Hij is ook nog lang niet jarigquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Inderdaad, want anders kom je halen hoor en dan ben je nog niet jarig![]()
* ook_gek verstopt snel zijn net gekochte schoenen met lichtjes er inquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Inderdaad, want anders kom je halen hoor en dan ben je nog niet jarig![]()
Dat is van de basisschoolquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* ook_gek verstopt snel zijn net gekochte schoenen met lichtjes er in![]()
ja maar ja maar ik wilde me weer jong voelen. Geen zorgen aan mijn hoofd. Gewoon relext leven en niet over 51651618 dingen moeten denken.quote:
Dan wil ik je graag verwijzen naar onderstaand topicquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar ja maar ik wilde me weer jong voelen. Geen zorgen aan mijn hoofd. Gewoon relext leven en niet over 51651618 dingen moeten denken.
* ook_gek wilt weer kind zijn
Die luiers kraken wel erg lekker hihihihiquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan wil ik je graag verwijzen naar onderstaand topic
Pappies Website
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar ja maar ik wilde me weer jong voelen. Geen zorgen aan mijn hoofd. Gewoon relext leven en niet over 51651618 dingen moeten denken.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan wil ik je graag verwijzen naar onderstaand topic
Pappies Website
Heb de laatste 3 weken extreem veel stress en werk druk. Daarom wil ik even kind zijn en NERGENS aan moeten denken en verplichtingen te moeten hebbenquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En daar helpen schoenen met lichtjes bij?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb de laatste 3 weken extreem veel stress en werk druk. Daarom wil ik even kind zijn en NERGENS aan moeten denken en verplichtingen te moeten hebben
ik ben ook bijna niet meer hier door die tering drukte.
Ik had zelfs schoentjes met geluidquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik had vroegah LA Gears met pompje in de flap en rode knipperlichtjes in de zool
Die waren zo gangstahquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik had vroegah LA Gears met pompje in de flap en rode knipperlichtjes in de zool
geen ideequote:Op donderdag 30 maart 2006 22:33 schreef Sjoem het volgende:
[..]
En daar helpen schoenen met lichtjes bij?
heb ik ook gehad. Net als die reebok schoenen met daat pompje in de zoolquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
quote:
quote:A brand of sneakers. Most (in)famous for having inserted electronics inside the midsole so that the sneakers flashed when the wearer moved. Generally never considered to be serious athletic shoes. (Wonder why?)
Ik heb werkelijk geen idee. Ik was toen 6 ofzoquote:
Laat het zoeken dan ook aan mij overquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:39 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Ik was toen 6 ofzo![]()
Ik zocht er trouwens op, krijg ik veel ondergoed: Klik
je had ook van die neppersquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
Laat het zoeken dan ook aan mij over![]()
Ja, die had ik dusquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je had ook van die neppers![]()
Die waren voor de kinderen waar van de ouders niet veel geld wilde uit geven aan schoenen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |