Daar zaten we zelf ook aan te denken. Vandaar de twijfels. Is wel zielig zo'n klein hummeltje met krampjes! Ik bel voor de zekerheid de ka morgen nog op.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:24 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ingrid het buikje moet wennen aan het nieuwe eten. Daarom moet je het 3 dagen proberen. Als ze er aan gewen is kan je over op een ander soort fruit/groente. Is na 3 dagen de reactie nog niet goed dan ga je nog 2 dagen proberen en als de reactie dan nog zo is dan is het stoppen met hetgene wat je probeert. Je kan dan wel een andere soort proberen op dezelfde manier, want het kan zijn dat ze precies niet tegen dat gene kan waar je mee begonnen ben en dat ze wel tegen andere soorten kan.
ik wals even verder over alle berichten heenquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:46 schreef Wennie het volgende:
en hij heeft vreselijk rode droge plekken op zijn wangetjes en kin zitten en soms gaan die een beetje open. Heb al Zwitsal, vaseline en Purelan van Weleda geprobeerd. Het wordt dat wel minder droog, maar over gaan doet het totaal niet. Gelukkig heeft Robin er zelf geen last van. Even aankijken en dan toch maar naar de dokter.
Ten eerste het is echt een FASEquote:Op woensdag 12 april 2006 09:05 schreef Vicky het volgende:
Ze maakt van die vage geluiden alsof ze half stikt. Beetje gorchelen en ze hoest steeds...
hoofdeind van het bedje staat al omhoog en ui gaat er vanavond onderquote:Op woensdag 12 april 2006 13:37 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Ten eerste het is echt een FASE
Ten tweede het hoofdeinde wat omhogen zodat ze niet helemaal plat ligt.
Ten derde een doorgesneden ui naast het bed zodat het wat loopt zeg maar.
Kindjes die moe zijn slapen slechter. Probeer haar, zeker nu ze niet lekker is, in bed te leggen bij het eerste teken van slaap (gapen, oogjes wrijven). Als ze té moe is, heeft ze extra moeite om in slaap te vallen.quote:Op woensdag 12 april 2006 09:05 schreef Vicky het volgende:
please please please vertel me dat dit een fase is!! Amber is verschrikkelijk aan het spoken ;s nachts![]()
Gisteravond was ze heel moe, dus om 22.00 uur erin. 23.15 uur huilen, speen erin en het was stil. 2.15 uur huilen, maar niets hielp. Fles gegeven 4.15 uur er weer in en om 7.00 uur weer wakker. Bij me in bed genomen, lag ze te brabbelen en uiteindelijk rond 7.45 uur in slaap gevallen tot 8.30 uur.
Ze maakt van die vage geluiden alsof ze half stikt. Beetje gorchelen en ze hoest steeds...
En ik ben moe... en heb koppijn...![]()
sorry voor mijn klaagzang, moest er ff uit
hehehe... ik heb een heel klein luchtverfrissertje in haar kamertje staan En ach, poeplucht, uienlucht... ff het raam open en het is zo weer weg toch....quote:Op woensdag 12 april 2006 14:17 schreef m@x het volgende:
Hou er wel rekening mee dat ze dan morgen ruikt als een frikandel speciaal
Ja maar ook het nachtelijk gesppok.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bedoel je dan niet gewoon 'verkoudheid'?
As in, vervelend maar verder niks bijzonders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |