abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36846672
Julius gefeliciteerd!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_36847290
Juultje van harte grote kleine man met je eerste verjaardag Renzell ook van harte, zuip je maar lekker klem vanavond
pi_36847351
Jules gefeliciteerd met je 1e verjaardag knul Heel veel kadootjes gewenst!
pi_36847559
Ik heb een klein spookje in huis. Vannacht is ze meerdere malen wakker geworden en wilde niet meer slapen. Uiteindelijk, na zeker 10 minuten over haar bol aaien viel ze in slaap (rond 2.00 uur) om vervolgens om 6.15 uur weer wakker te worden. Weer wilde ze niet slapen. Heb haar in mijn bed gelegd en daar heeft ze eerst lekker liggen kletsen. Uiteindelijk viel ze om 7.30 in slaap tot 8.15 uur... en ik ehb ook nog lekker liggen slapen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 11 april 2006 @ 09:42:20 #180
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36847582
Juultje heeft promotie gekregen! Van Baby naar heuse Dreumes! Wat is het snel gegaan he renzell! Een paar maanden geleden leek het nog zo lang voordat jullie ons achterna mochten komen, en nu zijn die maanden zomaar voorbij gevlogen!
Ondanks de drukte, geniet van de dag, en vooral van Julius natuurlijk! En van de champagne niet te vergeten!

Julius van harte gefeliciteerd!!!!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 11 april 2006 @ 10:25:17 #181
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_36848415
Dank jullie we allemaall
Later verhalen, nu inderdaad eerst van mijn babytje genieten.
Ja ja, om 23.45 uur is het pas officieel....
  dinsdag 11 april 2006 @ 10:29:43 #182
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36848502
Joepie! Julius is 1!!! Een dikke kus van Luuke! Een grote knuffel van mij!
Mama Juul ook een hele dikke zoen, al 1 jaar mama!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 11 april 2006 @ 10:48:13 #183
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_36848930
julius van harte dat je maar lekkere taart krijgt

Randall is nu in het ziekenhuis, zijn dampje zat (voor de zoveelste keer deze weken) beklemd. Maar deze keer kregen we het niet terug geduwd.
Dus heeft Dennis de chirurg gebeld en die zei dat hij meteen moest komen.
Waarschijnlijk wordt Randall vanmiddag geopereerd. De chirurg en narcotiseur staan al klaar, het wachten is nog op een bedje.
Eindelijk krijgt mn kleine man zijn operatie
willen jullie voor hem duimen dat ie ook echt vandaag onder het mes mag? Het heeft nu wel lang genoeg geduurd en zn pijntjes moeten verholpen worden vind ik!
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_36849127
Spannend Ladylike!! En tuurlijk duim ik voor jullie kleine man!! Wat zielig zeg dat ie weer klem zat.

Ik heb een kindje met buikpijn. Ze is doodop maar steeds als ze bijna slaapt schiet er een pijntje door haar buikje en dan is het weer krijsen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 11 april 2006 @ 10:59:23 #185
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_36849204
oh men vicky, nog steeds? arm kind ik snap echt hoe machteloos je je moet voelen
sterkte voor jou en voor Amber
Lid van de MamaSquad
pi_36849280
tja... het is niet anders. Ze ligt nu na te snikken op mijn arm, oogjes half dicht
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 11 april 2006 @ 11:21:35 #187
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36849808
Renzell en mannetje, van harte met juultje
geniet zoalsje nog nooit genoten hebt! Ik zal je verhaaltjes hier missen maar hopenlijk kan ik ze wel weer lezen in het d&p topic.
Dag lieve juultje en een kwijlekusje van Arwen!

ladylike, ik ga heel hard voor je duimen ben wel nieuwschierig naar welke ka jullie hebben
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 11 april 2006 @ 11:22:59 #188
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36849841
amber met krampjes is niet leuk hopenlijk zijn ze snel voorbij
  dinsdag 11 april 2006 @ 11:38:09 #189
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_36850220
Randall wordt na de lunch geholpen
thanx voor het duimen!
Lid van de MamaSquad
  dinsdag 11 april 2006 @ 11:46:43 #190
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_36850474
Juultje en Renzell gefeliciteerd geniet ervan vandaag (en vooral om 23:45 uur )

Vicky, hopelijk zijn de krampjes van Amber snel voorbij

Ladylike De duimen zijn werkende! Veel sterkte vandaag

Wij zijn lekker een weekendje naar Center Parcs geweest. Heerlijk gewandeld en gezwommen. Robin had alleen niet zo'n best weekendje, beetje spugen en dunne snotluiers. Hij zat elke keer onder, had net genoeg kleding bij me, maar hij moest wel in z'n pyjama naar huis Slapen ging niet zo best, want hij vond het allemaal maar vreemd. Hij wilde alleen bij mij in slaap vallen, 's nachts was hij vaak wakker en na z'n ochtendvoeding (6 uur) wilde hij gelukkig nog wel even lekker bij mama in bed slapen. Verder heeft ie er wel van genoten, hij heeft z'n ogen uitgekeken.

