maar die is nog geen 2 of 3 jaar oud....quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:20 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Vaagheid valt wel mee hoor
Volgens mij is het Funny Little Frog van Belle & Sebastian. Leuk nummer is dat
Oeps, verkeerde user gequote...quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:05 schreef cafca het volgende:
maar die is nog geen 2 of 3 jaar oud....
Dit is Funny Little Frog van Belle & Sebastianquote:die clip ging een beetje alsvolgt:
een jongen(man) en een meisje(vrouw) dansen de hele clip in de woonkamer zo'n beetje, heet lijk volgens mij wel een beetje op zo'n toneeldekor woonkamer. aan het eind blijkt zij alleen van een fotolijstje te zijn aan de muur. (volgens mij)
het nummer wordt gezongen door een man.
het is het genre pop.
ah. die wel jaquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:26 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Oeps, verkeerde user gequote...![]()
[..]
Dit is Funny Little Frog van Belle & Sebastian![]()
Weet precies welke je bedoeld. ff Nadenken of de naam me te binnen schiet...quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:00 schreef Inspirit het volgende:
Hey hey!!!!!
Ik zoek al een hele tijd het liedje wat ik in me koofd heb, maar ik kan het maar niet vinden. De titel en artieste weet ik niet, maar het liedje gaat zo ongeveer:
"Batjie batjie tjambooo....(iets) chi chiquita!"
CAN SOMEONE HELP ME OUT!?!
het was een top40 hit volgens mij in de jaren 90....
Gegroet,
Gomi
Misschien (Mucho Mambo) Sway van Shaftquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:00 schreef Inspirit het volgende:
Hey hey!!!!!
Ik zoek al een hele tijd het liedje wat ik in me koofd heb, maar ik kan het maar niet vinden. De titel en artieste weet ik niet, maar het liedje gaat zo ongeveer:
Gegroet,
Gomi
12. Passing Me Byquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:49 schreef donroyco het volgende:
Weet iemand waar het intro van The Pharcyde - Passing me by vandaan komt? Het klinkt me zeer bekend in de oren en doet een beetje denken aan een lekkere loungeplaat, of heeft iemand het gejat van The Pharcyde![]()
Iemand?quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik hoorde gister een liedje op de radio. Het was een redelijk snel nummer en ik denk dat het een jaar of vijf oud is? Maar dat weet ik niet zeker. Ik weet nog een zinnetje, "I, belong with you foreeeever and ever, I'll be... (...) ...lights now I can see"
Weet iemand hoe hij heet?
Per abuis:quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:09 schreef cornutocontente het volgende:
[..]
Suzanna Vega - Marlene on the Wall
Bedankt El_Rolandoquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:59 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
12. Passing Me By
Produced by J-Swift
Contains samples from:
"Summer In The City" by Quincy Jones
"Are You Experienced?" by Jimi Hendrix
bron
niemand?quote:Op woensdag 5 april 2006 18:16 schreef XQZ-me het volgende:
Ik ben op zoek naar de wat swingendere/dance versie van het nummer 'All night long' van Lionel Richie. (nummer wordt vaak in kroegen gedraaid)
Iemand enig idee van welke artiest die afkomt?
Nee helaas. Het lied wat ik zoek is meer een 'dance' nummer.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:09 schreef cornutocontente het volgende:
[..]
Suzanna Vega - Marlene on the Wall
Het is niet Muchos Mambo van Shaft....het is nog een stuk ouder.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:00 schreef Inspirit het volgende:
Hey hey!!!!!
Gegroet,
Gomi
antwoord was al gegeven, normaals: chilli ft carrapicho - tic tic tacquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:41 schreef Inspirit het volgende:
[..]
Het is niet Muchos Mambo van Shaft....het is nog een stuk ouder.
CAN SOMEONE HELP ME OUT?
refrein: "Batjie Batjie Tjamboo....(iets).. Chiqi chiquita!"
Ja. Geen dank hoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:43 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
antwoord was al gegeven, normaals: chilli ft carrapicho - tic tic tac![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:37 schreef Rio het volgende:
Iemand die weet hoe dat orgeldeuntje heet dat ze in Rembo & Rembo regelmatig op de achtergrond hadden? Is volgens mij oorspronkelijk een klassiek stuk (piano?).
Qua sound klinkt het als Klaus Wunderlich.
Te laat, schpuit elevenquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:41 schreef Inspirit het volgende:
[..]
Het is niet Muchos Mambo van Shaft....het is nog een stuk ouder.
CAN SOMEONE HELP ME OUT?
refrein: "Batjie Batjie Tjamboo....(iets).. Chiqi chiquita!"
ik zou het niet weten sorry.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:44 schreef Rio het volgende:
[..]
Ja. Geen dank hoor![]()
In ruil mag je mij wel helpen met:
[..]
paar pages terug.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:09 schreef DJqbl5 het volgende:
Weet iemand hoe het muziekje heet die in de reclame wordt gedraait waarin Ronaldinho al die trucjes doet. De Nike reclame... Waarin je hem als kind ziet..hij voetbalt in een zaaltje
Geloof het nou maar, tic tic tac was echt al het goede antwoord!quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:44 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Mr. President - Coco jambo misschien
Of T-spoon - Sex on the beach(daar hoor je zo'n neger ok zoiets zingen)
En anders Wes - Alane
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |