quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Donder nou op gek
En Lacoste's lopen veel murken op hier, dat trek ik echt heeeeel slecht

hier gelukkig niet. Maar over murken gesproken. JEZUS wat ziet het zwart letterlijk van de mensen in de foot lockerquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Donder nou op gek
En Lacoste's lopen veel murken op hier, dat trek ik echt heeeeel slecht

toen ik net thuis was dacht ik inderdaad aan dat laatste jhaquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:01 schreef Hugster het volgende:
nu ik het me zit te bedenken, die Lacoste's zie je zelfs allleen maar bij murken
Maar als jij ze tof vind moet je ze vooral aantrekken
Die overleven een avondje stappen dus ook echt nooit eh met die kleur

Toch niet klitteband Prada's eh?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
toen ik net thuis was dacht ik inderdaad aan dat laatste jha![]()
Ik had beter die donker bruine puma's van leer kunnen nemen. Ga ik van de week wel halen dan![]()
tot die tijd ga ik met mijn lere prada schoenen op stap. Over een murken merk gesproken![]()

nee gewoon leren instappers jaar of 2 oud denk ik ondertussen.quote:

ah knul krijg je opeens geen aandacht meer?quote:

dan is het goedquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee gewoon leren instappers jaar of 2 oud denk ik ondertussen.
Ze lopen geweldig en met stappen lekker makkelijk.

Ik heb idd wel wat beter te doen dan iedere keer dat gepats uit Zuid-Holland te lezenquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ah knul krijg je opeens geen aandacht meer?
Nou bij deze heb jij weer even je aandacht

Ga dan dat iets beters doen dan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb idd wel wat beter te doen dan iedere keer dat gepats uit Zuid-Holland te lezen

PFFF gelukkig maarquote:

Dat was ik al aan het doen.quote:

Hij is ook nog lang niet jarigquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Inderdaad, want anders kom je halen hoor en dan ben je nog niet jarig![]()

* ook_gek verstopt snel zijn net gekochte schoenen met lichtjes er inquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Inderdaad, want anders kom je halen hoor en dan ben je nog niet jarig![]()

Dat is van de basisschoolquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* ook_gek verstopt snel zijn net gekochte schoenen met lichtjes er in![]()

ja maar ja maar ik wilde me weer jong voelen. Geen zorgen aan mijn hoofd. Gewoon relext leven en niet over 51651618 dingen moeten denken.quote:

Dan wil ik je graag verwijzen naar onderstaand topicquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar ja maar ik wilde me weer jong voelen. Geen zorgen aan mijn hoofd. Gewoon relext leven en niet over 51651618 dingen moeten denken.
* ook_gek wilt weer kind zijn

Die luiers kraken wel erg lekker hihihihiquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan wil ik je graag verwijzen naar onderstaand topic
Pappies Website

quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar ja maar ik wilde me weer jong voelen. Geen zorgen aan mijn hoofd. Gewoon relext leven en niet over 51651618 dingen moeten denken.

quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan wil ik je graag verwijzen naar onderstaand topic
Pappies Website

Heb de laatste 3 weken extreem veel stress en werk druk. Daarom wil ik even kind zijn en NERGENS aan moeten denken en verplichtingen te moeten hebbenquote:

quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |