quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:20 schreef moussy het volgende:
telt solliciteren en binnen 5 minuten weer buiten staan ook als inspannende activiteit?
Ze schrokken van mijn CV, te veel capaciteiten en wilde niet over 2-3 maanden weer met een spoed sollicitatieronde komen te zittenquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:22 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ehhh is dat heel goed of heel slecht?
Ze gaven me adviezen mee wat ik maar wel moest gaan doenquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:28 schreef Spuuglokje het volgende:
Nou jaaaa zeg, als jij wél wilt, dan moeten ze toch gewoon hun handjes dichtknijpen? Zonde.
Nee, de eerste ronde ging telefonisch, stelde niks voor, dus vandaag mocht ik met mijn CV in mijn hand (had ik zelf voor gekozen trouwens) op gesprek komen en toen zagen ze mijn "dijk van een CV" en was het snel over, die dingen moet je dan ook zeker aanpassen op het werk waar je op solliciteertquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:29 schreef bixister het volgende:
oh ik ben wat traag zie ik. moussy, hadden ze je CV nog niet gezien voor 't gesprek dan? vreemd om je meteen weer weg te sturen!
Duurquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:30 schreef Spuuglokje het volgende:
Oxymoron, sterkte ermee! Ik werk alleen met Photoshop, maar weet niet hoe duur ie is.
oh heerlijk Snoopy.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:30 schreef snoopy het volgende:
Ik heb mijn nek en schouders daarstraks laten masseren bij zo'n chinese praktijk voor van alles en nog wat. Was heel fijn en maar 15 euro voor een half uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |