 uur erin. 23.15 uur huilen, speen erin en het was stil. 2.15 uur huilen, maar niets hielp. Fles gegeven 4.15 uur er weer in en om 7.00 uur weer wakker. Bij me in bed genomen, lag ze te brabbelen en uiteindelijk rond 7.45 uur in slaap gevallen tot 8.30 uur.

Ze maakt van die vage geluiden alsof ze half stikt. Beetje gorchelen en ze hoest steeds...

En ik ben moe... en heb koppijn...

sorry voor mijn klaagzang, moest er ff uit
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_36879226
doei julius

Heb net het ziekenhuis gebeld.
Alles is vanacht goed gegaan, hij heeft nu 160 cc op dus dat is ook goed.
Gisteren had ie een beetje pijn en flinke honger maar het was fijn om hem even te zien.
Ik ben niet gebleven omdat hij daar toch nog te jong voor is, en de ingreep is niet ernstig dus ik heb er maar voor gezorgd dat ik lekker lang en goed geslapen heb, zodat ik de komende dagen lekker veel energie voor hem heb.
Ik hoop dat hij weinig pijn heeft
na 11 uur konden ze meer zeggen, dus als ik met de lunch naar huis ga dan bel ik nog even hoe laat Randall naar huis komt.

Maar de zuster zei nog: wat een lief kindje zeg! zo zoet! hij lacht de hele tijd.
Het is ook een superbaby en ik dank God op mn blote kniieen dat hij zo braaf is. Ik weet (en lees) dat het ook anders kan.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_36879268
Dat klinkt goed Ladylike!
pi_36879291
Fijn Ladylike!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † woensdag 12 april 2006 @ 12:06:24 #235
81992 Githa
pi_36882709
Ladylike wat fijn!...weer een zorg minder
  woensdag 12 april 2006 @ 13:03:29 #236
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_36884238
Goed zo Randall.. !

Was het niet dat Kady van EW en Digger ook alleen maar kan slapen door geluiden heen?!
Die werd ook onrustig als er geen geluid aan stond ofsow!

Renzell ! en Julius !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  woensdag 12 april 2006 @ 13:15:04 #237
24188 Belana
kloon van belana
pi_36884557
Ik lees hier nooit alles, maar was ff nieuwsgierig of er al eens wat van Girly en Joey gehoord is?
stormy waters...
sailin'
  woensdag 12 april 2006 @ 13:37:54 #238
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_36885254
quote:
Op woensdag 12 april 2006 09:05 schreef Vicky het volgende:

Ze maakt van die vage geluiden alsof ze half stikt. Beetje gorchelen en ze hoest steeds...
Ten eerste het is echt een FASE

Ten tweede het hoofdeinde wat omhogen zodat ze niet helemaal plat ligt.

Ten derde een doorgesneden ui naast het bed zodat het wat loopt zeg maar.

Ladylike lekker dat het goed is gegaan
  woensdag 12 april 2006 @ 13:40:38 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36885347
quote:
Op woensdag 12 april 2006 13:37 schreef Rottdog het volgende:
Bedoel je dan niet gewoon 'verkoudheid'?
As in, vervelend maar verder niks bijzonders?
pi_36886497
quote:
Op woensdag 12 april 2006 13:37 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Ten tweede het hoofdeinde wat omhogen zodat ze niet helemaal plat ligt.

Ten derde een doorgesneden ui naast het bed zodat het wat loopt zeg maar.
hoofdeind van het bedje staat al omhoog en ui gaat er vanavond onder
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_36886514
dubbel...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 12 april 2006 @ 14:17:20 #242
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_36886576
Hou er wel rekening mee dat ze dan morgen ruikt als een frikandel speciaal
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 april 2006 @ 14:18:05 #243
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36886601
quote:
Op woensdag 12 april 2006 09:05 schreef Vicky het volgende:
please please please vertel me dat dit een fase is!! Amber is verschrikkelijk aan het spoken ;s nachts

Gisteravond was ze heel moe, dus om 22.00 uur erin. 23.15 uur huilen, speen erin en het was stil. 2.15 uur huilen, maar niets hielp. Fles gegeven 4.15 uur er weer in en om 7.00 uur weer wakker. Bij me in bed genomen, lag ze te brabbelen en uiteindelijk rond 7.45 uur in slaap gevallen tot 8.30 uur.

En ik ben moe... en heb koppijn...

sorry voor mijn klaagzang, moest er ff uit
Kindjes die moe zijn slapen slechter. Probeer haar, zeker nu ze niet lekker is, in bed te leggen bij het eerste teken van slaap (gapen, oogjes wrijven). Als ze té moe is, heeft ze extra moeite om in slaap te vallen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36886609
quote:
Op woensdag 12 april 2006 14:17 schreef m@x het volgende:
Hou er wel rekening mee dat ze dan morgen ruikt als een frikandel speciaal
hehehe... ik heb een heel klein luchtverfrissertje in haar kamertje staan En ach, poeplucht, uienlucht... ff het raam open en het is zo weer weg toch....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 12 april 2006 @ 14:41:29 #245
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_36887375
quote:
Op woensdag 12 april 2006 13:40 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Bedoel je dan niet gewoon 'verkoudheid'?
As in, vervelend maar verder niks bijzonders?
Ja maar ook het nachtelijk gesppok.
pi_36889867
mn manneke is weer thuis.
Hij lag wegens plaatsgebrek op de couveuse-afdeling. Hij is 5,5 kg dus een flinkerd tegenover al die kleintjes.
De verpleegsters vonden het jammer dat hij ging.
"daar gaat onze blonde lachende boedah" zeiden ze
Ze vertelden dat iedereen met hem op de arm gelopen heeft en dat ze het geweldig vonden dat hij zo brabbelt (nu al!) en veel lacht. Ze waren zo'n gezellig kindje natuurlijk niet gewend (tussen al die prematuurtjes enzo )
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_36892020
Fijn dat Randall weer thuis is!
pi_36893577
Ladylike, wat fijn dat Randall weer thuis is!!
geef hem maar een dikke knuffel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 12 april 2006 @ 17:45:16 #249
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36893635
ladylike super man!!
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 april 2006 @ 18:44:17 #250
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36895199
Goed nieuws, Ladylike
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')