Ondanks dat hij nog steeds ontzettend vrolijk is, is hij wel weer strontverkouden (sinds eind februari is hij (na een kuur) slechts 1 week niet verkouden geweest) en hij heeft vreselijk rode droge plekken op zijn wangetjes en kin zitten en soms gaan die een beetje open. Heb al Zwitsal, vaseline en Purelan van Weleda geprobeerd. Het wordt dat wel minder droog, maar over gaan doet het totaal niet. Gelukkig heeft Robin er zelf geen last van. Even aankijken en dan toch maar naar de dokter.

Robin is ondertussen ook een ontzettende vrijkont geworden. Hij grijpt je dan bij je oren/haar/wangen en plant z'n mond op je gezicht, zo lief Van rollen wil hij echter nog niks weten Waarom zou je ook op je buik willen rollen als je op je rug alles kan zien toch?

Edit: door het duimen was m'n post wat vertraagd, het heeft dus geholpen zie ik Fijn ladylike
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_36851375
Ladylike wat fijn!!

* Vicky steekt ff kaarsje aan voor succes!

Amber is uiteindelijk op mijn schoot in slaap gevallem. Heb haar overgeheveld naar haar bedje want ik wilde ook nog graag douchen. Ze heeft de hele tijd liggen snikken maar heeft geslapen tot ongeveer 12.00 uur.

Toen ik haar uit bed ging halen had ze zich op haar buik gedraaid terwijl ze in een slaapzak ligt en die ligt ook nog eens vast aan het voeteneind... Gekke meid! En toen ging ze weer keihard liggen lachen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_36853901
renzell, ik heb vannacht zelfs over je gedroomd: dat ik je vandaag tegenkwam in de tram(?) en ik vroeg je of je vannacht dan toch hopelijk iets beter geslapen had. gefeliciteerd he met je lieve mooie kleine man!
  dinsdag 11 april 2006 @ 13:55:24 #193
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36854027
bix:D!!
wennie jammer dat het weekend een beetje beladen is geweets doordat robin ziekig was. better luck next time.
Ambertje draaidoosje

hier aaan Arwen die helemaal over de zeik is.. het spugen gaat weer helemaal mis weer met bogen..
De rest over dit gedoe doe ik in het kma topic.. het lijkt mij iets practischer omdat er toch best veel verschjil in zit tussen gewoon spugen etc.. maar damn het is fuck
pi_36854129
he bah Evenstar, dat is ff balen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_36854213
ladylike, succes voor je zoon vandaag!

en evenstar, wat rot. kusje voor arwen. succes ermee.
  dinsdag 11 april 2006 @ 16:23:42 #196
105888 renzell
pi_36858492
Ha ha, dank je Bix!
En op op je droom terug te komen.... nee, ik heb weer geen oog dicht gedaan. San en ik lopen er bij als twee lijkjes, maar Juul geniet met volle teugen van z'n nieuwe speeltjes, de taart, de liedjes die we steeds zingen en de overmatige aandacht van zowel papa als mama. Zondag is het 'echte' feest, als we dan maar uitgeslapen zijn. Vandaag hoeven we gelukkig weinig, vandaag is lekker kneuteren hiero. En zo leuk om te zien dat hij het echt merkt! Juultje voelt dat het om hem draait allemaal.... en vindt dat TE GEK! Kleine lieverd.
  dinsdag 11 april 2006 @ 16:24:12 #197
105888 renzell
pi_36858506
Jee Evenstar, wat rot! Kus voor Arwen.
pi_36859560
Julius gefeliciteerd

Ladylike succes voor Randall

Evenstar een kusje voor Arwen

Hier is mijn kleine mannetje uit maatje 62 van sommige truitjes aan het groeien. Moet van sommige broeken ook zeggen die klein vallen in 62 dat hij die ookniet meer aan kan. Jeeh ben wel benieuwd donderdag hoe groot Merlijn dan wel niet is. In de lengte gaat hij zo hard. Merlijn is wel slank gebouwd het is geen dikke baby, maar heeft gelukkig wel spekkies, die horen toch ook bij een babietje.

Donderdag ben ik ook wel benieuwd wat Merlijn van de opvang gaat vinden. Met meer kindjes is wel erg leuk en hij is het zich ook bewust als er meer kindjes om hem heen zijn.
  dinsdag 11 april 2006 @ 17:07:35 #199
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36859828
zo merlijntje groeit flink, moet je een goed gevoel geven dat hij het zo goed op je bv doet
hier is het 56/62 nog steeds, ach jah scheelt ook weer in de portemonnee
pi_36860024
zozo Merlijntje groeit zeker goed. Amber past nog steeds in maatje 62 maar sommige kleertjes worden ook wel wat te klein. Maat het ene maatje 62 is groter dan het andere...

Ladylike, hoe is het met Randall?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')