Hihi. Ik hoef maar twee uur.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:35 schreef Litso het volgende:
Richting school vertrekt voor een heel lange dag met heel veel werk
Doen! Als je het kan, moet je het doen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*twijfelt of ze nog even naar haar bedje vertrekt..
Goedemorgen allenquote:
Ik heb wel een leuk boek..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Doen! Als je het kan, moet je het doen.
Oh, ik bedoelde in deze kamer waar ik werk.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Sorry, Pheno. Vergat even goedemorgen tegen je te zeggen! Bij deze dan!!
Kortom, genaaidquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:22 schreef Litso het volgende:
Ja godver, zou ik samen met een projectgenoot heel vroeg komen, is 'ie er niet
Mag ik het doen??? Doe ik net of ik een radio programma presenteer en dat ie live in de uitzending zit en zoquote:
Ik ben benieuwd of 'ie dat kan waarderenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mag ik het doen??? Doe ik net of ik een radio programma presenteer en dat ie live in de uitzending zit en zo
Das lief van jequote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik las het. Maar ja, het blijft een feit dat ik je er wel eentje toewens!!
Dat moet wel, beter dan een scheldpartijquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of 'ie dat kan waarderen
Als jij het maar kan waarderen.. Had ie maar niet door moeten slapen terwijl jullie afgesproken hebben!!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of 'ie dat kan waarderen
Nou, ik zou dan wel doen of ik journaliste ben van het Radio 1 journaal en een aantal vragen stellen over politiek en zo. Net alsof ik hem verwar met een andere wethouder of zo, en dan stug volhoudenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moet wel, beter dan een scheldpartij
Leuk, doen! Hij is nogal rechts, dus jaag 'm maar flink op stang.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nou, ik zou dan wel doen of ik journaliste ben van het Radio 1 journaal en een aantal vragen stellen over politiek en zo. Net alsof ik hem verwar met een andere wethouder of zo, en dan stug volhouden
Oeh!! Dan is ie bij deze iemand van de SPquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Leuk, doen! Hij is nogal rechts, dus jaag 'm maar flink op stang.
Kun je het opnemen? Piep de namen etc er maar uit, het lijkt me extreem grappigquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nou, ik zou dan wel doen of ik journaliste ben van het Radio 1 journaal en een aantal vragen stellen over politiek en zo. Net alsof ik hem verwar met een andere wethouder of zo, en dan stug volhouden
Bah!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:35 schreef Litso het volgende:
Ik heb 'm even over laten gaan, maar je krijgt voicemail
Leuk oefenmateriaal voor morgenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kun je het opnemen? Piep de namen etc er maar uit, het lijkt me extreem grappig
Ik heb wel eens iemand van de belasting aan de telefoon gehad en stug volgehouden dat het mijn tante was die me in de maling probeerde te nemenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Leuk oefenmateriaal voor morgen
Heb wel eens vaker van die telefoontjes gepleegd met vrienden van bekenden. Mijn mazzel is dat ik goed kan lullen en snel kan improviseren
Heuj!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:48 schreef Litso het volgende:
Goeiesmorgens.
Ik moet een portfolio inleveren maar ik weet niet wat er in moet staan, en degene die dat wel weet komt niet opdagenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Heuj!
Hows life ?! Lange dag vandaag ?
Geen tel.nr van die knaap ?!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:58 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik moet een portfolio inleveren maar ik weet niet wat er in moet staan, en degene die dat wel weet komt niet opdagen
Inhuilen die voicemail. Of naar leraar gaanquote:
En skypequote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:04 schreef Litso het volgende:
Ow, hij is wakker maar hij blijft thuis werken, dus we gaan het via msn doen
Ga naar huis dan... en regel et van daaruitquote:
Ook tot 12uurquote:
Nee tot 3 uur ongeveer.quote:
Ooh... ook erg goed te doen. Wanneer heb je dat gesprek, maandag ?!quote:
Yep, maandagochtend om 9 uur.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Ooh... ook erg goed te doen. Wanneer heb je dat gesprek, maandag ?!
Hell yeah!quote:
Jah... geen idee why maargoedquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:25 schreef Dagonet het volgende:
BeP?
Er was gister al unaniem besloten dat het een rok en hoge laarzen zouden worden, toch?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Hell yeah!
Weet je al wat je aandoet?
Jah...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er was gister al unaniem besloten dat het een rok en hoge laarzen zouden worden, toch?
Bier en Paint, duhhhhquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:25 schreef Dagonet het volgende:
BeP?
Logisch.... hadden we moeten wetenquote:
Je vergeet het topjequote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er was gister al unaniem besloten dat het een rok en hoge laarzen zouden worden, toch?
Tis maar goed dat je t zegt, anders had ik daar met ontbloot bovenlijf gezeten!quote:
Jah.... en dat is voor niemand leukquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tis maar goed dat je t zegt, anders had ik daar met ontbloot bovenlijf gezeten!
Ook dat kan een mogelijkheid zijnquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tis maar goed dat je t zegt, anders had ik daar met ontbloot bovenlijf gezeten!
Als het een functie als callgirl betrof misschien wel ja.quote:
"2 reebruine ogen keken de jager aan"quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als het een functie als callgirl betrof misschien wel ja.
Mooie beeldspraak ofzoquote:
Jah hoi... thuis al ?!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:56 schreef Litso het volgende:
Hoi.
Oh. Mag schijnbaar niet. Hallo.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:56 schreef Litso het volgende:
Dus. Tvp. Hoi.
Ach... we slapen er niet slecht van tochquote:
Nee, vandaar ook dat "schijnbaar"quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach... we slapen er niet slecht van toch
Stomme postkrikker!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:04 schreef Litso het volgende:
Nee nog op school maar ik wilde even een post erbij hebben.
Begrijpelijk als je mij nog in wil halenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:04 schreef Litso het volgende:
Nee nog op school maar ik wilde even een post erbij hebben.
Ik lig 20.000 o je voorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Begrijpelijk als je mij nog in wil halen
Zonder die kloons van je menquote:
Indeedquote:
Voor mij geen reden om er 1 te nemen dus doe ik het nietquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:18 schreef Litso het volgende:
Ik snap niet wat iedereen zo tegen klonen heeft.
Omdat je als je iets te melden hebt best met 1 userid bezig kan zijn. Of misschien wil je je sexuele uitspattingen anoniemer hebben?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:18 schreef Litso het volgende:
Dat is begrijpelijk, maar waarom dan kotsen op mensen die dat wel doen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Voor mij geen reden om er 1 te nemen dus doe ik het niet
Dat is het wel vaak bij mensen jah. Geen behoefte aan zelfquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat je als je iets te melden hebt best met 1 userid bezig kan zijn. Of misschien wil je je sexuele uitspattingen anoniemer hebben?
Omdat ik het gewoon niet nodig vind. Dus loos om klonen aan te maken. Blijft dan met 1 userid anoniem, kan toch ookquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat is begrijpelijk, maar waarom dan kotsen op mensen die dat wel doen?
Klonen zijn okay.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:18 schreef Litso het volgende:
Kan ja. Mag. Maar het hoeft toch niet? Mag ik toch allemaal lekker zelf weten?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat je als je iets te melden hebt best met 1 userid bezig kan zijn. Of misschien wil je je sexuele uitspattingen anoniemer hebben?
Maar wij mogen toch ook zelf weten daarop te kotsen ?!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:24 schreef Litso het volgende:
[..]
Kan ja. Mag. Maar het hoeft toch niet? Mag ik toch allemaal lekker zelf weten?
Ik vind het niet nodig dat sommige mensen een tattoeage nemen. Maar die laat ik toch ook lekker in hun waarde? Als ze daar zin in hebben moeten ze dat doen, ze vallen er niemand mee lastig.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Omdat ik het gewoon niet nodig vind. Dus loos om klonen aan te maken. Blijft dan met 1 userid anoniem, kan toch ook
Wie laat ik nu niet in zijn waarde dan?! Kom op zegquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:25 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik vind het niet nodig dat sommige mensen een tattoeage nemen. Maar die laat ik toch ook lekker in hun waarde? Als ze daar zin in hebben moeten ze dat doen, ze vallen er niemand mee lastig.
Tja, dat mag. Ik vind het alleen zo kortzichtig om dingen zo sterk te veroordelen omdat jij er toevallig niks mee hebt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Maar wij mogen toch ook zelf weten daarop te kotsen ?!
Nouja je snapt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Wie laat ik nu niet in zijn waarde dan?! Kom op zeg
Oh ja, je doet maar. Like I care, ik hoef er geen backup van te makenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:24 schreef Litso het volgende:
[..]
Kan ja. Mag. Maar het hoeft toch niet? Mag ik toch allemaal lekker zelf weten?
Ik vind het gewoon een beetje triest maar dat maakt verder niet uitquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Tja, dat mag. Ik vind het alleen zo kortzichtig om dingen zo sterk te veroordelen omdat jij er toevallig niks mee hebt.
de kom-op-voor-je-kloonbrigade kwam langsquote:
Je snapt ook wat ik bedoelquote:
Lief doe ik tegen mijn vrouwquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:28 schreef JDude het volgende:
Doe eens lief allemaal.
Er mag toch wel een discussie ontstaanquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:28 schreef JDude het volgende:
Doe eens lief allemaal.
En dat snap ik dus niet. Wat is er nou 'triest' aan? Als het je niks kon schelen zou je er gewoon niks over vinden, of het links laten liggen. Maar wat maakt dat je er zo'n uitgesproken mening over hebt?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een beetje triest maar dat maakt verder niet uit.
Ik zie gewoon echt het nut er niet van in. Je kan toch alles onder 1 account posten. Wat heeft het voor zin te gaan zieken met kloons. Wat dat gebeurt gewoon vaak dat er mee gekloot word, jij misschien niet meer het grote deel wel. Wees dan een vent en post het met je gewone userID. Ik vind het gewoon zulke onzin om het aan te maken en andere te laten denken dat je iemand anders bent.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:30 schreef Litso het volgende:
[..]
En dat snap ik dus niet. Wat is er nou 'triest' aan? Als het je niks kon schelen zou je er gewoon niks over vinden, of het links laten liggen. Maar wat maakt dat je er zo'n uitgesproken mening over hebt?
Oh is dat hetquote:
Je kan alles onder een account posten. Je kan ook niet posten. Wat heeft het voor zin überhaupt op Fok! te posten?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zie gewoon echt het nut er niet van in. Je kan toch alles onder 1 account posten. Wat heeft het voor zin te gaan zieken met kloons. Wat dat gebeurt gewoon vaak dat er mee gekloot word, jij misschien niet meer het grote deel wel. Wees dan een vent en post het met je gewone userID. Ik vind het gewoon zulke onzin om het aan te maken en andere te laten denken dat je iemand anders bent.
Hm hm.... zo kan je het ook zien ja.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh is dat het.
Hmm. Ik vind kloons prima. Van 98% van de users heb ik geen flauw idee wie ze zijn. Als er één persoon achter twee userID's zit, (of een stuk of tien, zoals Litso en Bioslock), wat zal mij dat dan verrekken.
De baggerkloons interesseren me geen hol, want de baggerusers evenmin.
De kloons van toffe users zijn vaak leuk, zoniet geniaal, bedacht.
Vooral doorgaan
Dat doe ik ook nietquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:37 schreef Litso het volgende:
Je kan ze gewoon niet allemaal over een kam scheren.
Jackson en ik verschllen geloof ik wel vaker van meningquote:
Och, wel, het houdt de boel levendig.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:38 schreef Litso het volgende:
Jackson en ik verschllen geloof ik wel vaker van mening
Maar het is een discussie, ik vind hem nog steeds lief hoor
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:38 schreef Litso het volgende:
[..]
Jackson en ik verschllen geloof ik wel vaker van mening
Maar het is een discussie, ik vind hem nog steeds lief hoor
Paint... duhhhhhhhquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:41 schreef JDude het volgende:
Waarom zie ik nu pas dat er [BeP] staat?
En waar staat de P dan voor?
Piemolquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:41 schreef JDude het volgende:
Waarom zie ik nu pas dat er [BeP] staat?
En waar staat de P dan voor?
Dat dusquote:
Logischquote:
Whehehe. Deze kloon is sjiek.quote:
Nee, maar het wordt mij ook maar gezegdquote:
Ik had et ook niet meegekregen...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar het wordt mij ook maar gezegd
jaquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:49 schreef Misstique het volgende:
Heb ik nou de hele discussie gemist?
Dit klopt... lees even terugquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:49 schreef Misstique het volgende:
Heb ik nou de hele discussie gemist?
Verdulle.quote:
Teruglezen is voor paupersquote:
Jah.... dus vlot een beetjequote:
Dit klopt.quote:
Ik ben geen patserquote:
Fijn weekend!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |