Die werden/worden gemaakt door Caterpillar (ja, die.) en niet door MG/Rover zelf. Het merk Rover is in handen van BMW, die betaalt nu nog steeds voor elke Rover die naar de sloop gaatquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:13 schreef BaraCuda het volgende:
Hoe zit het met onderdelen voor rover eigenlijk?
Zullen ook wel flink duur zijn omdat ze er niet in overvloed zijn?
Het was niet geheel serieus bedoeldquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:14 schreef BaraCuda het volgende:
Chicks?
Bij ons op het land noemen we dat varkens![]()
Nee. Cat beheer(de?)t alleen de logistiek.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die werden/worden gemaakt door Caterpillar (ja, die.) en niet door MG/Rover zelf.
Dat lijkt me een passende omschrijvingquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Onderdelen van een honda?
Eigenlijk heeft rover gewoon van alle merken wat bij elkaar gepakt er een beetje blik omheen gevouwen en dat is nu je rover600
Dat zou nieuw zijn, ik hoor van alle kanten dat onderdelen gewoon gewaarborgd blijven via Caterpillar.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee. Cat beheer(de?)t alleen de logistiek.
De 600 is gewoon een Accord met een andere body, chroom, leer en een iets andere middenconsole. Ik meen dat de (echte) Accord's in de UK ook geassembleerd werden in Longbridge.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Onderdelen van een honda?
Eigenlijk heeft rover gewoon van alle merken wat bij elkaar gepakt er een beetje blik omheen gevouwen en dat is nu je rover600
Het wordt steeds gekkerquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat zou nieuw zijn, ik hoor van alle kanten dat onderdelen gewoon gewaarborgd blijven via Caterpillar.
[..]
De 600 is gewoon een Accord met een andere body, chroom, leer en een iets andere middenconsole. Ik meen dat de (echte) Accord's in de UK ook geassembleerd werden in Longbridge.
maar ik ben nu echt, echt weg![]()
Ja omdat hun magazijn nog vol ligt met die troep, dwaasquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat zou nieuw zijn, ik hoor van alle kanten dat onderdelen gewoon gewaarborgd blijven via Caterpillar.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:26 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ben TV loeren en dan m'n slaapgebrek inhalen
Nee man 1 setje puma en 1 setje van lacostequote:
Dom ja.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:33 schreef Fugie het volgende:
[..]
nou in 2 dagen 50 dollar verliezen is vrij triest
Ja, zoek dekkingquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:33 schreef Fugie het volgende:
mijn monitor is aan het gek doen, betekent dat het einde van me monitor(kzie allemaal streepjes enzo
)
nee man, dan is er nix anquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:33 schreef Fugie het volgende:
mijn monitor is aan het gek doen, betekent dat het einde van me monitor(kzie allemaal streepjes enzo
)
bReEzAhquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:40 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo dit zijn mijn nieuwe schoenen![]()
mja, maja ik geef dat ding gewoon een klap en tis weer goedquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik had dat ook met mijn 20" crt, allemaal flikkerende strepen onder bij de startbalk.
Hij is het blijven doen, maar het is gewoon fucking irritant.
Heb je je vga kabel met spanning tegen de muur staan op het moment?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |