foei..!quote:
En dan altijd de auto in de garage zetten en rolluiken naar beneden doen zodat ze niet kunnen zien dat we thuis zijn (en dan krijgen we later op ons brood dat we ook nooit thuis zijn...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klinkt als het begin van een gezellig familie straatje .
Hoiquote:Goedemorgen allemaal
Het klinkt verleidelijk iddquote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:58 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga soort van mijn studieboek in
Tot laters
@Leonieke: een tropisch eiland, is dat niets voor jullie. Zit je iig een heel stuk van ze weg
Enkel de huizen of gronden die zij aanbrengen, zijn goed hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:00 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat hij het goed bedoelt, en niet dat hij zich overal mee wil bemoeien... toch?
En dat is de manier die hen niet bevalt: zelfstandig zijn, niet elke dag contact met hen opnemen (dat voelen ze zo al aan dat we dat niet gaan doen aangezien ik ook nooit uit mijn eigen naar mijn ma bel), niet bellen voor het minste (het adres van iemand uit de gemeente, kun je volgens mij perfect zelf opzoeken), niet twee keer per week toekomen.quote:En jij hoeft echt niet te concureren met die "superschoondochter" Jij bent gewoon jij! En jullie leven op je eigen manier!!
Geen probleem... Ik ben zeker niet van plan om elke zondag 's middags te komen eten. Ik moet ook nog mijn moeder bezoeken hequote:Begin maar niet aan een vast patroon,(visite bedoel ik ) want daar kom je dan heel moeilijk vanaf..
Maar ik kan me voorstellen dat dit lastig / soms vervelend is...
tsssss ik heb gevraagd of ze het willen veranderen in SC..quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Goedemorgen!!!!
Slecht hoor.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:09 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
tsssss ik heb gevraagd of ze het willen veranderen in SC..![]()
Haastige spoed is zelden goed.. dat zie je wel..![]()
Oude tijden.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
We keren weer terug naar de oude tijd![]()
quote:
geweldig..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:19 schreef leonieke het volgende:
Mag ik even trots melden dat mijn cursus over Netwerken af is?
Laterquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:20 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
Nope, geen tijd voor, voorlopig ben ik ff druk bezig...
tot later![]()
Mijn cursus van Netwerken is afquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Later
@leo: Dat mag je melden. Kom maar op.![]()
Jeejquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mijn cursus van Netwerken is af![]()
Nu gewoon nog denken wat ik er ga uit geven vandaag, maar hij is af, klaar voor de kopieermachine![]()
Das nog best veel.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Stuk of 25 ofzo, ik heb ook maar 6 weken meer om hem te geven![]()
Ik ga dat toch deze namiddag omschrijven als een kleine cursus hoor of de leerlingen gaan mij lynchenquote:
Dat is vaak zo met tutorials, je hebt enorm veel plaatjes en veel pagina's. Zo'n ding werk je dus snel door.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ga dat toch deze namiddag omschrijven als een kleine cursus hoor of de leerlingen gaan mij lynchen![]()
En er zitten uiteraard heel wat dialoogvensters en tekeningen in en 3 bladzijden oefeningen enzo.
Maar toch, grootste stuk theorie van dit jaar en vorig jaar samen![]()
Jij ging ineens weg?quote:
quote:
Ja hoor, mij mentaal aan het voorbereiden op de laatste lesdag voor de vakantiequote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:35 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
Ben echt wakker
Iemand wat leuks aan het doen?
Balen voor je zeg, die 2 weken vakantie he. 1 dag moet lukken toch?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja hoor, mij mentaal aan het voorbereiden op de laatste lesdag voor de vakantie![]()
Eigenlijk is het maar 3 uurtjes lesgeven, waaronder 1 uur toets afnemenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Balen voor je zeg, die 2 weken vakantie he. 1 dag moet lukken toch?
Dus een uurt je zitten vervelen, en 2 uur de klas inhouden omdat die toch alleen maar aan vakantie denken :pquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Eigenlijk is het maar 3 uurtjes lesgeven, waaronder 1 uur toets afnemen![]()
Die sneren zijn overbodig he, je weet het zelf ook alquote:Die twee weken + de sneren dat ik toch maar weer op mijn luie kont ga zitten, ga ik wel overleven denk ik![]()
![]()
Waarom doen jullie dat niet dan? Zoveel hoeft dat ook weer niet te kosten.quote:Maar wat zou ik graag eens een weekendje weg willen gaan![]()
Ja, ik weet ook nog niet hoe ik dat laatste precies ga aanpakkenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus een uurt je zitten vervelen, en 2 uur de klas inhouden omdat die toch alleen maar aan vakantie denken :p
Idd, ik hoef het ook niet constant te horen. Het is al erg genoeg dat ik het zelf besefquote:Die sneren zijn overbodig he, je weet het zelf ook al![]()
De plannen waren er al, als het goed weer is, een weekendje gaan fietsen en zien waar we uitkomen of een weekendje parijs (ben ik wel meer voor te vindenquote:Waarom doen jullie dat niet dan? Zoveel hoeft dat ook weer niet te kosten.
Succes dan maar hequote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:49 schreef leonieke het volgende:
Ja, ik weet ook nog niet hoe ik dat laatste precies ga aanpakken![]()
quote:Idd, ik hoef het ook niet constant te horen. Het is al erg genoeg dat ik het zelf besef![]()
Das echt balen jaquote:De plannen waren er al, als het goed weer is, een weekendje gaan fietsen en zien waar we uitkomen of een weekendje parijs (ben ik wel meer voor te vinden) Maar phille heeft weer het ideale tijdstip gevonden om ziek te worden
Werkt hij weken aan een stuk van maandag tot zondag, wordt hij twee dagen voor de paasvakantie ziek
![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:51 schreef Jaguarized het volgende:
[afbeelding]
Hostel in Sydney geboekt.
Zelfde hostel als ik hier in Auckland de eerste twee dagen ben verbleven. Alleen dan het filiaal in Sydney dus.quote:
klinkt gek he.. maar ja, ik heb een nieuwe camera gekocht, en deze week ook nog een zooi aandelen. Dat geld moet toch ook eerst verdiend worden en zo.. ik snap het nut verder oook niet..quote:
dat weet je zelf niet?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:04 schreef Jaguarized het volgende:
Eej ik heb ook een nieuwe avatar zie ik.
Jammer dat die dingen niet groter zijn hequote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:04 schreef Jaguarized het volgende:
Eej ik heb ook een nieuwe avatar zie ik.
Even kijken of het iemand zou opvallen.quote:
jep.. maar dan moet je ze ook verkopen. Nu zit ik met 20% winst over het totaal, terwijl de beurs in die tijd gedaald is. Maar ja, ik beleg in China,Japan, India, e.d..quote:
Hoe kan je daar beleggen dan?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jep.. maar dan moet je ze ook verkopen. Nu zit ik met 20% winst over het totaal, terwijl de beurs in die tijd gedaald is. Maar ja, ik beleg in China,Japan, India, e.d..![]()
misvormdquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:10 schreef Jaguarized het volgende:
En weer een nieuwe...Wat vinden we er van?
Ja dat is een beetje kut.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jammer dat die dingen niet groter zijn he
Er zit een gebouw in de weg ja.quote:
Ik ben bezig ja.quote:
Dat is iets waar je wat aan kan doen hoorquote:
moet jij dat zelf doen in het buitenland? Heb je daar geen personeel voorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben bezig ja.Eerst de was uit de machine halen.
En ik moet verdomme ook nog met de lift!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moet jij dat zelf doen in het buitenland? Heb je daar geen personeel voor![]()
![]()
Dat dacht ik al.quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:33 schreef Jaguarized het volgende:
Kom ik in de wasruimte, kom ik er achter dat ik de was in de droger heb gedaan in plaats van de wasmachine.![]()
![]()
Zonde van het waspoeder, dat kost wel 2,50 euro per doos.
Nog maar een keer dan, nu in de wasmachine.
haha.. kut voor jequote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En ik moet verdomme ook nog met de lift!
lekker handig.. meneer de huismanquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:33 schreef Jaguarized het volgende:
Kom ik in de wasruimte, kom ik er achter dat ik de was in de droger heb gedaan in plaats van de wasmachine.![]()
![]()
Zonde van het waspoeder, dat kost wel 2,50 euro per doos.
Nog maar een keer dan, nu in de wasmachine.
whehe..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:40 schreef Jaguarized het volgende:
Ik dacht al: waarom valt er nou waspoeder op de grond als ik de deur open doe.
Jaja.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lekker handig.. meneer de huisman![]()
jij snapt hem. Wat ze vuil maken ruimen ze ook zelf opquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jaja.Jij hebt daar van die Javaanse schoonmaaksters voor?
![]()
Ga je btw ook werken in Indonesie?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij snapt hem. Wat ze vuil maken ruimen ze ook zelf op![]()
okquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:21 schreef Bengeltje het volgende:
Hondje
@qu, ik kijk er wel eens, je hoeft het niet altijd te melden.![]()
zow Bquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:21 schreef Bengeltje het volgende:
Hondje
@qu, ik kijk er wel eens, je hoeft het niet altijd te melden.![]()
ik wacht nog steeds op antwoord op mijn laatste mail aan jouquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je wil me weer weg hebben.
Zal eens een boze mail naar jou sturen.
Ik heb m ff gegoogled..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:20 schreef Jaguarized het volgende:
Jup Cara, dat is de SkyTower, 328 meter hoog en het hoogste bouwwerk van het zuidelijk halfrond.
Nee nog nooit.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik heb m ff gegoogled..![]()
Hij ziet er werkelijk prachtig uit met die verlichting..je bent er toch al in geweest zeker?
Dat wordt dan toch hoogtijd, en dan maak je van daaruit eens een paar foto's...quote:
Oww, ***quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op antwoord op mijn laatste mail aan jou
Idd. Het kost iets van 17 dollar voor het eerste level en nog eens 3 dollar voor het tweede level. Bij het tweede level zit je als het goed is op 293 meter.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:40 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat wordt dan toch hoogtijd, en dan maak je van daaruit eens een paar foto's...![]()
Die is gekquote:
het ging mij eigenlijk alleen om het feit dat er meer gepijpt moet wordenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Die is gek. 'Er niet onderuit kunnen komen' nog ff
.
Hoiquote:
ik blijf het wel gewoon zeggenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oww, ***zie je hoevaak ik bij die mails kijk.
Long time no see of kom ik hier gewoon te weinig?quote:
Dan kun je beter die losse kreet neerpleuren dan die suffe linkquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
het ging mij eigenlijk alleen om het feit dat er meer gepijpt moet worden![]()
Jij komt hier niet te weinig, ik post wat minderquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Long time no see of kom ik hier gewoon te weinig?
Drukte thuis?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij komt hier niet te weinig, ik post wat minder.
Hoeft niet, ik zal er wel weer regelmatig gaan kijken.quote:
Mee eens.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan kun je beter die losse kreet neerpleuren dan die suffe link.
Dat idiote wijf kan die meiden beter vertellen dat 'nee' ook daadwerkelijk 'nee' is, en dat elke boereheikneuter die dat niet begrijpt een flinke trap tussen zijn benen verdient.
Bengelquote:
Ook dat, en veel aan mijn hoofd, nog wel.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Bengel. Da's lang geleden, was je Fok!moe
.
wil ik wel, maar dat gaat in 2006 denk ik niet meer lukken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ga je btw ook werken in Indonesie?
een pijpbeurt door sharon kan best lekker zijnquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Die is gek. 'Er niet onderuit kunnen komen' nog ff
.
Hoezoquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:15 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
een pijpbeurt door sharon kan best lekker zijn
iets met een oude fiets en zoquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:15 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
een pijpbeurt door sharon kan best lekker zijn
Daar schijn je niets van te voelenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
iets met een oude fiets en zo![]()
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wil ik wel, maar dat gaat in 2006 denk ik niet meer lukken.
ze lijkt me nogal ervarenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoezo. Heeft ze een kunstgebit dat ze op het nachtkastje kan leggen
.
die laatste zin is een waardevolle tipquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar schijn je niets van te voelen. En anders hou je gewoon je ogen dicht...
Mag ook wel op haar leeftijdquote:
ik heb allemaal projecten voor de eerste maanden als ik daar ben (foto reportage, website, verhalen)... en daarna heb ik de tijd om eens te gaan kijken naar een baan. Ik kan het 3 jaar uitzingen met mijn spaargeld, dus daarvoor heb ik tijd genoeg.quote:
Gewoon meteen heel langzaam beginnen met zoeken en contacten leggen. Kan het later alleen maar makkelijker door worden.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb allemaal projecten voor de eerste maanden als ik daar ben (foto reportage, website, verhalen)... en daarna heb ik de tijd om eens te gaan kijken naar een baan. Ik kan het 3 jaar uitzingen met mijn spaargeld, dus daarvoor heb ik tijd genoeg.
jeps.. dat is de enige manier. Ik heb her en der al wat staan, maar ik doe gezellig op z'n Indonesisch mee... langzaamaan dus.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon meteen heel langzaam beginnen met zoeken en contacten leggen. Kan het later alleen maar makkelijker door worden.
Kan wel link zijn, straks hangt Andries Knevel aan je leuter zonder dat je het in de gaten hebtquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die laatste zin is een waardevolle tip![]()
Ik acht de kans dat uitgerekent HIJ eraan hangt toch vrij kleinquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Kan wel link zijn, straks hangt Andries Knevel aan je leuter zonder dat je het in de gaten hebt.
Of iemand anders waar je niet echt warm voor loopt, ik kon zo snel niks anders verzinnen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik acht de kans dat uitgerekent HIJ eraan hangt toch vrij klein![]()
zolang hij het maar lekker doetquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Kan wel link zijn, straks hangt Andries Knevel aan je leuter zonder dat je het in de gaten hebt.
en ach.. als je toch niet weet...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Of iemand anders waar je niet echt warm voor loopt, ik kon zo snel niks anders verzinnen.
Ja, Theo van Gogh, maar die kans is nog veel kleiner.
Ah op die manier.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb allemaal projecten voor de eerste maanden als ik daar ben (foto reportage, website, verhalen)... en daarna heb ik de tijd om eens te gaan kijken naar een baan. Ik kan het 3 jaar uitzingen met mijn spaargeld, dus daarvoor heb ik tijd genoeg.
Ik hoop dat het dat ook isquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah op die manier.Klinkt interessant.
Die manier moeten ze hier ook eens invoeren, de langzaamaan manierquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps.. dat is de enige manier. Ik heb her en der al wat staan, maar ik doe gezellig op z'n Indonesisch mee... langzaamaan dus.
tja, de wereld begint bij jezelf hequote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die manier moeten ze hier ook eens invoeren, de langzaamaan manier
Ik kan het al hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, de wereld begint bij jezelf he
quote:
veeleisend is niet het juiste woord he.quote:
Nu nog kijken wie er meer mee doenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik doe met je mee.. dat zijn er dus al twee![]()
Heb jij een huis met zeezicht btw?quote:
als je ver kijkt wel... 40 km verderop ligt het strand.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb jij een huis met zeezicht btw?
ik kijk met je meequote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu nog kijken wie er meer mee doen![]()
Dat schiet niet op.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als je ver kijkt wel... 40 km verderop ligt het strand.![]()
kan ik wel voor je regelen, op Bali heeft een kennis er 1... op de heuvel, dus tsunami-proof.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat schiet niet op.Ik dacht dat je zo'n idyllische huisje aan zee had enzo.
Het is wel een turn on voor je he.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:57 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
veeleisend is niet het juiste woord he.
ik bedoelde meer: tis geen Wedden Dat..... waarin je als man vijf bekende mensen moet herkennen als ze je pijpen....
laat ik t maar ff hierbij laten, want ik mag zo weer gaan vergaderen
jeetjequote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:11 schreef es70 het volgende:
Hier zakt mijn broek echt van af...
Rouwcirculaire binnen van oma, er staat letterlijk:
slechts 91 jaar jong,
en nog zoveel te doen...
Ze zat al jaren in een verpleeghuis, en ze is niet echt in de wieg gesmoord lijkt me.
Wie heeft dat verzonnen dan?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:11 schreef es70 het volgende:
slechts 91 jaar jong,
en nog zoveel te doen...
Ze zat al jaren in een verpleeghuis, en ze is niet echt in de wieg gesmoord lijkt me.
Sinds ze een jaar of 14 geleden van de fiets gevallen is (schedelbasisfractuur, hersenkneuzingen) zit ze in een verpleeghuis... Ze was al een aantal jaar blind...quote:
Inderdaad... er was vand e week een vrouw van 104 op man bijt hondquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:13 schreef indahnesia.com het volgende:
91 is een mooie leeftijd om afscheid te nemen, daar hoef je geen teksten voor te gaan zitten verzinnen me dunkt.
En dan zeggen nog zoveel te doenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Sinds ze een jaar of 14 geleden van de fiets gevallen is (schedelbasisfractuur, hersenkneuzingen) zit ze in een verpleeghuis... Ze was al een aantal jaar blind...
Ik heb niet de behoefte om zo oud te worden.
Veel ouderen hoor. Mijn oma heeft het ook meer dan eens gezegd dat het genoeg wasquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:17 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Inderdaad... er was vand e week een vrouw van 104 op man bijt honddie had t wel gehad, die begon haar kinderen te overlven
Waarschijnlijk dezelfde die moeite had met het feit dat er op het lint van het bloemstuk van de achterkleinkinderen 'Dag Opoe' komt te staanquote:
De andere oma van Pat was 97 toen ze overleed, en ze is gelukkig gegaan omdat al haar kinderen nog leefden en goed terecht waren gekomen. Een korte tijd na haar is haar dochter overleden, da's de juiste volgorde. Mensen horen hun kinderen niet naar het graf te dragenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:17 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Inderdaad... er was vand e week een vrouw van 104 op man bijt honddie had t wel gehad, die begon haar kinderen te overlven
Niet de meest slimme persoon in de familie dusquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dezelfde die moeite had met het feit dat er op het lint van het bloemstuk van de achterkleinkinderen 'Dag Opoe' komt te staan.
De achterkleinkinderen weten niet beter dan dat de moeder van opa 'opoe' is, als we hadden gezegd dat oma overleden was hadden ze een fit gekregen.
die zit er altijd 1 tussenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet de meest slimme persoon in de familie dus
Dat is statistisch wel te verwachten jaquote:
Inderdaad.... mijn oma en opa hebben hun oudste zoon wel verloren... door een ongeluk, het is echt neit voor te stellen hoe erg dat zal zijn.... mijn opa heeft vaak gezegd dat het leven voor hem niet meer hoeft omdat het niet compleet is.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:21 schreef es70 het volgende:
[..]
De andere oma van Pat was 97 toen ze overleed, en ze is gelukkig gegaan omdat al haar kinderen nog leefden en goed terecht waren gekomen. Een korte tijd na haar is haar dochter overleden, da's de juiste volgorde. Mensen horen hun kinderen niet naar het graf te dragen.
zo ondankbaar komt dat over dan hequote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:11 schreef es70 het volgende:
slechts 91 jaar jong,
en nog zoveel te doen...
Bijna weekendquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:48 schreef _Cara_ het volgende:
Ik wil eigenlijk niet meer..is er nog iets leuks?
bijna..quote:
Eerst leren, daarna nog meer leren, en dan nog meer lerenquote:
Doen dan als je kanquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja kut, lerenik wou ook wel ff weekend houden eigenlijk
Eerst leren, daarna nog meer leren, en dan nog meer lerenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerst leren, daarna nog meer leren, en dan nog meer leren
En jij?
Vergat ik fok!ken toch helemaal
Dan ook even fok!ken hoor, ter ontspanningquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:54 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Eerst leren, daarna nog meer leren, en dan nog meer leren![]()
en niet fok!ken...![]()
dat was het plan..![]()
misschien wel ja..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ook even fok!ken hoor, ter ontspanning![]()
Kost dat?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kan ik wel voor je regelen, op Bali heeft een kennis er 1... op de heuvel, dus tsunami-proof.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:01 schreef OoAstridoO het volgende:
mijn toetsweek is voorbij dus dit weekend: relaxen, relaxen en relaxen
nee...en ik moet eerlijkheidshalve erbij zeggen.. ik wil op het moment alleen met mn lievelingskussen de bank op, zodat ik iets tegen de migraine kan innemen. M aar moet nog ff doorwerken..quote:
Wat niet kan kan niet he.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nee...en ik moet eerlijkheidshalve erbij zeggen.. ik wil op het moment alleen met mn lievelingskussen de bank op, zodat ik iets tegen de migraine kan innemen. M aar moet nog ff doorwerken..![]()
volgens mij kwam het net met de post ofzoquote:
Oh dat heb ik dan even niet meegekregen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
volgens mij kwam het net met de post ofzo
dus ik denk het niet
Nope, dit was de circulaire zoals ik 'm met de post kreeg...quote:
Beetje jammer.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Nope, dit was de circulaire zoals ik 'm met de post kreeg...
Als wij op AUT er ongeveer 3000 hebben, dan University of Auckland (de andere uni) er dus 37.000 hebben.quote:Finding the right balance between quality education and a warm and welcoming environment is as easy as finding Auckland. Every year more than 40,000 international students take advantage of Auckland's world class institutions and enjoy our energising way of life.
Was zelfs een heel lekker hutjequote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:08 schreef indahnesia.com het volgende:
da's een echt hutje ja
quote:
Een uur is prima te doen natuurlijk. Kom ik je daar wel opzoekenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:15 schreef indahnesia.com het volgende:
niet slecht... maar goed, mijn hut heeft nu ook alles.. dus dat is voor mij ook prima. Zo af en toe eens naar Bali op vakantie (slechts 1 uur vliegen) is ook niet slecht.
Niet doen hoor, komt ook voor jou nog allemaalquote:
Johquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:26 schreef Jaguarized het volgende:
Ik bedoel vanaf waar indah z'n huis is, zal de plaats wel niet noemen.
eerst mn studie zien te kunnen betalenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet doen hoor, komt ook voor jou nog allemaal
Das wel weer heel belangrijk ja. En daarna gewoon verdienen en op vakantie kunnenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:28 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
eerst mn studie zien te kunnen betalen
ach we zien t welquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel weer heel belangrijk ja. En daarna gewoon verdienen en op vakantie kunnen
In indonesie.....quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Joh
En zijn huis staat hier niet zo ver vandaan hoor
Daar hebben we de IBG dan weer voor.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:28 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
eerst mn studie zien te kunnen betalen
Met een uurtarief van 300 euro ofzo moet je een eind kunnen komen jaquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:31 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
ach we zien t welals ik afgestudeerd advocate ben komt t wel goed denk ik
truequote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daar hebben we de IBG dan weer voor.![]()
Na Groningen te hebben overgeslagen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:34 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik heb de slimste plaats uitgezocht (not) Utrecht
Succes met zoeken danquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:34 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik heb de slimste plaats uitgezocht (not) Utrecht
Groningen trekt me nietquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Na Groningen te hebben overgeslagen.![]()
Ik zou ook liever in Utrecht zitten hoor.quote:
Ow daar maak ik me niet druk om maar laatst was dat Utrecht het duurst is qua kamersquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Succes met zoeken dan
Al is het te doen hoor![]()
Das geluk hebben met vinden. Mijn ex vriendin had een grote kamer daar die echt niet super duur wasquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:38 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ow daar maak ik me niet druk om maar laatst was dat Utrecht het duurst is qua kamers
Ook een manier om te bepalen wanneer je ermee stopt hequote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:40 schreef Jaguarized het volgende:
Nog 9 posts, dan vind ik het wel genoeg voor vandaag.
Ik he niet vaak geluk dusquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das geluk hebben met vinden. Mijn ex vriendin had een grote kamer daar die echt niet super duur was
Idd. Nog 3 en dan sta ik precies op 200 voor vandaag.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook een manier om te bepalen wanneer je ermee stopt he
knappe jongen!quote:
ff warmlopenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
zo zo, het loopt wel storm hier vanavond
en nog later, de F1 kwalificatiesquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:18 schreef dolle_hond het volgende:
en veeeeel later :
the pretender movie
je bent bijna net zo onhandig met computers al MutZquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:44 schreef phille het volgende:
Helleuw
nieke dus![]()
![]()
gebruik ik ook voor één keer zijn pc
dat magquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:47 schreef phille het volgende:
Dit ga ik maar als een compliment opnemen dan als je me met MutZ vergelijkt![]()
Ik heb gekozen om te posten onder een andere naam hoor![]()
![]()
Ja maar er staat wel nog dat ik gepost heb als phille (ja nu doe ik maar gewoon doorquote:
log gewoon ff uit trutquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:49 schreef phille het volgende:
[..]
Ja maar er staat wel nog dat ik gepost heb als phille (ja nu doe ik maar gewoon door)
Dat is gewoon een megafout in Replique
Duitsland staat het hoger hequote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga morgen lekker naar ZaltbommelFoto's maken van het hoogwater, al is het nou niet direct ultra schokkend hoog
Niet goed voor je eigen postaantallenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:49 schreef phille het volgende:
[..]
Ja maar er staat wel nog dat ik gepost heb als phille (ja nu doe ik maar gewoon door)
Dat is gewoon een megafout in Replique
Nee daar heb ik dan weer geen zin inquote:
Phille staat toch nog massa's achterquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet goed voor je eigen postaantallen.
Mwoa, dat ligt stroomopwaarts, daar staat het dus ALTIJD hogerquote:
kom je wat tekort of zo?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:54 schreef phille het volgende:
[..]
Phille staat toch nog massa's achterIk help hem wat. Nu maar hopen dat hij mij daar straks voor beloont
![]()
dan komt hij onder jouw naam posten?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:54 schreef phille het volgende:
[..]
Phille staat toch nog massa's achterIk help hem wat. Nu maar hopen dat hij mij daar straks voor beloont
![]()
Lees eens ff terug jaquote:
Oude user hoor, zeker al 10 posts in een SC topicquote:
je bent gewoon te lui om te reizenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, dat ligt stroomopwaarts, daar staat het dus ALTIJD hoger
maar goed, de rijn/waal zijn niet erg spannend. In Duitsland (en Oostenrijk en tsjechië ) zijn het voornamelijk de Elbe en de Donau die voor de problemen zorgen (en hun tributaries)
Dat zou wel vet zijn ja, hierbeetje net als wat we hier in nov1993 en feb 1995 hadden. VET was dat
woont die in Zaltbommel? Da staat nergens namelijkquote:
maar is welquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
woont die in Zaltbommel? Da staat nergens namelijk
oh, nou, het interesseert me geen barst eigenlijkquote:
als je m nou s een enorme dot op zijn nek geeftquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh, nou, het interesseert me geen barst eigenlijk
ik ga daar gewoon heen en leuk aan de waal wat foto's maken
dat zou kunnen jaquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:58 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als je m nou s een enorme dot op zijn nek geeft
kunnen we nog 1 en 2 worden
Welterusten flash.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga slapen vriendjes en vriendinnetjeset was weer leuk
Hoi hondje en ququote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:08 schreef dolle_hond het volgende:
hey B![]()
doei fles
neem je knuppel mee morgen
om tong80 neer te slaanquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi hondje en qu
Waarom heeft flash een knuppel nodig???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |